راه اندازی پشتیبان منبع باز Supabase به عنوان یک سرویس 30 میلیون دلار جمع آوری می کند-TechCrunch

Supabase ، استارتاپ پشتیبان به عنوان یک سرویس ، این هفته اعلام کرد که 30 میلیون دلار سری A جمع آوری کرده است.

Supabase اغلب به عنوان یک منبع باز جایگزین Firebase گوگل توصیف می شود … که راه بسیار خوبی برای قرار دادن آن برای کسانی است که می دانند Firebase چیست. برای کسانی که این کار را نمی کنند: Supabase مجموعه ای از ابزارهایی است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا پروژه های خود را سریعتر انجام دهند و به طور خودکار بسیاری از کارهای پشت صحنه و سیم کشی را مدیریت کنند.

یک پروژه ایجاد کنید ، و Supabase یک پایگاه داده Postgres به شما می دهد. یک API برای تعامل با پایگاه داده مذکور که با تغییر پایگاه داده شما به طور خودکار تکامل می یابد (و خود اسناد!) یک سیستم احراز هویت کاربر که با ارائه دهندگان ورود محبوب (فیس بوک ، توییتر ، گوگل ، اپل و غیره) دوستانه بازی می کند ؛ یک سیستم ذخیره سازی برای رسیدگی به مواردی مانند بارگذاری تصویر و ویدئو ؛ و رابط کاربری برای نظارت و مدیریت همه آن. برای ساختن تقریباً هر برنامه یا سرویس مدرن ، کار زیادی لازم است و با چند کلیک آن را کنار می گذارد.

Supabase برای پروژه های سرگرمی (یا هنگامی که فقط می خواهید با آن کار کنید) رایگان است. هنگامی که نیاز به پایگاه داده های بزرگتر یا پشتیبان گیری داده ها را شروع می کنید ، مقیاس قیمت از 25 دلار در هر پروژه در ماه شروع می شود. متناوبا ، می توانید آن را خودتان مستقر کنید ، اگرچه این کمی سخت تر است و در حال حاضر به معنی از دست دادن UI مدیریت است.

این سری A به سرعت پس از آخرین افزایش شرکت ارائه می شود- مبلغ 6 میلیون دلار در دسامبر 2020 اعلام شد. به من گفتند که این دور عمدتا توسط Coatue تأمین شده است ، و برخی از آن برای چند سرمایه گذار فرشته کلیدی جدید ، از جمله GitHub ، اختصاص داده شده است. تام پرستون ورنر ، بنیانگذار PagerDuty ، الکس سلیمان و بنیانگذار داکر ، سولومون هایکس.

پل کاپلستون ، بنیانگذار Supabase به من می گوید که این تیم اکنون از 24 نفر تشکیل شده است که در سراسر جهان توزیع شده اند. او گفت: “ما از راه دور متولد شدیم.”

این استدلال دوگانه است: این شرکت درست با شروع همه گیری شروع به رشد کرد و عمدتا افرادی را استخدام می کند که در حال حاضر روی ابزارهایی که Supabase را ممکن می کند کار می کنند و در آن مشارکت دارند. چرا آنها را مجبور به حرکت در سراسر جهان می کند در حالی که آنها قبلاً کار خوبی را انجام می دهند؟

کاپلستون گفت: “من فکر می کنم از شش ابزار مختلف استفاده می کنیم.” “و ما از نگهدارندگان اصلی چندین ابزار استفاده می کنیم. ما از مشارکت کنندگان منبع باز ، هر کسی که مشارکت می کند ، صرف نظر از جایی که زندگی می کنند ، استفاده می کنیم. “

Supabase بخشی از کلاس تابستانی 2020 Y Combinator بود ، اولین گروه شتاب دهنده که کاملاً از راه دور بود. در همین حال ، کلاس های YC به طور فزاینده ای در حال رشد است. به عنوان مثال ، دسته S20 در بیش از 200 شرکت وارد بازار شد. به سختی می توان در چنین گروهی برجسته شد ، اما به نظر می رسید Supabase این کار را انجام داده است – من زود و اغلب در مورد آنها صحبت می کردم.

در اینجا به نظر می رسد که یک باطن Supabase را آتش بزنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=dBOSUER_5T4