رشد سریع LeadIQ توجه زیادی را به خود جلب می کند زیرا بازار نرم افزار فروش داغ است – TechCrunch

صبح امروز LeadIQ ، استارتاپی که در بازار نرم افزارهای فروش فعالیت می کند ، اعلام کرد سری 30 میلیون دلاری سری B به رهبری Cathay Innovation را بسته است. سرمایه گذاران دیگر در این معامله شامل Fresco Capital ، Strong Ventures و Eight Road Ventures هستند.

LeadIQ محصول خود را از منظر اهداف از دست رفته درآمد در شرکت ها تنظیم می کند ، که ادعا می کند تقریباً دو سوم معاملات امروز را تحت تأثیر قرار می دهد. خدمات این استارتاپ برای صرفه جویی در وقت کارکنان فروش با درنظر گرفتن بیشتر کارهای وارد کردن اطلاعات از فرآیند جستجوی فروش با خودکار گرفتن سرب طراحی شده است. محصول LeadIQ همچنین شامل تجزیه و تحلیل هایی است که کارآیی مشتری را در بر می گیرد ، که می تواند با عملکرد کارگران و خرابی های کلی تر مانند صنعت و اندازه شرکت تقسیم بندی شود.

قبلا ، LeadIQ حدود 12 میلیون دلار جمع آوری کرده بود ، اگرچه این شرکت به TechCrunch گفته بود که با وجود رسیدن به ARR هشت رقمی (آستانه 10 میلیون دلار) ، تنها 6 میلیون دلار از این مبلغ هزینه کرده است.

اگر نیازی به بودجه ندارد چرا باید سرمایه بیشتری جمع آوری کرد؟ به گفته مدیر عامل و بنیانگذار با سیاو، LeadIQ به جای حمایت از مدیریت مستقیم به سمت پشتیبانی از حساب می رود. ساخت محصولات جدید گران است و بنابراین سرمایه بیشتر به کارکنان شرکت در انجام کار کمک می کند.

چرا باید در جهت مدیریت حساب فروش بیش از تمرکز بر سرنخ ها تلاش کرد؟ به گفته سیاو ، این تلاش به تیم های فروش کمک می کند تا با تیم های بازاریابی همکاری بهتری داشته باشند و امکان به اشتراک گذاری اطلاعات کاملتر و امیدوارم نتایج فروش بهتری فراهم شود. مدیرعامل بازاریابی را شبیه ماهیگیری با تور دانست. او گفت که فروش بیشتر شبیه شکار ماهی با نیزه است. او امیدوار است که ابزارهای سطح حساب منجر به به اشتراک گذاری کاملتر اطلاعات شود ، و به تیم های فروش کمک می کند تا ماهی بیشتری را بگیرند تا قیاس را گسترش دهند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، شرکت تا به امروز کارآمد بوده است. با این حال ، صرفه جویی تنها زمانی یک مزیت است که در سرزمین نوپا با رشد سریع همراه می شود. LeadIQ با افزایش درآمد سالانه خود (ARR) در حدود 3 برابر در سال گذشته به این میزان می رسد. این شرکت همچنین دارای رقم نگهداری خالص 125 درصد و نسبت قوی اندازه حساب در مقابل هزینه های جذب مشتری است. اینها معیارهایی است که سرمایه گذاران SaaS آرزو دارند.

دور LeadIQ یک نقطه داده دیگر در درک ما از بازار فعلی نرم افزارهای متمرکز بر فروش است. به نظر می رسد یک بخش فعال با خدمات نرم افزاری فروش Gongo.io است که در سه ماهه اخیر دورهای سریع را افزایش داده است ، از جمله سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری در اوایل سال جاری و 200 میلیون دلار چک در آگوست 2020. بازار اطلاعات درآمد »در ماه ژوئن امسال افزایش یافت.

بازار نرم افزارهای فروش نیز اخیراً شاهد خروج بوده است ، از جمله قرارداد 575 میلیون دلاری بین ZoomInfo و Chorus.ai کوچکتر. گروه کر قبل از خروج خود رشد سریع درآمد داشته است و قبل از فروش آن به شرکت بزرگتر ، مبلغ 100 میلیون دلار افزایش یافته است.

به گفته مدیرعامل ، LeadIQ حدود 115 کارمند دارد ، این تعداد در 18 ماه آینده به دو برابر افزایش می یابد. امروزه این کارگران از 22 کشور جهان هستند و LeadIQ را مظهر الگوی استاندارد چند ملیتی در حال حاضر استاندارد است که بسیاری از استارتاپ های اولیه در حال پیگیری آن هستند. LeadIQ دو مرکز اصلی دارد ، یکی در ایالات متحده و دیگری در سنگاپور. سیاو می گوید اروپا ممکن است نفر بعدی باشد.

اکنون با بودجه بیشتری نسبت به گذشته ، بیایید ببینیم که LeadIQ چقدر سریع می تواند درآمدهای خود را در سال آینده افزایش دهد. این نقطه عطف بعدی باید به ما کمک کند تا بفهمیم آیا شرکت کاندیدای IPO می شود یا بازار واقعاً چقدر عمیق است.