راه اندازی Docs Almanac با سخت شدن شیفت کار از راه دور 34 میلیون دلار از Tiger جمع آوری می کند – TechCrunch

با ادامه تأخیر شرکتها در بازگشت به دفتر و یافتن دائمی خط مشی های موقت کار از راه دور ، استارت آپ هایی که ابزارهایی را برای فرهنگ های کار از راه دور ایجاد می کنند ، به ظاهر یک منبع بی پایان از مشتریان پیدا می کنند.

آدام ناتان ، مدیرعامل الماناک ، به TechCrunch می گوید: “شرکت ها متوجه شده اند که تغییر کار به کار از راه دور به دلیل Covid یکبار انحراف نیست.” “طی چند ماه گذشته ما شاهد رشد درآمد بسیار انفجاری بوده ایم.”

Almanac ، که یک ویرایشگر سند ایجاد می کند که نشانه های ویژگی مانند کنترل نسخه را از سیستم عامل های توسعه دهنده مانند Github دریافت می کند ، به کار از راه دور دست زده است ، از طریق کتابخانه اسناد منبع باز منبع اصلی مشتریان خود را جذب می کند ، در حالی که ویژگی هایی را فراهم می کند که امکان استفاده آسان تر از آنها را فراهم می کند. یک راهنمای سازنده شرکت آنلاین.

در چند سال گذشته ، زمان بندی بین دوره های تامین مالی برای استارتاپ های با رشد سریع کاهش یافته است. Almanac دور 9 میلیون دلاری خود را در اوایل سال جاری به رهبری Floodgate اعلام کرد ، در حال حاضر آنها سری 34 میلیون دلاری سری A را که توسط بزرگترین سرمایه گذاری استارتاپ همه گیر همه گیر همه گیر – Tiger Global – به پایان می رسد ، به پایان می رسانند. Floodgate مجدداً در جمع آوری ، در کنار General Catalyst و تعداد زیادی فرشته شرکت کرد.

این شرکت می خواهد ویرایشگر اسناد مشترک خود به گونه ای باشد که بیشتر شرکت ها از نرم افزار بهره وری آنلاین به طور کامل استقبال کنند و اولین ویرایشگران اسناد محلی را در گرد و غبار قرار دهد. در حالی که G Suite آلفابت در حال افزایش روزافزون در دنیای مجموعه های بهره وری دفتر است ، مایکروسافت آفیس همچنان نیروی غالب بازار است.

ناتان می گوید: “ما خود را به عنوان یک رقیب نسبی برای مایکروسافت آفیس می بینیم.” “این نه تنها یک محصول قدیمی است ، بلکه کاملاً از کارهایی که امروز انجام می دهیم منسوخ شده است.”

در حالی که سرمایه گذاران بسیاری از استارتاپ ها را بر اساس روندهای دوران همه گیری حمایت می کردند که به نظر می رسید در حال از بین رفتن است ، تغییر رو به رشد از فرهنگ اداری یا حتی فرهنگ ترکیبی به سمت کار از راه دور کاملاً آشکارتر شده است زیرا کارکنان برای مشاغل با ریموت انعطاف پذیر حق بیمه قائل می شوند. سیاست های.

شرکت های بزرگ فناوری مانند فیس بوک به تدریج سیاست هایی را برای کارهایی که از راه دور کار خود را از راه دور انجام می دهند ، تنظیم می کنند. در همین حال ، برنامه تهاجمی تر اپل برای بازگشت به دفتر باعث انتقادات نادر عمومی و خصوصی کارکنان این شرکت شده است. نیتان فقط انتظار دارد این شکاف تسریع شود زیرا شرکت های بیشتری با واقعیت در حال تغییر آشنا می شوند.

او می گوید: “من شخصاً اعتقاد ندارم که هیبرید یک چیز است.” “شما باید یک طرف را انتخاب کنید ، یا فرهنگ اداری هستید یا” فرهنگ ابری “.”