رونق تجارت همه جانبه در تجارت الکترونیکی به بستر انبار Huboo کمک می کند تا 81 میلیون دلار بسته شود-TechCrunch

بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک تمام مراحل انجام سفارشات خود را به صورت داخلی انجام می دهند زیرا برون سپاری آن می تواند گران باشد. اما همه گیری کووید -19 بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMBs) را تحت تأثیر قرار داده است زیرا مصرف کنندگان به تحویل خانه ها روی آورده اند و شیوه زندگی خود را تا حد زیادی “دیجیتالی” کرده اند. این بدان معناست که این افزایش فروش تجارت الکترونیکی متعاقباً منجر به رونق انبار و حمل و نقل می شود.

در آن زمان به نظر می رسید که Huboo تقریباً برای دوران پس از همه گیری ساخته شده است. این سیستم انبارداری و اجرای کامل تجارت الکترونیکی مبتنی بر نرم افزار است که به نظر می رسد برای این SMB های تجارت الکترونیک مفید باشد.

در حال حاضر 60 میلیون پوند (81.4 میلیون دلار) تامین مالی سری B به رهبری Mubadala Capital مستقر در ایالات متحده بسته شده است. این دور با سرمایه گذاران فعلی از جمله Stride ، Ada Ventures ، Hearst ، Episode 1 و Maersk Growth همراه شد و مجموع بودجه Huboo پس از 14 میلیون پوند بودجه سری A که سال گذشته جمع آوری شد ، از آوریل 2019 تقریباً به 80 میلیون پوند افزایش یافت.

این شرکت در سال 2017 توسط مارتین بیش و پل داد در یک انبار در بریستول تأسیس شد ، اکنون چهار مرکز تکمیل در سراسر انگلستان ، یک سایت در هلند دارد و برنامه هایی برای راه اندازی در سایر بازارهای اروپا دارد. هر مرکز به یک “مرکز کوچک” چند صد فوت مربعی تقسیم می شود و کارکنان را قادر می سازد تا موجودی ها را با کارآیی بیشتری انتخاب و بسته بندی کنند. می گوید بیش از 1000 مشتری کوچک و بزرگ دارد.

پلت فرم تجاری این شرکت از API ها برای ادغام با کانال های فروش معروف و بازارهای آنلاین مانند آمازون ، eBay و Shopify استفاده می کند. اینها به مارک های D2C اجازه می دهد سفارشات را مشاهده و پیگیری کرده و موجودی خود را در داشبورد مدیریت کنند. همچنین دارای نرم افزار اختصاصی برای مدیریت عملیات انبار است.

مارتین بیش ، بنیانگذار و مدیرعامل Huboo ، می گوید: “بسیاری از مشاغل خرده فروشی جدید و موجود آینده خود را در تجارت الکترونیک می بینند ، اما در حالی که هرکسی می تواند یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده و در عرض چند ساعت شروع به فروش کند ، زیرساخت ها تقویت می شوند. تجارت الکترونیکی به طرز نگران کننده ای قدیمی ، ناکارآمد ، غیرقابل انعطاف و گران است. “

او گفت که این مدل هاب به این موضوع می پردازد: “این انعطاف پذیری و قیمت مقرون به صرفه را برای محصول فوق العاده پیچیده به ارمغان می آورد تا خرده فروشان آنلاین در همه اندازه ها-از نیمه وقت تا رهبران D2C با رشد سریع-سود ببرند.”

وی طی تماس تلفنی افزود: “ما از طریق” Fulfiled By Amazon “(FBA) مشتریان آمازون را بدست می آوریم زیرا بخشی از 20 that که فروشنده به آمازون می پردازد برای یارانه متقابل هزینه کم هزینه می شود ، اما اگر سعی می کنید از FBA (زیرا شما در eBay یا Shopify می فروشید) ناامید کننده است. این تقریباً سه برابر گران است. بنابراین ما افراد را از Shopify یا eBay استفاده می کنیم. آنها عاشق کارهایی هستند که ما انجام می دهیم … ما به طور م effectivelyثری در برابر آنها رقابت می کنیم … آنها موجودی زیرک نیستند که سالها قبل بودند. “

Fatou Bintou Sagnang ، شریک Mubadala Capital Ventures ، می گوید: “محصول Huboo یکی از مهمترین مشکلات شرکت های تجارت الکترونیک را حل می کند-در حالی که انجام سفارش برای این شرکت ها یک وظیفه اصلی است ، اما بخشی از شایستگی اصلی آنها نیست. با ترکیب لجستیک با یک نرم افزار کاربرپسند ، Huboo یک تجربه عالی از ارائه خدمات را ارائه می دهد و به مشاغل در هر اندازه اجازه می دهد تا در حالی که تقاضای رو به رشد مشتریان خود را مدیریت می کنند ، بر فعالیت های اصلی مانند توسعه محصول تمرکز کنند. ”

مت پنی کارت ، شریک بنیانگذار Ada Ventures ، می گوید: “Huboo چراغ درخشانی از فناوری انگلستان است و ما بسیار خوشحال هستیم که یک شرکت مستقر در بریستول در این راه موفق می شود! چشم انداز باورنکردنی مارتین و پل در حال تبدیل شدن به یک واقعیت جهانی با سرعت مافوق صوت است. ”

فرد Destin ، موسس Stride.VC ، گفت: “Huboo به ظاهر غیرممکن است-ارائه تجارت الکترونیکی با دقت بالا و مقرون به صرفه برای مشاغل در همه اندازه ها و سطوح پیچیدگی. Huboo هم در نحوه نگاه به لجستیک ، هم به عنوان مجموعه ای از بلوک های lego متصل به هم با نرم افزار و هم نحوه نگاه به مردم ، به عنوان تیمی از مبتدیان توانمند که در مورد موفقیت مشتریان وسواس دارند ، نوآوری می کند. “