راه اندازی فناوری آرایشگری theCut پلتفرم خود را با دور جدید 4.5 میلیون دلاری – TechCrunch تیز می کند

TheCut ، یک پلت فرم فناوری طراحی شده برای انجام عملیات پشت سر برای آرایشگران ، 4.5 میلیون دلار بودجه جدید جمع آوری کرد.

Nextgen Venture Partners این دور را رهبری کرد و Elevate Ventures ، Singh Capital و Leadout Capital به آنها ملحق شدند. اوبی امیل جونیور ، بنیانگذار اوبی ، به TechCrunch گفت ، آخرین بودجه 5.35 میلیون دلار از زمان تأسیس شرکت در سال 2016 به کل می دهد.

Omile و Kush Patel این برنامه تلفن همراه را ایجاد کردند که اطلاعات و بررسی های مربوط به آرایشگران را برای مشتریان بالقوه ارائه می دهد و در عین حال قرارها ، پرداخت های تلفن همراه و قیمت گذاری برای آرایشگران را مدیریت می کند.

اومیل گفت: “من و کوش هر دو تجربه کوتاهی در مورد کوتاهی مو داشتیم و تصمیم گرفتیم برنامه ای بسازیم که به پیدا کردن آرایشگاه های خوب کمک کند.” “ما متوجه شدیم آرایشگاه های بزرگ وجود دارد ، اما راهی برای کشف آنها وجود ندارد. می توانید در گوگل سرچ کنید ، اما آرایشگر فردی را در آن فهرست نمی کند. با استفاده از TheCut ، می توانید یک آرایشگر را کشف کنید و ببینید آیا آنها برای شما مناسب هستند و موهای شما را خراب نمی کنند. “

این برنامه همچنین به آرایشگران این امکان را می دهد که شاید برای اولین بار لیستی از مشتریان خود داشته باشند و یادداشت ها و عکس هایی از مدل موها و همچنین بازدیدها و هزینه ها را پیگیری کنند. با ارائه پرداخت ها ، آرایشگران همچنین می توانند از روندهای دیجیتالی برای ارائه خدمات و خدمات اضافی برای درآمد بیشتر استفاده کنند. در سمت مشتری ، یک تابع جستجو با مشخصات آرایشگر ، عکس های کار آنها ، رتبه بندی ها و بررسی ها ، لیستی از خدمات و قیمت ها وجود دارد.

امیل گفت 400 تا 600 هزار آرایشگر در ایالات متحده وجود دارد و این یکی از سریع ترین بازارها است. در نتیجه ، بودجه جدید برای استخدام استعدادهای بیشتر ، بازاریابی و توسعه تجارت در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: “ما به جایی رسیده ایم که در حال پیشرفت هستیم و شاهد منجنیق شدن مشاغل هستیم ، بنابراین در حالت استخدام هستیم.”

در واقع ، این شرکت از زمان راه اندازی تا کنون بیش از 500 میلیون دلار درآمد برای آرایشگران ایجاد کرده است و ماهانه بیش از 100،000 کاربر اضافه می کند. علاوه بر این ، این برنامه به طور متوسط ​​1.5 میلیون رزرو نوبت در هر ماه دارد.

در مرحله بعد ، Omile می خواهد برخی از ویژگی های جدید مانند یک فروشگاه دیجیتال و توانایی پردازش پرداخت های فیزیکی بیشتر را با راه اندازی یک کارت خوان برای پرداخت های شخصی ایجاد کند. تمرکز TheCut بر این است که آرایشگران بتوانند روابط شخصی بیشتری با مشتریان خود داشته باشند.

وی افزود: “ما در حال ساختن نرم افزاری هستیم تا افراد بتوانند بهترین نسخه خود باشند ، در این مورد آرایشگران.” رابطه با مشتریان فرصتی است برای آرایشگر که توصیه های خاصی در مورد محصولات ارائه دهد و تجربه نظافت را ایجاد کند. “

به عنوان بخشی از سرمایه گذاری ، علی روسنتال ، بنیانگذار و شریک مدیریت Leadout به هیئت مدیره شرکت پیوست. او گفت امیل و پاتل از جمله بنیانگذاران هستند که سرمایه گذاران خطرپذیر به دنبال آن هستند-متخصصان در بازارهای خود و تکنسین های داده محور.

روزنتال افزود: “آنها در زمان ملاقات ما بسیار کم کار کرده بودند.” آنها در حال ایجاد یک جامعه پرشور و مجموعه ای از ویژگی های مدرن و مبتنی بر فناوری هستند که متناسب با نیازهای مشتریان آنها است. “