رقابت خودروسازان برای طراحی تمایل به تجمل و فناوری – TechCrunch

در اواخر تابستان، گردآورندگان خودرو در مونتری ، دیترویت و اخیراً ، آکسفورد ، انگلستان ، در یک سنت سالانه متمرکز بر پرسه زدن – و اغلب پیشنهاد خودروهای لوکس و تاریخی – همگرا شدند.

رویدادهای خودروهای لوکس در فضای باز در سال 2021 پس از وقفه جهانی یک سال قبل به دلیل همه گیری کووید -19 حاکم شد. این رویدادها ، شامل جشنواره فستیوال گودوود در ماه جولای ، هفته اتومبیل مونتری و وودوارد رویای کروز در ماه آگوست ، و سالن پریوته که یکشنبه به پایان رسید ، بیش از کوپه های شگفت انگیز و هایپرکارهای پر زرق و برق را به نمایش گذاشت.

جمعیتی که با وجود نوع دلتا جمع شدند و واکنش آنها نسبت به خودروهایی که در هر رویداد در محوطه مخملی حرکت می کردند ، یک تب افسار ناپذیر برای خودروهای فوق لوکس از گذشته-بلکه از آینده را نشان می داد.

آنگوس دایکمن ، متخصص حراج Gooding & Company گفت: “تقاضای فزاینده ای برای حراج زنده وجود داشت.” “ما علاقه زیادی به فروش زنده داشتیم. تجارت رونق گرفته است. مردم برای خودروهای تصادفی هورا می کشیدند. “

اتومبیل های پورشه 917 در 2021 Pebble Beach Concours d’Elegance در پبل بیچ ، کالیفرنیا ، ایالات متحده ، یکشنبه ، 15 اوت 2021. اعتبار: تصاویر گتی ، عکاس: دیوید پل موریس/بلومبرگ

در این محیط واقعی ، یک احساس فوریتی وجود داشت-هم در بین تازه واردان و هم در برندهای معتبر-تا به مشتریان نشان دهیم که جدیدترین خودروهای آنها نمایانگر آینده است. توقف ماه آگوست در مونتری هنوز برای خودروسازان لوکس بسیار مهم است تا طرح های مدلهای بعدی خود را به نمایش بگذارند. تازه واردان Rimac و Lucid Group به همراه خودروسازان قدیمی مانند بنتلی ، بوگاتی و مرسدس بنز در حضور مونتری سرمایه گذاری کردند.

خط اصلی بین خودروهای قدیمی و معاصر ، طراحی های خیره کننده است که برای جلب توجه مشتریان جدید طراحی شده است.

مجموعه داران سفارشات نسخه های جدید خودروهای تولیدی را قبل از شروع تولید ، همه در میان کمبود ریزتراشه و ناوگان های محدود اعلام کردند. آنها با مدیران ارشد مارک ها ادغام شدند. دست کم دوازده مدیر ارشد در پبل بیچ مشاهده شدند ، از جمله جیم فارلی ، مدیرعامل شرکت فورد موتور. مرسدس بنز رئیس جمهور آمریکا دیمیتریس پسیلاکیس ؛ توبیاس مورز ، مدیرعامل استون مارتین ؛ و لامبورگینی CTO Maurizio Reggiani.

شرکت کنندگان بوگاتی اتومبیل SAS Bolide را در جریان The Quail ، A Motorsports Gathering در کارمل ، کالیفرنیا ، ایالات متحده ، در جمعه 13 اوت 2021 مشاهده می کنند. اعتبار تصویر: دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

مورز از غرفه بزرگ استون که مشرف به نمایشگاه خودروهای کلاسیک است ، گفت: “وقتی صحبت از تجارت خودروهای لوکس ما به میان می آید ، جایی است که باید آنجا باشیم.” “ما مشتریان جدیدی را در اینجا می بینیم که قبلاً ندیده بودیم. این نام تجاری بیش از هر زمان دیگری با فرمول 1 شناخته می شود. “

Aston های عجیب و غریب آینده در معرض دید قرار گرفتند و Aston Martin Formula 1 در مرکز والکیری و Valhalla قرار داشت ، که نشان می دهد چگونه استون راه خود را در آینده می بیند.

مورز گفت: “این یک بیانیه است.” “سال گذشته همه فکر می کردند که شرکت تمام شده است ، و سپس لارنس استرول وارد عمل شد و پول زیادی را در شرکت گذاشت. ما برگشتیم و قبل از تعامل با مشتریان قوی تر هستیم. ” در حالی که بخش اعظم بریتانیا تعطیل بود ، وی مدیران جدید بنتلی ، فورد و پورشه را استخدام کرد.

به عنوان مدیرعامل جدید که مسئولیت این بیماری همه گیر را بر عهده گرفت ، این اولین بار بود که مورس با کارکنان ، فروشندگان و مشتریان خود در آمریکای شمالی ملاقات می کرد.

مورز از مرسدس AMG می آید و به عنوان یک مدیر مطمئن معرفی می شود که معتقد است تجربه اش در برق رسانی به او برتری می دهد. استون یک تجارت فوق لوکس است. آنها همیشه به خاطر ماشینهای زیبا شهرت داشتند. با فناوری های جدیدی که در دسترس است ، دیگر هیچ مصالحه ای وجود ندارد. “

او در حالی که توجه جمعیت پبل بیچ را تحت تاثیر قرار می دهد ، بر تجارت استون در چین و نحوه استفاده از مهندسی مرسدس در مجموعه گسترده استون تمرکز کرده است.

“در چین ، شما با مشتریان متفاوتی نسبت به آمریکای شمالی ، جمعیت جوان مشتری روبرو هستید. شما 18 تا 30 سال دارید ، و سپس دهه 60 به بالا ، و در این بین در حال حاضر وجود ندارد. سرعت چین باورنکردنی است. وقتی صحبت از رشد جیب ثروت جهانی می شود ، چین و آسیا رتبه اول را خواهند داشت. “

آینده برای استون به معنای برق رسانی ، تجدید نظر در تجربه کاربری در خودرو و حذف برنامه های قبلی برای استفاده از آخرین نسل مرسدس بنز روی خودرو است.

“ما تصمیم گرفتیم از سرگرمی اطلاعاتی ، HMI مرسدس استفاده نکنیم. اگر برای آینده یک HMI بسازید ، باید کمی جذاب تر باشد. ” او گفت به جای استفاده از سرگرمی سرگرمی MBUX مرسدس ، آنها در حال ساخت یک سیستم اطلاعاتی و سرگرمی جدید با ART هستند ، یک تامین کننده ایتالیایی که برای لامبورگینی و اپل کار کرده است. “ما محیط خودمان را ایجاد می کنیم. اکوسیستم خود ما. “

استون مارتین از فناوری موتور V8 مرسدس برای کارآمدتر شدن برای برآوردن نیازهای صنعت به عنوان انتقال به برق استفاده خواهد کرد.

قدرت ، اشتیاق و فناوری

کنکور ساحل سنگ ریزه

کانسپت آئودی Skyphere. اعتبار: تامارا وارن

موضوعی در بین مدیران شرکت خودروسازی در پبل بیچ مبنی بر تبدیل روش جدیدی برای تغذیه خودروها برای دستیابی به استانداردهای مطابقت ایجاد شد ، ضمن حفظ علاقه به اتومبیل در بین مشتریان و جذب موارد جدید با تجربیات به روز در خودرو.

هیچ کس نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد-تولیدکنندگان کوچک فوق العاده لوکس متکی به سرمایه گذاری های خودروسازان بزرگ یا شرکت های مادر برای تامین موتورها و پلت فرم های الکترونیکی هستند که برای توسعه به استعدادهای رقابتی متکی هستند. سپس این مارک های لوکس کوچک باید بیشتر تلاش کنند تا از شرکت های بزرگ منحصر به فرد باشند.

لامبورگینی CTO Reggiani می گوید: “یکی از مهمترین و گرانترین تحولات در سال گذشته و آینده ، چیزی است که پلت فرم الکترونیکی نامیده می شود.” پلت فرم الکترونیکی چیزی است که هیچ کس نمی تواند آن را لمس کند و هیچ کس نمی تواند آن را ببیند. این سیستم عصبی واقعی ماشین است. این همان چیزی است که ما سعی می کنیم از گروه استفاده کنیم. این به ما امکان می دهد از بیشترین انتقال ، سیستم ها یا اجزایی که تشخیص آنها ممکن نیست استفاده کنیم. “

لامبورگینی متعلق به گروه فولکس واگن است و برخی از رقبای اصلی آن بخشی از همان شرکت هستند ، از جمله بوگاتی ، بنتلی ، آئودی و پورشه.

وی گفت: “ما آنچه را که گروه می تواند ارائه دهد ، در نظر می گیریم ، اما سعی می کنیم متفاوت باشیم.” به گفته وی ، لامبورگینی اولین مارک خودرویی بود که مشارکت آمازون الکسا را ​​آغاز کرد و این امر راه را برای تفکر آینده باز کرد ، زیرا مشتریان از یکپارچگی الکسا استقبال کردند. “صدا راهی برای ایجاد فیلتر برای تشخیص صدا است. تصور کنید در آینده ، شما دچار مشکل هستید ، چراغی روشن می شود و از الکسا می پرسید ، به من بگویید که باید چه کار کنم. من باید ماشین را متوقف کنم ، باید با دستیار سرویس تماس بگیرم. شما هوش مصنوعی ایجاد می کنید ، ”رجیانی می گوید. وی گفت که آنها در حال جمع آوری داده ها برای ایجاد روش های جدید برای استفاده از طراحی صدا و صدا هستند.

اما برای مشتری فهیم لامبورگینی ، فناوری گران قیمت باید در طرح های جذاب نشان داده شود که نمی توانند خیلی قدیمی به نظر برسند. رجیانی می گوید: “طراحی اولین دلیل برای خرید لامبورگینی است.” “طراحی مانند گذشته نیست ، بلکه یک طراحی خالص است. طراحی بیشتر و بیشتر ادغام مهندسی در داخل زیبایی است. تک تک اجزای خودرو باید دارای قابلیت هایی باشند. آیرودینامیک با خنک کننده برخورد می کند. اکنون با ورود PHEV ، سرمایش پیچیده تر می شود. می توانید تصور کنید که مدیریت باتری بسیار پیچیده خواهد بود. طراحی باید الزامات را به نحوی مطلوب برآورده کند. “

فناوری و طراحی در عصر مدرن

اتومبیل های قدیمی در هفته اتومبیل مونتری یادآوری می کردند که آیرودینامیک و توزیع وزن همیشه بر اصول طراحی خودرو حاکم است و پیشرفت را به ویژه در خودروهایی که برای ورزش های اتومبیل استفاده می شوند ، جلو می برد. اما فناوری و طراحی در عصر جدید به معنی سرعت ، برق رسانی ، ADAS و اتصال در سیستمی زیبا و بی زمان است. رجیانی گفت: “یکی از مهمترین نکات تضمین احساسات است و این یک الزام است.”

طراحی آینده به معنای برقراری ارتباط در جایی است که همه چیز در آن پیش می رود. در دنیایی که به سرعت در حال حرکت است ، خودروسازان لوکس کار خود را برای پیش بردن سرعت متوقف کرده اند. سفارش بلند است. تسلا ، خودروسازی که حضور نداشت ، اعلامیه های هوش مصنوعی خود را با هفته منطبق کرد و هنوز شرکتی است که همه به دنبال برق رسانی هستند.

در مونتری ، رانندگی با اتومبیل های قدیمی که به طور کامل مراقبت می شوند ، در مقادیر محدود موجود هستند و بنابراین میلیون ها دلار ارزش دارند ، می تواند یک ورزش مست کننده باشد. من یک مرسدس بنز 300 SL 1957 ، یک رودستر با گیربکس دستی دستی 1957 ، در امتداد جاده اقیانوس آرام ، با اتومبیل رانندگی کردم ، که به من یک نگاه اجمالی به این جهان مقدس داد ، جایی که قیمت ورودی آن به ویژه در دوران همه گیری ممنوع است.

گودوود ، وودوارد و سالون پریو ، که این آخر هفته به پایان رسید ، به همان اندازه جذاب بودند. در حال حاضر با رویدادهای باشکوه در فضای باز در آینه عقب ، صنعت خودرو نگاه خود را – در حال حاضر – به نمایش هایی متمرکز کرده است که فقط بر آینده حمل و نقل متمرکز است.

نمایشگاه IAA Mobility ، که این هفته در مونیخ آغاز شد ، تا کنون یک تجربه همهجانبه و کاربردی را نشان داده است زیرا خودروسازان سعی می کنند نمایشگاه های خسته خودروهای گذشته را دوباره تصور کنند. مجموعه ای از مدل ها و مفاهیم برقی که به نمایش گذاشته شده اند یادآور این نکته است که چیزی که پول نمی تواند پیش بینی کند سرعت پیشرفت است.