ریپلینگ پارکر کنراد در حال حاضر 6.5 میلیارد دلار ارزش دارد – بیشتر از Zenefits در اوج خود – TechCrunch

شرکت منابع انسانی Zenefits که در سال 2013 توسط کارآفرین پارکر کنراد تأسیس شد ، به سرعت به عنوان یکی از شرکت های سریع در حال توسعه در سیلیکون ولی معرفی شد و ارزش آن طی سه سال به 4.5 میلیارد دلار رسید. سپس شروع به تجزیه کرد. مشخص شد که این شرکت با مشکلات انطباق روبرو است. کنراد مجبور به استعفا شد. و ارزش Zenefits به نصف کاهش یافت و بیش از 60 employees از کارکنان شرکت در دورهای متعدد اخراج از کار اخراج شدند.

اگر کنراد بعداً در دلسوزی به سر می برد ، این کار را زیاد انجام نداد. چند ماه پس از خروج از مزایا در سال 2016 ، وی Rippling را تأسیس کرد ، شرکتی که در ابتدا روی روند کارکنان متمرکز بود ، اما از آن زمان مدیریت همه جنبه های داده های کارکنان ، از حقوق و مزایا ، تا برنامه هایی که کارکنان استفاده می کنند ، تا مدیریت دستگاه را مدیریت می کند. پلتفرمی که به مشتریان Rippling امکان بازیابی ، پاک کردن و ذخیره رایانه های کارکنان را هنگام جدا شدن کارکنان از یک شرکت می دهد.

در حقیقت ، در حال حاضر تعداد زیادی درآمد وجود دارد که Rippling فقط 250 میلیون دلار بودجه جدید توسط Sequoia Capital Global Equities و Global Growth با مشارکت حامیان قبلی Greenoaks ، Kleiner Perkins ، Founders Fund ، Initialized ، YC و Threshold بسته است. سرمایه گذاری

این دور ، کل بودجه ریپلینگ را به 450 میلیون دلار می رساند. همچنین ارزش ریپلینگ را 6.5 میلیارد دلار می داند ، که ارزش آن را تا قبل از فروش سهم کنترل کننده در اوایل امسال به یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی ، از ارزش Zenefits بیشتر می کند.

کنراد فکر می کند از اینجا به راحتی می تواند رشد کند. مایکروسافت در پاسخ به این س ifال که آیا Rippling از طرف خریداری مانند منافع دریافت کرده است ، می گوید “آنالوگ مناسب” برای Rippling است مایکروسافت. “نظر ما این است که ریپلینگ نه تنها در آینده دو برابر می شود ، بلکه ممکن است در طول زمان چندین برابر بسیار بیشتر رشد کند.”

کنراد تا حد زیادی به مدل “ترکیبی” ریپلینگ اعتبار می دهد ، که در آن به جای تمرکز محدود بر روی بخش نرم افزاری کوچکتر ، از همان ابتدا بر رشد خطوط تجاری متعدد متمرکز شده است که اجزای آنها را می توان به راحتی با هم ادغام کرد.

کنراد می گوید این رویکردی است که Rippling می تواند با کشاندن بنیانگذاران به اجرا درآورد ، که از 800 کارمند فعلی Rippling ارائه می دهد ، 47 نفر از بنیانگذاران سابق هستند و بسیاری از آنها در نقش مدیر کل هستند که از امنیت و خودمختاری مورد علاقه خود برخوردارند. به

(آنها خطوط تجاری جدیدی را در خانه ایجاد می کنند ؛ Rippling یک لباس اکتسابی نیست ، کنراد روشن می کند.)

این رویکرد ترکیبی همچنین Rippling را قادر می سازد تا سیستم ارائه شده خود را به طور عمده به ازای هر صندلی به مشتریان بفروشد.

آخرین مورد ، نحوه ساختار Rippling به معنای درآمد متنوع تر است ، چیزی که سرمایه گذاران مانند Sequoia دوست دارند آن را ببینند.

به گفته کنراد ، مطمئناً بیشتر این دلارها در جریان است. او می گوید که Rippling تعداد مشتریان خود را در سال گذشته بیش از دو برابر کرده است و در حال حاضر 2.7 برابر درآمد مکرر سالانه خود در سال گذشته برخوردار است ، حتی در حالی که وی از مشخص شدن میزان درآمد آن خودداری می کند.

“من آخرین بار آن اشتباه را مرتکب شدم [at Zenefits]، و من پیش بینی کردم که درآمد ما کجا خواهد رفت ، و سپس به آنجا نرسیدیم. “

در مورد اینکه سرمایه گذاران دقیقاً چگونه به رقم 6.5 میلیارد دلار رسیدند ، کنراد به طور مجازی دستان خود را بالا می آورد. “مرد ، شما از شخص اشتباهی می پرسید. من هر دو سال یک معامله می بینم ، آن جمع آوری کمک های مالی است که ما به عنوان یک شرکت انجام می دهیم [whereas] من می دانم که سرمایه گذاران چندین معامله در هفته می بینند.

کنراد می افزاید: “کاری که من می خواهم انجام دهم این است که فقط بیرون برویم و بهترین راه خود را برای جمع آوری کمک مالی پیش بیندازیم. من به طور عمیق هیچ نظری در مورد قیمت شرکت و قیمت آن ندارم. [instead] اجازه دهید سرمایه گذاران به من بگویند که فکر می کنند قیمت منصفانه چیست. “

ما از صحبت های خود با کنراد در آینده بیشتر صحبت می کنیم. گوش به زنگ باشید.