زندگی ادامه دارد – TechCrunch

https://www.youtube.com/watch؟v=JDGZRR_zQdA

وقتی تصور می کنیم که با خروج از همه گیری چگونه خواهیم بود ، آنچه واقعاً به آن فکر می کنیم این است که از تحول دیجیتالی که شاهد آن بودیم ، می خواهیم درک ما از کار و زندگی ایمن را وارونه کند. به همان اندازه که ما مشتاق روزهای دفتر و همکاری با همسالان خود هستیم ، بخشی از آن مربوط به فضای ذهنی است که از اختلال مداوم زندگی در خانه به دست می آوریم. والدین از یک رابطه طول بازو به یک درمان فرسودگی شغلی ، اشباع بیش از حد اخبار و اضطراب تبدیل شده است-و این فقط ما هستیم. بچه های ما از بسیاری جهات در حال حاضر گذار دیجیتالی را انجام داده اند که اکنون همه ما مجبور به تحمل آن هستیم.

آنها کار در خانه را یک انتخاب نمی دانند زیرا قبلاً آن را به عنوان نحوه کار همه چیز تعریف کرده اند. تغییر از جلسات به موضوعات ناهمزمان (فقط پیامک ، لطفاً) کار را به نوعی از مدل پخش جریانی تبدیل کرده است. شما به سینما نمی روید – موقعیتی را بررسی می کنید که شخصیت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. مکالمات در چت های گروهی همپوشانی دارند و مشکلات موجود را حل می کنند و مجموعه بعدی را پیش بینی می کنند. موضوعات اصلی مانند آنچه در زندگی انجام می دهم و دوستان واقعی من برای زمان تعامل هستند.

تماس های صوتی اساساً قابل معامله هستند. ویدئو (FaceTime) برای زمین های بازی و نمایشی استفاده می شود. و جریان در هر دو جهت است. بچه های ما اطمینان خاطر می خواهند ، این حس که با یادگیری قوانین جامعه جدید ، سران عاقل تری بر آنها غلبه می کنند. والدین نیز می خواهند این اطمینان را داشته باشند که بتوانند نیازهای رقابتی بچه ها ، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و فشار مداوم شبکه اطلاع رسانی پر از اخبار روز را متعادل کنند. وقفه در این محیط جدید بزرگترین هزینه از دست دادن تمرکز و کاهش بهره وری است.

خاموش کردن اعلان ها اغلب مشکلات بیشتری را ایجاد می کند تا حل کند. شما حفاظت از بحران فوری را با کاهش توانایی پاسخگویی به بحران گسترده تری مبادله می کنید. پاسخ به س nextال بعدی م proveثرتر است. مجوزها و امتیازات ارسال یک لایه پیام ، جریان اطلاعات را هدایت می کند ، به بالا حباب می زند و ارزش کلی کانال را در موارد زیر و اشتراک ها پیش بینی می کند. الگوهای فراداده اجتماعی – @ذکر ، بازتوییت ، پیام خصوصی ، پسندیدن- را می توان از محتوا جدا کرد تا توزیع رشته ها در اولویت قرار گیرد.

جذابیت اقتصاد خالق و مجموعه ابزارهای نوظهور آن برای ایجاد اختلال در رسانه های سنتی ، از شخصی به حرفه ای تغییر می کند. مشاغل مادری و پاپ می توانند خدمات پیچیده ای را برای تبلیغ ، بازاریابی و تأمین مالی رشد محصولات خود پیش بینی کنند. همان خطوط شخصی سازی اعلان ها تبدیل به داده های ارزشمندی برای جریان سازی داده ها مانند Netflix می شوند تا مشاغل تولید و انتشار خود را اداره کنند.

در این نسخه از Gang ، فرانک رادیس موازی هایی را مشاهده می کند که صنعت تلویزیون برای اولین بار با دیجیتال دست و پنجه نرم می کند.

این دقیقاً همان زمانی است که NBC تصمیم گرفت که باید وارد عرصه دیجیتال شود. و ما این ملاقات غول پیکر را در کالیفرنیا با همه مدیران در یک اتاق بزرگ با درهای بسته برگزار کردیم و هیچ کس اجازه نداشت تلفن خود را روی دست داشته باشد تا بتوانیم در مورد اینکه دیجیتال چه چیزی خواهد بود و چه کاری انجام خواهد داد صحبت کنیم. چگونه می خواهیم از آن استفاده کنیم و از آن چه خواهیم ساخت و در پایان ، همه از آنجا خارج شدند و گفتند ، می دانید ، ما هیچ چیز در این مورد نمی فهمیم ، اما من به شما می گویم ، ما می دانیم که باید آنجا باشیم. و من فکر می کنم بسیاری از این راهها از این طریق شروع شد.

مشکل در حال تغییر صنایع این است که مدل های تجاری در حال فروپاشی عادتی است که ترک آن سخت است. همانطور که مایکل مارکمن به یاد می آورد:

دوست من هاردی تانکرسلی [colleague in the early days at Apple] این را یک دهه پیش زمانی که برای فاکس کار می کرد پیش بینی کرد. و آنها گفتند: “بله ، همه ما این را می دانیم. فقط الان ما رو اذیت نکن ما هنوز پول در می آوریم. ‘

این درسی است که شرکت های ضبط کننده در سخت ترین راه آموختند ، زیرا مدت زیادی منتظر ماندند تا تهدید ناپستر را جذب کنند. آیا خبرنامه ها و پخش زنده نوک نیزه نیز همین کار را برای شرکت های رسانه ای انجام می دهد؟

مایکل یک احتیاط اضافه می کند:

زاکربرگ نسخه خودش را در این مورد ارائه داد. او از AR استفاده می کند تا به شما این احساس را بدهد که در اتاقی کنار میز کنفرانس با چند نفر دیگر نشسته اید. و من به یاد دوران گذشته ام که در شرکت ها کار می کردم ، هستم. این بدترین قسمت کار بود ، نشستن در اتاق کنار میز کنفرانس با افراد دیگر.

همانطور که بیتلز می گویند ، زندگی لا-لا-لا ادامه دارد.

جدیدترین خبرنامه باند Gillmor

__________________

گروه گیلمور – فرانک رادیس ، مایکل مارکمن ، کیث تیر ، دنیس پومبریانت ، برنت لیری و استیو گیلمور. ضبط زنده جمعه 20 اوت 2021.

تهیه و کارگردانی Tina Chase Gillmortinagillmor

fradice،mickeleh،denispombriant،kteare،brentleary،stevegillmor،gillmorgang

در خبرنامه جدید Gangmor Gang مشترک شوید و در تلگرام به کانال پشتی بپیوندید.

گروه گیلمور در فیس بوک … و در اینجا خواهر ما G3 را در فیس بوک نشان می دهد.