رقم Agility Robotics به یک انبار تبدیل می شود – TechCrunch

ویدئوی جدیدی از Agility Robotics یک دید آشنا را به نمایش می گذارد: روبات های پیشرفته و مستقل که کارهای خسته کننده انبار را انجام می دهند. این ویدئویی نیست که برای یک شرکت بسیار ویروسی باشد ، بلکه گوشت و سیب زمینی اثبات کننده مفهومی است که شرکت هایی مانند Boston Dynamics بین ویدیوهای پر زرق و برق پارکور و جلسات رقص بسیار رقابتی قرار می دهند.

با این حال ، در نهایت ، این دقیقاً همان وظایفی است که سازندگان روبات ها هدف قرار می دهند: سه گروه معروف کسل کننده ، کثیف و خطرناک. جابجایی بارهای شخصی به جلو و عقب مطمئناً جعبه اول را بسیار خوب می کند. دلیلی وجود دارد که کارگران انبار و انجام کار اغلب کار خود را به رباتیک تشبیه می کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=Jycdks836bY

دمیون شلتون ، مدیر عامل Agility ، به TechCrunch می گوید: “گفتگو در مورد اتوماسیون کمی تغییر کرده است.” “به عنوان یک فناوری قادر به شما اجازه می دهد تا نیروی کار خود را حفظ کنید. گفتگوهای زیادی پیرامون خطرات ناشی از اتوماسیون و از دست دادن شغل وجود دارد ، اما از دست دادن شغل در حال حاضر پیش از راه حل های خودکار اتفاق می افتد. “

دیجیت ، ربات دوپایی که شرکت در سال 2020 اعلام کرد ، پس از اعلام همکاری Agility با غول خودروسازی فورد در CES ، مهمترین لحظه خود را در مرکز توجه قرار داد. این غول خودرو در حال حاضر صاحب دو ربات است و برنامه های بلند مدتی برای استفاده از این فناوری برای تحویل دارد.

ویدئوی امروز تلاشی است برای نشان دادن راه حل های کوتاه مدت تر ، و باعث می شود دیجیات روی کارهای مهمتر کار کند.

اعتبار تصویر: روباتیک چابکی

جاناتان هرست ، CTO می گوید: “ارزش و هدف دستگاهی مانند Digit کلیت است.” این یک ربات است که می تواند در محیط ها و فضاهای انسانی کار کند. این یک کار نسبتاً ساده برای کارهای بسیار منظم و تکراری است ، اگر بگوییم “آنجا جعبه هایی وجود دارد.” ما می خواهیم به شما بگوییم کدام یک از سیستم پایگاه داده است و می خواهیم شما آن را به آنجا منتقل کنید. ‘ شاید این کاری باشد که سه یا چهار ساعت در روز انجام می دهد و سپس به فضای دیگری می رود و سه یا چهار ساعت این کار را انجام می دهد و سپس تریلر تراکتور را بارگیری می کند. “

این شرکت ارزش Digit را به عنوان راه حل plug and play بیشتر از چیزی شبیه به پیشنهادات Berkshire Grey می بیند ، که یک انبار کاملاً خودکار را از ابتدا می سازد. البته هنوز برنامه نویسی درگیر است. یک نماینده چابکی در سایت ظاهر می شود تا نقشه را از قبل نقشه برداری کرده و به ربات کمک کند تا کارهای تکراری خود را انجام دهد.

شلتون می گوید: “از نظر جایی که ما واقعاً می توانیم برای مشتری مستقر شویم و کارهای مفیدی انجام دهیم ، معلوم می شود که بسیاری از وظایف – از نقطه A تا نقطه B پیاده روی ، برداشتن و حمل یک بسته – در این محیط ها قابل حمل است.” به “هیچ قطعه اصلی از فناوری که شما توسعه می دهید وجود ندارد ، که برای محیط داخلی و خارجی متفاوت است. این فقط سطح بلوغ است. من فکر می کنم ما به سرعت به موارد داخلی رسیده ایم ، بنابراین اولین مکان منطقی برای استقرار است. “

اعتبار تصویر: روباتیک چابکی

Agility هنوز شرکایی فراتر از فورد اعلام نکرده است ، هرچند می گوید که در حال حاضر با “شرکت های مهم لجستیک” کار می کند. این رقم رقم فروخته شده را نیز فاش نکرده است ، اگرچه به TechCrunch می گوید که این تعداد “به طور قابل ملاحظه ای بیشتر از دوازده واحد Cassie است که قبل از Digit فروخته بود ، عمدتا برای اهداف تحقیقاتی. فروش در حال حاضر عمدتا CapEx است ، اگرچه این شرکت در حال بررسی فرصت های دیگر ، مانند RaaS (مدل روباتیک به عنوان سرویس) است.

تیم Agility در حال حاضر 56 نفر است که عمدتا در اورگان مستقر هستند (این شرکت شروع به کار خود به عنوان بخشی از بخش روباتیک نوپای OSU کرد) ، جایی که روبات ها در درجه اول تولید می شوند.

شلتون می گوید: “ما از دسامبر گذشته به سرعت رشد کرده ایم.” “ما در حال افزایش دفتر پیتسبورگ خود تا پایان سال ، علاوه بر دفتر اورگان هستیم. ما نرخ رشد نسبتاً سریعی داریم. همانطور که ما میزان تولید روبات ها را افزایش می دهیم ، برای این کار مقدار قابل توجهی استخدام کرده ایم. ما در ماه ژوئن به تسهیلات جدیدی که بازسازی کردیم نقل مکان کردیم. “