راه اندازی مدیریت ارتقاء تجارت Cresicor 5.6 میلیون دلار برای نظارت بر هزینه های مشتری جمع آوری می کند – TechCrunch

Cresicor ، یک استارتاپ مدیریت کالاهای بسته بندی شده برای مصرف کننده ، 5.6 میلیون دلار بودجه برای توسعه بیشتر ابزارهای خود برای داده ها و تجزیه و تحلیل دقیق تر جمع آوری کرد.

الکساندر ووتلی ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل فرایند ، گفت که این شرکت ، از راه دور ، بر شرکت های کوچک تا متوسط ​​CPG تمرکز می کند و راهی برای مدیریت تبلیغات تجاری خود در اختیار آنها قرار می دهد.

آنچه در تبلیغات تجاری اتفاق می افتد این است: وقتی شرکتی می خواهد برای یکی از اقلام کم فروش خود تخفیف قائل شود ، شرکت باید هزینه ای را برای این کار هزینه کند-نمایشگرهایی در فروشگاه نصب شود یا آن کالا در یک محصول خاص قرار گیرد. تاقچه. اگر کار کند ، افراد بیشتری کالا را با قیمت پایین تر خریداری می کنند. واتلی به TechCrunch گفت: اساسا ، ارتقاء تجارت فرآیند صرف پول برای به دست آوردن پول بیشتر در آینده است.

واتلی توضیح داد که تعیین همه تبلیغات تجاری یک فرایند پیچیده است. شرکت ها اطلاعات مربوط به تبلیغات را از چندین مکان مختلف دریافت می کنند ، اطلاعات درآمد از خرده فروشان ، داده های منبع حسابداری برای نشان دادن تعداد واحدهای ارسال شده و سپس شاید داده ها مستقیماً از خرده فروشان. همه اینها باید با ارتقاء مطابقت داشته باشد.

وی افزود: “هیچ API این داده ها را به مارک ها بر نمی گرداند ، بنابراین نرم افزار ما به خودکارسازی و پیگیری این فرایندهای دستی کمک می کند تا شرکت ها بتوانند تجزیه و تحلیل کنند تا ببینند تبلیغات چگونه انجام می شود.” “این همچنین به تیم مالی کمک می کند تا هزینه ها را درک کند ، از جمله هزینه های معتبر و غیر معتبر.”

واتلی گفت ، آنچه برخی از شرکتها برای تبلیغات تجاری هزینه می کنند می تواند دومین هزینه بزرگ آنها در پشت تولید باشد و شرکتها اغلب بین 20 تا 30 درصد از درآمد خود را در تبلیغات تجاری سرمایه گذاری می کنند. این یک بازار بزرگ است که نشان دهنده رشد بکر است ، به ویژه با فروش CPG ایالات متحده در سال 2020 به بیش از 720 میلیارد دلار.

وی افزود: “می توانید ببینید که کل صنعت چقدر آشفته است ، به همین دلیل است که ما آینده ای روشن و TAM بزرگ داریم.” “با این بودجه جدید ، ما می توانیم بخشهای دیگر P&L مانند زنجیره تامین و حقوق را هدف قرار دهیم. ما همچنین تجزیه و تحلیل استراتژی آنها و اینکه کجا باید آن را خرج کنند ارائه می دهیم – در کدام فروشگاه ، در کدام عرضه. با تخصیص منابع به روش صحیح ، شرکت ها معمولاً در نتیجه 10 درصد افزایش فروش را تجربه می کنند. “

واتلی این شرکت را در سال 2017 با برادرش ، دانیل ، استوارت کندی و نیکی مک نیل در مقطع کارشناسی دانشگاه هاروارد راه اندازی کرد. از زمان افزایش بودجه در فوریه ، درآمد شرکت 2.5 برابر شده است ، در حالی که تعداد کارکنان در 12 ماه گذشته 4 برابر افزایش یافته و به 20 نفر رسیده است.

Costanoa Ventures سرمایه گذاری را رهبری کرد و Torch Capital و گروهی از سرمایه گذاران فرشته از جمله مت پنجا ، مدیر فنی Fivestars Matt Doka و مارک رمضان ، مدیرعامل آشپزخانه Hu به آن ملحق شدند.

جان کاگیل ، شریک در Costanoa ، می گوید که گرچه Cresicor دور بعدی را به دست آورد ، اما این شرکت قبل از عرضه محصول در حال کسب مارک و سرمایه بود و تقریباً بدون هیچ سرمایه خارجی به یک شرکت سری A تبدیل شد و گفت که “من را منفجر کرد”.

Cowicill افزود: Cresicor “نمونه کامل” شرکتی است که Costanoa از آن بسیار هیجان زده خواهد شد – یک شرکت نرم افزاری عمودی که از داده یا یادگیری ماشینی برای تقویت نقطه درد استفاده می کند.

وی افزود: “صنعت CPG در میانه یک تغییر سریع قرار دارد ، جایی که ما می بینیم همه این مارک های در حال ظهور ، دیجیتالی بومی و مأموریت محور به سرعت سهم سهامداران فعلی را می خورند.” “برای رقابت نسل بعدی مارک ها ، آنها باید در مدیریت ارتقاء تجارت پیروز شوند. فرصت Cresicor برای فراتر رفتن از تجارت قابل توجه است. این فقط یک نقطه شروع برای ایجاد شرکتی است که عامل اصلی برندهای بزرگ است. “

الکساندر واتلی گفت ، بودجه جدید عمدتا برای استخدام استعدادهای بیشتر در زمینه های مهندسی و موفقیت مشتری استفاده می شود تا شرکت بتواند معیارهای بعدی خود را به دست آورد. او همچنین قصد دارد از منابع مالی برای خرید مارک های جدید و توسعه نرم افزار استفاده کند. Cresicor دارای لیستی از مشتریان از جمله Perfect Snacks ، Oatly و Hint Water است.

واتلی گفت ، صنعت خرده فروشی 5.5 تریلیون دلار ارزش دارد و یک پنجم آن CPG است. در نتیجه ، او چشم خود را به دنبال سایر خطوط عمودی داخل CPG ، مانند وسایل الکترونیکی و غذای حیوانات خانگی ، و سپس گسترش آن به مناطق دیگر می داند.

واتلی گفت: “ما همچنین قصد داریم با شرکت های سازمانی همکاری کنیم – ما فرصتی را برای همکاری با شرکت هایی مانند P&G و جنرال میلز می بینیم و همچنین می خواهیم یک اکوسیستم را در زمینه ارتقاء تجارت ایجاد کرده و در سایر مناطق سود و زیان راه اندازی کنیم.”