ردیاب جی پی اس GPS – نگهبان سیستم

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ردیاب با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. با استفاده از سرویس جیپیاس میتوان بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کرد، از مسیرهای پرترافیک آگاه شد و امکان شناسایی کسب و کار شما را برای فروشندگان خدمات و کالاها روی نقشهها امکان پذیر میکند. استفاده از ردیاب جیپیاس این روزها به امری عادی بدل شده است و افراد زیادی قصد خرید ردیاب ارزان قیمت و مخفی برای خودرو و موتورسیکلت خود را دارند که قابلیت شنود هم داشته باشد . امروزه اغلب افراد در زمان مسیریابی دیگر به سراغ استفاده از نقشههای سنتی نمیروند و از گجتهای هوشمند خود نظیر گوشیهای هوشمند، تبلت یا خوردوهایی که به سیستمهای نقشه خوانی مجهز هستند، استفاده میکنند.

به همین دلیل همه جادههای شهری را بر اساس کارکرد طبقبندی چگونه با جی پی اس شخصی را پیدا کنیم میکنند. اگر شما به شهری مسافرت کردین و یا در یک شهر شلو نیاز به پیدا کردن یک آدرسی هستید، مسلما یک نقشه و راهنما می توانید کمک بسیار شایانی به شما بکند، آیا واقعا امروز کسی نقشه به دست دنبال آدرس می گردد؟ به عنوان مثال پیدا کردن آدرس در کلان شهرها مثل تهران، تبریز، مشهد کار آسانی نیست و بسیار هم سخت است چرا که حتی اهالی آن شهر هم شاید خیلی از آدرس ها را بلد نباشند، بله خیلی آسان پیش می آید که از کسی آدرس بپرسیم ولی بلد نباشید در عین حالی که ساکن آنجاست.

البته نمیتوان این مسئله را به طور قطع و آنطور که ایران خودرو بیان میکند از نقاط قوت H30 Cross به حساب آورد چرا که گیربکس استفاده شده در این مدل از طراحیهای قدیمی شرکت آیسین محسوب میشود و طبیعی است که با وجود موتور TU5 بر روی این خودرو، استفاده از قویتری گیربکسهای ممکن هم سودی ندارد چرا که با عملکرد اجزای دیگر خودرو هماهنگی لازم را پیدا نخواهد کرد.

اما مسلما GPS سیستم عامل اندروید (گوشی های هوشمند لمسی با سیستم عامل اندروید) با دستگاه های ردیاب متفاوت می باشد چرا که GPS موجود بر روی گوشی های هوشمند فقط داراری نقشه مسیرهای می باشند و استفاده محدودی دارد، ولی استفاده از ردیاب های ماهواره ای می توان کاربردهای بیشتری را انتظار داشت. استفاده از این تکنولوژی می تواند کمک شایانی به زندگی بشری باشد و می تواند کاربردهای بسیار مفیدی داشته باشد.