زاکربرگ پس از تغییر نام فیس‌بوک به «متا» می‌گوید «ماموریت یکسان است» – TechCrunch

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 28 اکتبر 2021 خوش آمدید. با رویداد SaaS ما اکنون پشت سر ماست – با تشکر فراوان از رویدادهای TechCrunch و تیم‌های فروش که آن را برای انتشار در هم شکسته‌اند – می‌توانیم تمرکز خود را به متاورس برگردانیم. ? – الکس

TechCrunch برتر 3

  • فیس بوک متا می شود: فیس بوک با ایجاد یک نام تجاری بالاتر از محل اقامت شرکت قبلی خود، یک فرا موجودیت ایجاد کرده است تا پروژه های مختلف خود را شامل شود. و یکی از آنها متاورز است. بنابراین، نام جدید شرکت – Meta – بسیار منطقی است. به نظر می‌رسد که اکثر مردم آن را زیاد دوست ندارند، اما حذف عمومی فیسبوک Snark از Actually About The Name Snark، اگر منطقی باشد، دشوار است. اطلاعات بیشتر در بخش فناوری بزرگ ما در زیر.
  • NerdWallet راه خود را برای ارزیابی تک شاخ می نویسد: با نزدیک شدن امپراتوری محتوای مالی آنلاین NerdWallet به بازارهای عمومی، این شرکت مبتنی بر نوشتن به ازای آخرین پرونده های IPO خود، ارزشی معادل 1 میلیارد دلار به دست خواهد آورد. TechCrunch، اولین انتشارات کلمات، افکاری در مورد این موضوع داشت.
  • فیس بوک با اپل متقابل است: فیس‌بوک – فکر می‌کنم متا – در جریان رویداد بزرگ امروز اپل چند عکس از اپل گرفت. جدا از تلاش‌های بزرگ‌تر برای برندسازی و واقعیت مجازی که این شرکت اعلام کرد، ارزش آن‌ها را دارند. تغییر قوانین حریم خصوصی اپل در فیس بوک تأثیر منفی گذاشته است و این غول اجتماعی از این موضوع خشنود نیست.

استارتاپ ها/VC

قبل از اینکه وارد اخبار استارت آپی شویم، استارت آپ سابق Allbirds در حال عرضه عمومی است و TechCrunch جزئیاتی در مورد ارزش آن دارد. و در پی Rent the Runway، ما شروع به دیدن یک باند ارزش گذاری ایجاد شده برای IPO های دارای فناوری هستیم.

  • Atlys می خواهد درخواست های ویزا را سریعتر کند: و فقط 4.25 میلیون دلار برای کار خود جمع آوری کرد. مطمئناً، تعداد کمتری از ما به خارج از کشور پرواز می کنیم، اما در نهایت به هواپیما برمی گردیم و به مکان هایی می رویم. و هنگامی که ما این کار را انجام دادیم، خوب، کاغذ بازی به شما اشاره خواهد کرد. شاید Atlys بتواند مقداری از درد را از منگنه کردن عکس‌های خود به بسته‌ای بردارد که سپس آن را به سیاه‌چاله یک سفارت پست کنید.
  • به زودی همه ما در غلاف ها زندگی خواهیم کرد: غلاف های پیش ساخته، اگر Cover راهش را پیدا کند. این استارت آپ دیوارها و سایر اجزای مشابه خانه را در کارخانه خود ایجاد می کند. سپس آن بیت ها به سایت های ساختمانی ارسال می شوند و بدون جرثقیل راه اندازی می شوند. صادقانه بگویم، بیایید امیدوار باشیم که این کار کند؟ ما در ایالات متحده بحران مسکن داریم و هر حرکتی در جهت کاهش آن استقبال می شود. این شرکت همچنین به تازگی 60 میلیون دلار جذب کرده است.
  • برنامه های Inrupt برای بازپس گیری حریم خصوصی اینترنت و افزایش سرمایه: معامله هنوز انجام نشده است، اما TechCrunch امروز خبر داد که استارت‌آپ Inrupt تیم برنرز لی، شرکتی که می‌خواهد «پلتفرمی که به کاربران امکان کنترل داده‌هایشان» را به صورت آنلاین بسازد، به دنبال جمع‌آوری بین 30 تا 40 میلیون دلار است. .
  • چه می شد اگر Nextdoor حتی جزیره ای تر بود؟ خب، این همان چیزی است که OneRoof در حال ساخت است، یک Nextdoor حتی فرامحلی تر، شبکه اجتماعی که شناخته شده است که همسایه ها را گرد هم می آورد تا بتوانند با هم بحث کنند و توهین های نژادپرستانه را متوجه یکدیگر کنند. اکنون می‌توانید این کار را در دایره‌های تنگ‌تر انجام دهید. این شرکت به تازگی 1.25 میلیون دلار جذب کرده است.
  • مراقبت های بهداشتی همچنان یک بازار پرسود است: این نکته مهمی است که از شرکت Hinge Health در دور جدید 400 میلیون دلار جمع آوری کرده است. این شرکت بر روی شرایط مزمن اسکلتی عضلانی (MSK) متمرکز شده است که شامل مواردی مانند درد کمر و زانو می شود. با توجه به اینکه بازار مراقبت های بهداشتی آمریکا چقدر بزرگ است، ارزش 6.2 میلیارد دلاری این شرکت ممکن است منطقی تر از آن چیزی باشد که شما از نظر ذهنی به آن اعتبار می دهید.
  • کیمیا 250 میلیون دلار در دور رقابتی جمع آوری کرد: هر سرمایه‌گذار مخاطره‌آمیز از گروه AWS آمازون می‌ترسد، زیرا این گروه رشد را می‌خورد و سود عملیاتی را از بین می‌برد. ارزش آن یک میلیارد دلار است. بنابراین شاید تعجب آور نباشد که رقابت برای سرمایه گذاری در کیمیاگری بیش از حد داغ بود. این شرکت زیرساخت های اولیه را برای سایر شرکت های رمزنگاری ارائه می دهد، و گروهی از شرکت های رمزنگاری که شما می دانید قبلاً مشتریان کیمیاگری هستند.
  • Yugabyte دور سرمایه گذاری yuge را در ارزیابی yuger افزایش می دهد: Yugabyte اکنون یک تک شاخ است که شبیه یک جمله 2021 است. شرکت پایگاه داده به تازگی 188 میلیون دلار به پایگاه داده مالی خود با ارزش 1.3 میلیارد دلار اضافه کرده است.
  • دراگوس 200 میلیون دلار جمع آوری می کند، به ارزش 1.7 میلیارد دلار می رسد، متأسفانه در مورد اژدها نیست: دراگوس در امنیت سایبری صنعتی کار می کند، که مهم است. ایمن نگه داشتن IRL زیرساخت کار بسیار بزرگی است. اما وقتی نام شرکت را خواندم، صادقانه به جانوران افسانه ای امیدوار بودم. افسوس.
  • و برای بستن یادداشت های راه اندازی ما، Neesha Tambe از TechCrunch یادداشت هایی از چت با سکویا در مورد نکات جمع آوری کمک های مالی برای استارت آپ های امروزی دارد.

شرکت‌های کارت اعتباری و پرداخت برای بخشی از بازار رو به رشد BNPL رقابت می‌کنند

ارائه تسهیلات به مصرف‌کنندگان برای به تعویق انداختن پرداخت برای یک محصول ایده جدیدی نیست، اما اکنون که شرکت‌های تازه‌کار مانند Klarna، Afterpay و Affirm این مفهوم را به سطح بالاتری رسانده‌اند، شرکت‌های کارت اعتباری قدیمی و شرکت‌های پرداخت مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مری آن آزودو و رایان لاولر یک “ظهور آهسته” در فضای BNPL “رابطه همزیستی بین موسسات مالی سنتی، مبتدیان پرداخت و شرکت های پیشرو” را شناسایی کرده اند.

ویزا دیروز اعلام کرد که بسیاری از شرکت‌ها از فناوری آن برای تامین راه‌حل‌های نقطه فروش BNPL استفاده می‌کنند. ماه گذشته، رقیب آن، Mastercard Installments، پیشنهاد سفارشی خود را عرضه کرد.

رایان و مری آن گزارش دادند: «این واقعاً جای تعجب نیست که این شرکت‌های کارت اعتباری در حال افزایش آن در مورد BNPL هستند. “اگر چیزی باشد، جای تعجب است که این همه طول کشید.”

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های راه اندازی کمک می کند تا پیشروی کنند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

قبل از اینکه به جمع بندی اخبار فیس بوک خود برسیم، توییتر نیز امروز کمی سر و صدا کرد. کاربران اکنون می توانند Spaces، اتاق های گفتگوی صوتی آن را ضبط کنند. و سرویس اشتراک آن “آبی” شامل دسترسی زودهنگام به ویژگی خواهد بود.

بقیه آنچه فیس بوک اعلام کرد:

و از بقیه Big Tech:

  • جستجوی بزرگ‌هایی که به بازار BNPL حمله می‌کنند: در حالی که Affirm بیشتر به عنوان یک استارتاپ اولیه BNPL شناخته می شود که به بازارهای عمومی راه یافت، Big Finance به فناوری اجازه نمی دهد همه سرگرم کننده باشد. مری آن و رایان تحقیق می کنند.
  • و در اخباری که مطمئناً سایر شرکت‌ها را با تغییر حریم خصوصی خوشحال می‌کند، «گزارش حریم خصوصی برنامه» اپل اکنون در مرحله بتا است. لطفاً توجه داشته باشید که هرچه اپل بیشتر شرکت‌های دیگر را در مورد حفظ حریم خصوصی داده‌ها عصبانی کند، مصرف‌کنندگان ممکن است وضعیت بهتری داشته باشند – اما همچنین اپل این کار را فقط برای نتایج خود انجام می‌دهد، نه به این دلیل که ما را دوست دارد.

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / Getty Images

TechCrunch می خواهد به استارت آپ ها کمک کند تا متخصص مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنند. برای انجام این کار، ما در حال ایجاد لیست کوتاهی از بازاریابان برتر در حال رشد هستیم. از زمانی که نظرسنجی خود را راه اندازی کردیم، توصیه های خوبی برای بازاریابان رشد در صنعت استارت آپ دریافت کرده ایم.

ما برای خواندن پاسخ‌های بیشتر به محض ورود آنها هیجان‌زده هستیم! نظرسنجی را اینجا پر کنید