زوم اولین استارت آپ هایی را که از صندوق سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری کمک مالی دریافت می کنند – TechCrunch اعلام کرد

در حال حاضر بیش از یک سال است که Zoom مأموریت دارد از یک برنامه کاربردی به یک پلت فرم تبدیل شود. در همین راستا ، سال گذشته سه اطلاعیه داد: ابزارهای توسعه برنامه های Zoom ، بازار برنامه های Zoom و یک صندوق توسعه 100 میلیون دلاری برای سرمایه گذاری در برخی از استارتاپ های امیدوار کننده که ابزارهایی را در بالای پلت فرم خود ایجاد می کنند. امروز ، در زنگ اختتامیه ، این شرکت اعلام کرد که اولین دور سرمایه گذاری خود را انجام داده است.

راس میفیلد ، سرپرست محصول Zoom Apps و ادغام با TechCrunch در مورد دور سرمایه گذاری صحبت کرد. “ما در مرحله ایجاد این اکوسیستم هستیم. ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بودیم ، به ویژه تمرکز بر مرحله بذر و مرحله همکاری با کارآفرینان برای ایجاد چیزهای عالی در این پلت فرم. و من فکر می کنم آنچه که شما در دسته اول بیش از دوازده سرمایه گذاری مشاهده می کنید ، نمایانگر چیزی است که قرار است یک تداوم مهم در حال انجام باشد. “

او گفت در حالی که آنها مبلغ دقیق سرمایه گذاری را اعلام نمی کنند ، در حال نوشتن چک بین 250،000 تا 2.5 میلیون دلار هستند. آنها به جای پیشبرد دورهای دیگر با دیگر شرکای سرمایه گذاری همکاری می کنند ، اما این بدان معنا نیست که آنها با این استارتاپ ها از منابع داخلی برای مشاوره و پشتیبانی اجرایی ، فراتر از پول ، کار نمی کنند.

“هر یک از این سرمایه گذاری ها دارای یک حامی اجرایی یا ارشد در شرکت هستند. بنابراین فرد دیگری در داخل است که از وضعیت زمین مطلع است ، می تواند به آنها کمک کند تا پیشرفت کنند و وقت شخصی بیشتری را با آنها بگذرانند. “

این شرکت همچنین چندین کانال چت Zoom را برای استارتاپ هایی که سرمایه گذاری می کنند ، اجرا می کند تا از یکدیگر و تیم Zoom Apps یاد بگیرند. “ما یک کانال چت مشترک بین استارتاپ و تیمم داریم. ما یک کانال به نام Announcements و یک کانال به نام Help داریم ، و یک کانال دیگر که استارتاپ ها ایجاد کردند به نام Community ”، گفت.

آنها هر هفته از این کانال ها برای برگزاری یک ساعت اداری توسعه دهندگان ، یک ساعت اداری تجاری که میفیلد اجرا می کند ، استفاده می کنند ، و سپس یک ساعت اجتماع وجود دارد که استارتاپ ها می توانند در مورد هر چیزی که می خواهند جمع شوند و با یکدیگر صحبت کنند.

از جمله دسته های خاص دریافت کننده بودجه می توان به همکاری و بهره وری ، اجتماع و امور خیریه ، DE&I و PeopleOps و بازی و سرگرمی اشاره کرد. در بخش همکاری و بهره وری ، Warmly یک ابزار فروش است که پیش زمینه و اطلاعات مربوط به هر فرد شرکت کننده در جلسه را زودتر از موعد ارائه می دهد ، در حالی که به برگزار کننده جلسه اجازه می دهد پس زمینه سفارشی Zoom برای هر رویداد ایجاد کند.

دیگری Fathom است که نیاز به یادداشت برداری در طول جلسه را برطرف می کند ، اما فراتر از ضبط و رونویسی است. “این رابط کاربری بسیار ساده ای را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید لحظات را فقط برچسب گذاری کنید. و سپس ، در نتیجه شما این متن ضبط ویدئو را دارید و می توانید بر روی آن لحظات برچسب زده شده به عنوان برجسته کلیک کنید ، و سپس یک کلیپ از نکات برجسته جلسه را در Salesforce ، Slack و سایر ابزارها به اشتراک بگذارید. “

تعهد افراد یا سازمان ها را قادر می سازد تا در یک جلسه Zoom بلافاصله درخواست و جمع آوری کمک های مالی را انجام دهند ، و Canvas یک ابزار استخدام و مصاحبه است که به شرکت ها کمک می کند تا تیم های متنوعی با داده هایی ایجاد کنند که به آنها در تعیین و تحقق اهداف DEI کمک می کند.

این و دیگر شرکت ها اولین بخش سرمایه گذاری از این صندوق را نشان می دهند و میفیلد می گوید که این شرکت قصد دارد به دنبال راه اندازی استارت آپ هایی با استفاده از پلتفرم Zoom برای ایجاد استارتاپ یا ادغام با Zoom باشد.

او می گوید هر شرکتی به عنوان یک ویژگی شروع می کند ، سپس به یک محصول تبدیل می شود و سپس آرزو می کند که یک خط از محصولات باشد. ترفند رسیدن به آنجاست. هدف برنامه سرمایه گذاری و کل مجموعه ابزارهای Zoom Apps کمک به این شرکت ها در برداشتن اولین قدم است.

“هنر کارآفرین بودن با این خطر در نبود منابع کار می کند و در مرز آنچه می دانید تلاش می کند.” زوم سعی می کند در این سفر یک الگو ، مربی و سرمایه گذار باشد.