زاکربرگ در Quest 2 به عنوان یک دستگاه تناسب اندام – “این نوعی مانند یک Peloton است” – TechCrunch

فیس بوک می خواهد که Quest 2 به عنوان چیزی بیش از یک کنسول بازی برای چهره شما شناخته شود.

در کنفرانس توسعه دهندگان فیس بوک کانکت این شرکت، مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت، تلاش های شرکت را برای تبدیل کردن Quest به یک پلت فرم تناسب اندام برای برنامه های شخص ثالث مانند Supernatural و FitXR برجسته کرد. او آن را مستقیماً با Peloton به عنوان یک دستگاه تناسب اندام متصل مقایسه کرد.

زاکربرگ در سخنرانی اصلی گفت: “بسیاری از شما در حال حاضر از Quest برای تناسب اندام استفاده می کنید، این به شما امکان می دهد به روش های کاملاً جدیدی تمرین کنید.” این شبیه به پلوتن است، اما به جای دوچرخه، فقط هدست واقعیت مجازی خود را دارید و با آن، می توانید هر کاری انجام دهید، از کلاس های بوکس گرفته تا شمشیربازی و حتی رقصیدن.

این شرکت با جزئیات سخت افزاری خود به این طبقه بندی بیشتر تمایل دارد که در سال آینده یک “بسته فعال” را منتشر خواهد کرد که به کاربران اجازه می دهد هدست Quest 2 خود را سفارشی کنند تا آن را برای تمرین بهتر نشان دهند. این بسته به کنترلرها و یک پد صورت اضافه می کند که مشکل عرق کردن هدست را برطرف می کند.

در سال‌های اخیر، این شرکت شروع به تقویت تناسب اندام در هدست کرد و محصولی به نام Oculus Move را به نمایش گذاشت که فعالیت و ردیابی کالری سوزی را در Quest 2 اندازه‌گیری می‌کند.