رید هافمن در مورد تکامل “حمله رعد اسا” در میان همه گیری همه گیر – TechCrunch

هنگامی که بنیانگذار LinkedIn و شریک گرایلوک ، رید هافمن ، ابتدا اصطلاح “مقیاس رگباری” را ابداع کرد ، او آن را ساده بیان کرد: این مفهومی است که کارآفرینان را ترغیب می کند تا سرعت را بر کارآیی در دوره عدم قطعیت اولویت دهند. سالها بعد ، بنیانگذاران در حال گذر از یک بیماری همه گیر ، شاید نامشخص ترین دوره زندگی خود هستند ، و هافمن توضیحاتی در این باره دارد.

هافمن در جریان TechCrunch Disrupt 2021 گفت: “Blitzscaling به خودی خود هدف نیست.” Blitzscaling ناکارآمد است. این سرمایه را به طور ناکارآمد هزینه می کند و به طور ناکارآمد استخدام می کند. در مورد مدل کسب و کار شما نامشخص است. و اینها چیزهای خوبی نیستند. ” او گفت ، در عوض ، مقیاس رگباری (Blitzscaling) انتخابی است که ممکن است شرکت ها برای پیشی گرفتن از رقیب یا انجام واکنش نسبت به یک بیماری همه گیر برای مدت زمان معینی انجام دهند تا راهی که از ایده تا IPO پیش می رود.

این بدان معنا نیست که استارتاپ ها باید از اولویت بندی سرعت سرسام آور خودداری کنند ، به ویژه در صنایعی مانند فین تک و ادتک ، جایی که همه گیری پتانسیل زیادی را در معرض دید قرار داد. در عوض ، هافمن معتقد است تأثیر واقعی همه گیری بر تعریف او این است که “معیار آنچه ممکن است برای پیشی گرفتن از رقبای خود در مقیاس در اکوسیستم لازم باشد انجام دهید تغییر کرده است.”

مقدار زیادی پول جدید

دیدگاه گسترده هافمن در مورد رکاب زدن با اعلام اخیر شرکت او در مورد صندوق سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری به خوبی ترکیب می شود. این بسته شدن هفته ها پس از آن صورت گرفت که آندرسن هوروویتز صندوق سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری خود را بست.

گرایلوک ادعا می کند که صندوق جدید آن “بزرگترین سرمایه سرمایه گذاری است که به بنیانگذاران پشتیبان اختصاص داده شده است” و به صراحت گفت که “مایل به نوشتن چک های بزرگ در ارزش گذاری های بدون چربی است ، که به شرکت ها باند بیشتری برای دستیابی به مراحل مهم بدون مصرف رقیق کننده اضافی. ” منصفانه است که بگوییم چک های گرایلوک می تواند به استارتاپ های مرحله اولیه کمک کند تا بتوانند در شرایط اولویت بندی قرار بگیرند در حالی که هنوز اولویت باند پرواز و سایر منابع تجاری را در اولویت قرار می دهند.