رید هافمن در حال بازگشت به Disrupt – TechCrunch است

احتمالاً قبلاً از رید هافمن ، از طریق اختراعات ، سرمایه گذاری ها یا کلمات الهام بخش ، یاد گرفته اید. این کارآفرین یکی از بنیانگذاران LinkedIn ، شریک Greylock و نویسنده کتاب جدیدی است که بر اساس پادکست معروف خود ، Masters of Scale ساخته شده است.

گذشته پرجنب و جوش او را مملو از داستان ها و درس های جالب می کند ، به همین دلیل ما مشتاق هستیم که او را دوباره در مرحله TechCrunch Disrupt در هفته آینده از 21 تا 23 سپتامبر برگزار کنیم. من با او می نشینم تا درباره دیدگاه وی در مورد بزرگترین تنش هایی که کارآفرینان امروز با آن روبرو هستند آشنا شوم. توصیه های هافمن غالباً از گفتگوهای خام او با مدیران عامل و بنیانگذاران برتر فناوری تأمین می شود ، بنابراین ما دسترسی به لیست شماره گیری سریع او را افزایش می دهیم تا بفهمیم چگونه حتی تصورات وی در مورد افزایش سرعت ، کارآفرینی و کارآفرینی در شرایط همه گیری در حال تغییر است. همانطور که در نقد و بررسی کتاب جدیدش توضیح دادم ، کلمات او مانند یک مربی شبکه ای است که به شما صحبت می کند-بنابراین حتی اگر شما در حال راه اندازی یک استارتاپ نیستید ، فقط با گوش دادن درس های مفیدی خواهید آموخت.

در اینجا نحوه تأثیر آن بر روند مصاحبه من ، به عنوان مثال:

در حالی که مطبوعات شخصیت اصلی کتاب نبود ، “استاد مقیاس” دیدگاه من را در مورد نحوه مصاحبه با بنیانگذاران تغییر داده است. درسهایی از تریستان واکر باعث شد من بخواهم در مورد بنیانگذاران و بحث برانگیزترین اعتقادات آنها س questionsالات بیشتری بپرسم تا اینکه چگونه برنامه ریزی می کنند تا دور جدید بودجه خود را خرج کنند. یادداشتی از آندرس روزو مرا متوجه کرد که استارتاپی که بسیار منطقی است ممکن است خواندن راحت باشد ، اما ممکن است یک عکس ماه نباشد که جهان را مختل کند. به عبارت دیگر ، استارتاپ هایی را دنبال کنید که جاه طلبی ظاهراً احمقانه زیادی دارند – زیرا ممکن است در آنجا بهترین قدم ها و داستانها باشد. سرانجام ، این اعتقاد من را تأیید کرد که بهترین آزمایش برای بنیانگذار این است که مایل باشند در مورد سختی های پیش روی خود صادقانه و فروتنانه صحبت کنند.

خوب ، این تنها چیزی است که من اشاره می کنم. با من در Disrupt همراه شوید ، جایی که هافمن را روی صندلی داغ قرار می دهم ، نشاط را با چند حرکت بدبینانه متعادل می کنم و او را مجبور می کنم توضیح دهد که کتاب بعدی اجتناب ناپذیر او درباره چیست. با استفاده از این پیوند بلیط های خود را برای TechCrunch خراب کنید یا از کد تبلیغاتی “MASCARENHAS20” استفاده کنید.