رویداد “Unleashed” اپل را مستقیماً در اینجا تماشا کنید – TechCrunch

اپل قرار است امروز سخت افزار جدیدی را معرفی کند. این شرکت در حال برگزاری یک سخنرانی کلیدی (مجازی) در 10 صبح PT (1 بعد از ظهر در نیویورک ، 6 بعد از ظهر در لندن ، 7 بعد از ظهر در پاریس)به و شما می توانید رویداد را در اینجا مشاهده کنید زیرا شرکت آن را به طور مستقیم پخش می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=exM1uajp–A

شایعات حاکی از آن است که این شرکت قرار است چند Mac جدید معرفی کند. طی سال گذشته ، اپل رایانه های سطح اولیه خود را با تراشه های M1 جدید سفارشی طراحی کرده است. و اکنون ، این شرکت می تواند تراشه های خود را به رایانه های رده بالاتر مانند MacBook Pro 14 اینچی و 16 اینچی ، مک مینی جدید و iMac 27 اینچی بیاورد.

اپل می تواند از این فرصت برای طراحی مجدد لپ تاپ های خود از ابتدا با فناوری های صفحه نمایش جدید ، مجموعه ای جدید از پورت ها و به طور کلی یک عامل جدید استفاده کند. اما این همه ماجرا نیست. اپل همچنین بر روی نسخه به روز شده AirPods سطح اولیه خود کار می کند.

شما می توانید پخش مستقیم را در این صفحه به طور مستقیم تماشا کنید ، زیرا اپل کنفرانس خود را در YouTube پخش می کند.

اگر Apple TV دارید ، می توانید برنامه تلویزیون را باز کرده و به دنبال بخش “رویداد ویژه Apple” باشید. به شما امکان می دهد رویداد امروز را پخش کنید و رویدادهای قدیمی را دوباره تماشا کنید.

و اگر شما Apple TV ندارید و نمی خواهید از YouTube استفاده کنید ، این شرکت همچنین به شما امکان می دهد رویداد را از قسمت Apple Events در وب سایت خود به صورت زنده پخش کنید. این ویدئو در حال حاضر در همه مرورگرهای اصلی – Safari ، Mozilla Firefox ، Microsoft Edge و Google Chrome کار می کند.

ما این رویداد را پوشش خواهیم داد و شما می توانید وبلاگ زنده ما را برای نظرات زنده دنبال کنید.

رویداد اکتبر اپل 2021