سازمان دیده بان اپل از آیفون جدید به صورت زنده در اینجا رونمایی کند – TechCrunch

اپل قرار است امروز مدل های جدید آیفون خود را معرفی کند. این شرکت در حال برگزاری یک سخنرانی کلیدی (مجازی) در 10 صبح PT (1 بعد از ظهر در نیویورک ، 6 بعد از ظهر در لندن ، 7 بعد از ظهر در پاریس)به و شما می توانید این رویداد را در اینجا مشاهده کنید زیرا شرکت آن را به طور مستقیم پخش می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=EvGOlAkLSLw

شایعات حاکی از آن است که نسل جدیدی از مدل های آیفون وجود خواهد داشت. گزارشات نشان می دهد که این شرکت قصد دارد آن را iPhone 13 بنامد و مانند سال گذشته چهار مدل مختلف وجود خواهد داشت. امروز می توانید انتظار داشته باشید که در مورد iPhone 13 ، iPhone 13 Mini ، iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max اطلاعات بیشتری کسب کنید.

وقتی صحبت از ویژگی های جدید می شود ، می توان گفت که ارتقاء دوربین بزرگی رخ خواهد داد. امسال به نظر می رسد که این شرکت به طور خاص بر روی بهبود ویدئو تمرکز کرده است. آیفون 13 همچنین باید دارای صفحه نمایش بهتر و تراشه سریعتر باشد.

اما این همه ماجرا نیست. به احتمال زیاد اپل از این فرصت برای معرفی مدل جدید اپل واچ استفاده می کند. تغییرات بیشتری در طراحی اپل واچ سری 7 با لبه های تیز ایجاد می شود.

با توجه به اینکه اپل روی ایرپاد 3 کار می کند ، ممکن است اطلاعیه های بیشتری درباره محصول وجود داشته باشد. آنها جایگزین یا مکمل ایرپاد 2 سطح پایه در خط صوتی می شوند. AirPods Pro و AirPods Max در حال حاضر بدون تغییر باقی می مانند.

سرانجام ، یک شانس کوچک وجود دارد که بتوانیم بیشتر در مورد مکینتاش جدید با تراشه های سفارشی اپل و همچنین مدلهای جدید آیپد بیشتر بشنویم…

می توانید پخش مستقیم را مستقیماً در این صفحه مشاهده کنید ، زیرا اپل کنفرانس خود را در YouTube پخش می کند.

اگر Apple TV دارید ، می توانید برنامه تلویزیون را باز کرده و بخش “Apple Special Event” را جستجو کنید. به شما امکان می دهد رویداد امروز را پخش کنید و رویدادهای قدیمی را دوباره تماشا کنید.

و اگر شما تلویزیون Apple ندارید و نمی خواهید از YouTube استفاده کنید ، این شرکت همچنین به شما امکان می دهد رویداد را از قسمت رویدادهای Apple در وب سایت خود به صورت زنده پخش کنید. این ویدئو در حال حاضر در همه مرورگرهای اصلی – Safari ، Mozilla Firefox ، Microsoft Edge و Google Chrome کار می کند.

ما این رویداد را پوشش خواهیم داد و شما می توانید وبلاگ زنده ما را برای نظرات زنده دنبال کنید.

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید