ساخت عرشه زمینی که نمی توان نادیده گرفت – TechCrunch

هزاران زمین عرشه ها، و تنها تعداد انگشت شماری از برندگان. ریاضیات صنعت VC در حال حاضر چنین است، چیزی که با انفجاری از استارت‌آپ‌ها و آرزوی شکوه راه‌اندازی هرساله است. VC ها مملو از پیچ و خم ها هستند، به این معنی که ساخت دک کامل و ارتباط با خواننده در چند ثانیه ای که توجه آنها را جلب می کنید بسیار مهم است.

پس برای ساختن عرشه ای که نتوان آن را نادیده گرفت چه کار می کنید؟ برای پاسخ به این سوال، ما گروهی متشکل از سه سرمایه‌گذار استثنایی را در مرحله Extra Crunch در TechCrunch Disrupt 2021 گرد هم آوردیم که احتمالاً بیش از هر گروهی از انسان‌ها در مجموع دک‌ها را خوانده‌اند. مار هرشنسون شریک مدیریتی در Pear VC، مرسدس بنت شریک در Lightspeed و صبا کریم رئیس خط لوله راه اندازی جهانی در TechStars است.

در بحث خود، با پیشروی جهان به سمت مدل ترکیبی حضوری و مجازی، درباره تغییراتی که با طرح‌ها در حال تغییر است، بحث کردیم، در مورد اینکه چگونه استارت‌آپ‌های فناوری عمیق باید در مورد طرح‌ها فکر کنند، بحث کردیم، و سپس با بررسی چگونگی خواندن عرشه‌ها توسط هر یک از اعضای پانل به پایان رسیدیم – و چه چیزی. برای بنیان‌گذارانی که نمی‌خواهند نادیده گرفته شوند، پیش‌بینی می‌شود.

تغییر ماهیت آهنگ‌های خواندن در سال 2021 و استاندارد کردن قالب‌ها

ما دقیقاً به اصل موضوع در بالای صفحه رسیدیم: خواندن عرشه‌های زمینی در سال 2021 چه حسی دارد؟ برای هرشنسون، همیشه بیشتر زیر نور خورشید وجود دارد:

من می‌توانم بگویم که حجم زمین‌هایی که دریافت می‌کنیم افزایش یافته و با نوعی نرخ تصاعدی افزایش می‌یابد. برای ما، ما باید در مرتب‌سازی و خواندن این عرشه‌ها بسیار کارآمدتر باشیم. خواندن واقعی عرشه تکی تغییر نکرده است، اما میزان و حجم به طور چشمگیری افزایش یافته است. (مهر زمانی: 1:01)

بنت خاطرنشان کرد که این نوار برای کیفیت عرشه‌هایی که می‌خواند بالا رفته است.

عرشه ها از نظر طراحی بهتر و بهتر می شوند. فکر می‌کنم بیشتر و بیشتر افراد متوجه شده‌اند که نمایش بصری دک شما به اندازه مواد و محتوای موجود در آن مهم است. این میلی‌ثانیه‌های غریزی وجود دارد که یک سرمایه‌گذار به عرشه شما نگاه می‌کند و تقریباً در مورد اینکه آیا حتی در حوزه چیزی است که می‌خواهد به آن نگاه کند، قضاوت فوری می‌کند. متأسفانه نباید اینطور باشد، اما ما انسان هستیم. بنابراین من عرشه‌هایی را می‌بینم که فوق‌العاده صیقلی هستند، و نمی‌دانم همه این گرافیک‌های عالی را از کجا دریافت می‌کنند، اما شگفت‌انگیز هستند. (مهر زمانی: 1:48)

بیشتر طرح‌ها مبتنی بر قالب‌ها هستند، و در آن یک مبادله کلیدی وجود دارد: چقدر باید به یک الگو در مقابل «اصلی» بودن، اما متفاوت و شاید خواندن آن سخت‌تر تکیه کنید؟ کریم خاطرنشان کرد که گاهی اوقات اصالت می تواند نتیجه دهد:

بهترین طرحی که من در قالبی متفاوت دریافت کردم، متعلق به شرکتی است که اخیراً وارد TechStars شده است – در واقع یک نسخه پادکست از Pitch Deck آنها بود که چهره من روی آن بود. من به پادکست اپل رفتم و گفت: “هی، صبا، این حرف من است.” شگفت انگیز بود! اما بار دوم یا سوم که اتفاق می افتد، ممکن است آنقدرها هم چشمگیر نباشد زیرا قبلاً آن را دیده بودم. (مهر زمان: 3:41)

هرشنسون بنیان‌گذاران را وادار کرد تا الگوهای استاندارد را رعایت کنند، زیرا می‌تواند به VCها کمک کند تا بر آنچه که هر کسب‌وکار را منحصر به فرد می‌کند تمرکز کنند.

برای ما، داشتن زمین در قالبی که بتوانیم به شیوه ای کارآمد از آن استفاده کنیم، بسیار مهم است. قالب های زیادی به صورت آنلاین وجود دارد، همه ما نکات کلیدی را می دانیم که باید در یک عرشه به آن ها ضربه بزنید. بنابراین وظیفه شما به عنوان یک بنیانگذار این است که اسلایدهای 10 تا 15 اسلایدی را به نمایش بگذارید و به نوعی کار سخت ترکیب کسب و کار خود را در قالبی کوتاه انجام دهید. من فکر می کنم شما می توانید اصیل باشید، اما گاهی اوقات اصیل بودن به ضرر شما است.

من می توانم داستان خودم را برای شما تعریف کنم. وقتی برای اولین بار برای Pear جمع آوری کمک مالی می کردیم، تصمیم گرفتیم که واقعاً اصیل باشیم: از Prezi برای ارسال دک ها به LP ها استفاده می کنیم. و این فقط یک تماس کاملاً اشتباه بود، زیرا تقریباً شبیه این است که “آنها به من چه چیزی فرستادند؟” (مهر زمان: 4:29)

یکی از پویایی‌های جالبی که در سال گذشته خود را نشان داد، ظهور Notion به‌عنوان شکلی برای جمع‌آوری سرمایه بود. پاسخ‌های پانل ما بی‌صدا شد. هرشنسون گفت که مفهوم بهانه ای برای کوتاه نبودن نیست.