رولی در پی مشکلات مالی مجدداً به عنوان Luminary راه اندازی مجدد می شود – TechCrunch

اولین باری که دیدم رولاند لمب ، بنیانگذار/مدیرعامل رولاند لمب ، در سال 2013 کلیدهای Seaboard را خم کرد ، مجذوب رولی شدم. در طول این سالها ، شرکت مستقر در لندن به ارائه راه حل های خلاقانه موسیقی ، از جمله سیستم ماژولار Blocks 2016 ادامه داده است.

البته ، خلاقیت و موفقیت استارتاپ فراری آنقدرها که دوست داریم فکر کنیم دست به دست هم نمی دهند. مشخصات BI در شرکت به برخی از مشکلات اخیر رولی اشاره می کند و به مجموعه محصولات “طاقچه” اشاره می کند ، که احتمالاً عادلانه است. علیرغم کسب برخی از طرفداران برجسته در صنعت موسیقی و مطبوعات فناوری ، ظاهراً دستگاه های این شرکت برای موفقیت اصلی در نظر گرفته نشده بودند.

این امر ، همراه با مبارزات همه گیر مداوم ، رولی را مجبور به انجام اقدامات گریزنده کرده است ، و برای مدیریت در بره انگلستان و حدود 70 کارمندش ، رویای رولی را با استفاده از یک چرخش به نام Luminary زنده نگه می دارد.

اعتبار تصویر: نقش ها

ما با Lamb و شرکت تماس گرفته ایم تا درباره معنی دقیق آن بحث کنیم ، اگرچه می دانیم که Luminary خانه جدیدی برای دارایی معنوی رولی و بدهی های آن خواهد بود. به طور کلی ، رولی 75 میلیون دلار در شمال جمع آوری کرد.

لمب در مصاحبه ای گفت: “در نهایت آنچه اتفاق افتاد محصولات متمرکز ما در ابتدا بود ، اگرچه در بازار آنها موفق بود ، اما بازار با توجه به مسیر سرمایه گذاری ما به اندازه کافی بزرگ نبود.” “ما چشممان به رشد بیش از حد بود و این ثابت شد که دشوار است.”

اخیراً ، رولی Lumi را معرفی کرد ، یک پیشنهاد اصلی بیشتر از نسخه های قبلی ، که هدف آن آموزش پیانو با کلیدهای روشن کننده به کاربران بود. این محصول در مرکز برنامه Luminary با نام مشابه قرار خواهد گرفت ، همچنین برنامه هایی برای ارائه محصول اصلی Seaboard تحت پرچم جدید وجود دارد.