راه اندازی Fintech SellersFunding برای حمایت از فروشندگان تجارت الکترونیک 166.5 میلیون دلار سرمایه و سرمایه جمع آوری می کند-TechCrunch

SellersFunding 166.5 میلیون دلار در ترکیبی از سرمایه سری سهام A و تسهیلات اعتباری برای ادامه توسعه فناوری و بسترهای پرداخت خود برای مشاغل تجارت الکترونیکی تأمین کرد.

نورتزون دور را رهبری کرد و Endeavor Catalyst و Fasanara به آن ملحق شدند. ریکاردو پرو ، مدیرعامل SellersFunding ، جزئیات مربوط به بودجه را فاش نکرد ، اما گفت که این شرکت قبلاً دو دور اصلی را با مجموع 40 میلیون دلار در حقوق صاحبان سهام و بیش از 100 میلیون دلار تسهیلات اعتباری ، از جمله یکی که شرکت در حال گسترش به 200 میلیون دلار بود ، جمع آوری کرده است.

SellersFunding ، با دفاتر خود در فلوریدا ، نیویورک و لندن ، یک پلت فرم دیجیتالی ایجاد کرد که ابزارها و منابع مالی را برای ساده سازی تجارت جهانی برای هزاران بازار ، از جمله سرمایه در گردش ، مدیریت نقدی مرزی ، راه حل های مالیاتی و ارزیابی مشاغل ارائه می دهد.

پرو پس از گذراندن 20 سال در صنعت مالی ایده این شرکت را پیدا کرد. او در سال 2016 جی پی مورگان را ترک کرد و قصد راه اندازی شرکت خود را داشت. او در حال مشاوره با یکی از دوستانش در آمازون بود که از او خواسته بود تا هزینه های آمازون را درک کند و بودجه سال آینده را بازبینی کند ، زیرا این دوست در تلاش برای ادامه رشد بود.

او گفت: “من به او در پرداخت هزینه ها کمک کردم ، اما وقتی برای صحبت با وام دهندگان سنتی رفتم ، متوجه شدم که آنها هیچ اطلاعاتی در مورد تجارت الکترونیکی و نیازهای SME ها ندارند.”

SellersFunding علاوه بر اینکه منبع وام برای مشاغل فروشنده در این بازارها است ، از داده های فروش ارائه شده توسط بازارها و پلتفرم های تجارت الکترونیک برای ایجاد برآورد فروش و جریان نقدی بر اساس محدودیت های اعتباری که به مشتریان داده می شود استفاده می کند تا صاحبان بتوانند هزینه ها را بهتر درک کنند. آنها پول می دهند و تصمیمات آگاهانه تری می گیرند.

او این شرکت را در سال 2017 تأسیس کرد و امروز بیش از 30،000 کاربر ثبت شده دارد و حجم فروش آن به 10 میلیارد دلار نزدیک می شود که داده ها را در مدل های روزانه SellersFunding تأمین می کند. این شرکت هم به عنوان وام دهنده و هم برای هزینه هایی که برای پرداخت های جمع آوری شده توسط مشتریان دریافت می کند ، درآمد کسب می کند. تجار می توانند از بازارها پول جمع آوری کرده و به تامین کنندگان خود پول ارزی داخلی یا خارجی پرداخت کنند.

Pero گفت که SellersFunding سالانه 300٪ رشد داشته است. به این ترتیب ، او قصد دارد از بودجه جدید برای افزایش مقیاس جهانی ، توسعه تیم ، ایجاد بودجه بازاریابی و جستجوی دو خرید کوچک در ایالات متحده و اروپا استفاده کند.

این شرکت به سرمایه گذاری در بخش پرداخت ها و ترویج پرداخت های فرامرزی ادامه خواهد داد.

پرو افزود: “هنگامی که من به چشم انداز پرداخت ها نگاه می کنم ، شرکت ها بر سر قیمت گذاری با یکدیگر رقابت می کنند و فکر نمی کنم ما تمرکز خود را در آنجا داشته باشیم ، اما در عوض بر روی تجربه مشتری رقابت خواهیم کرد.” “کسب و کار اصلی ما همیشه وام دادن و سرمایه گذاری های اصلی ما پرداخت ها و فناوری خواهد بود ، اما سپس به خدمات دیگری که مشتریان ما می خواهند گسترش می دهیم.”

وی افزود که با توجه به گسترش بین المللی ، مناسب است که Northzone را به عنوان یک شریک معرفی کنیم. این شرکت سرمایه گذاری در اروپا مستقر است و دیدگاه مشابهی برای تفکر در سطح جهانی داشت.

جپ زینک ، شریک اصلی Northzone ، از طریق ایمیل گفت که Pero و تیمش “با تجربه ترین در این رده هستند” و در حال ایجاد یک رهبر دسته هستند که “نسبت به رقبای خود تجربه و درک بیشتری نسبت به وام دهندگان دارد”.

“ما شاهد افزایش گسترده خریدهای الکترونیکی بوده ایم ، بیشتر خریدهای جدید از بازارهایی مانند آمازون و Shopify انجام می شود ، و اگر به فروشندگان نگاه کنید ، هزاران مشاغل کوچک کالاهای خود را تهیه می کنند ، به این معنی که آنها مشتریان بسیار مهمی هستند.” زینک افزود. “بانکهای عادی مانند بارکلی نمی توانند اعتبار را بررسی کنند. SellersFinding به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا این اعتبار را دریافت کنند ، و به درستی. به همان روشی که ما تصور می کردیم بانک های نو بانک با حساب های ایجاد شده برای ارائه خدمات اعتباری و بانکی برنده شده اند ، آنها هنوز در هیچ جا یافت نمی شوند. “