روروک مخصوص بچه های هوشمند Unagi با قیمت 2،440 دلار شامل مسیرهای پی در پی و ردیابی GPS است-TechCrunch

فاش کرده است که اولین اسکوتر هوشمند در Model Eleven است. این شامل مجموعه ای از ویژگی های جذاب ، مانند جهت های شنیدنی ، کشتن از راه دور و سنسور پیشرفته سیستم کمک راننده (ADAS) است.

شما می توانید موسیقی یا پادکست خود را با استفاده از بلندگوی بلوتوث داخلی پخش کرده و دستورات پی در پی را بشنوید تا به شما در رسیدن به جایی که می خواهید کمک کند. با گوگل همکاری کرد تا ویژگی ناوبری را به برنامه iOS و Android خود بیاورد. بعد از اینکه مقصد خود را انتخاب کردید و تلفن خود را کنار گذاشتید ، از طریق سیستم صوتی دستورالعمل های جهت را می شنوید و سیگنال های جهت را روی صفحه مشاهده می کنید.

اسکوتر هوشمند Unagi Model Eleven

اسکوترهای Unagi

در بخش امنیتی ، زنگ سنسور حرکت برای جلوگیری از سارقان احتمالی و همچنین ردیابی GPS وجود دارد. شما می توانید یک اسکوتر دزدیده شده را از راه دور از داخل برنامه بکشید.

شاید جذاب ترین ویژگی Model Eleven سنسور ADAS در نسخه باکیفیت تر باشد. Unagi می گوید این روروک مخصوص بچه ها می تواند تفاوت بین افراد ، علائم توقف ، چراغ های جلو ، اتومبیل و سایر اشیاء را تشخیص دهد. این می تواند به شما در مورد برخورد احتمالی از طریق سیستم صوتی و صفحه نمایش لمسی هشدار دهد.

اسکوتر هوشمند Unagi Model Eleven

اسکوترهای Unagi

Unagi طراح صنعتی ایو بهار را برای کمک به ایجاد مدل یازده فراخواند ، که به گفته آن سبک ترین روروک مخصوص بچه ها به دلیل استفاده از فیبر کربن طولانی است. اسکوتر تاشو دارای سیستم موتور دوگانه موجود Unagi ، سیستم باتری قابل تعویض و آنچه که شرکت ادعا می کند لاستیک های ضد سوراخ هستند است که می توانید به راحتی در صورت نیاز آنها را تغییر دهید.

قیمت مدل استاندارد یازده 2،440 دلار است. برای مدل ASAS ، باید بیش از 2860 دلار چنگال داشته باشید. Unagi در ابتدا در حال ارائه پیش سفارش از طریق یک است ، اما با مواردی مانند Best Buy ، دیدن مدل Eleven در خرده فروشان در آینده تعجب آور نخواهد بود.

یادداشت ویراستار: تیمقاله او در ابتدا در Engadget ظاهر شد.