سازنده ابزار “بدون کد” ، Heyflow ، 6 میلیون دلار برای رفع تغییرات مشتری خود دریافت می کند – TechCrunch

Heyflow ، یک استارتاپ مستقر در هامبورگ ، آلمان که از ابزارهای “بدون کد” برای ایجاد آسان “گردش کلیک” تعاملی برای افزایش جذب مشتریان استفاده می کند ، 6 میلیون دلار فروش داشت. این دور توسط Project A Ventures با مشارکت آزمایشگاه های آتلانتیک و چندین سرمایه گذار فرشته ناشناس هدایت شد.

Heyflow با تعداد فزاینده ای از ابزارهای بدون کد/کم کد رقابت می کند که هدف آنها ساده سازی تعاملات مشتری با استفاده از الگوهای قابل تنظیم و/یا رابط های کشیدن و رها کردن است که به کاربران غیرتکنولوژی اجازه می دهد به راحتی جریانهای گفتگو و/یا گرافیکی را برای جمع آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان به وب سایت یا برنامه

نقطه ضعف آن (و در واقع ، نظر بسیاری دیگر) این است که جریانهای تعاملی یک ابزار تبدیل بهتر از فراخوان های ایستا برای عمل هستند.

ترکیب کنید که با ایجاد جریان تعامل با مشتری و حرکت Heyflow به مشتریان خود هیچ بهانه ای برای عدم تجربه بیشتر دیجیتالی در زمینه جذب کاربر و استفاده از آن وجود ندارد.

هرچند در این فضا رقابت کم نیست. رویکردهای رقابتی شامل مواردی مانند Airkit (کد کم ، مبتنی بر الگو مبتنی بر الگوی تجربه مشتری مشتری) است. Landbot و Intercom (چت بات های خدمات مشتری) ؛ و Typeform (فرمهای کمتر خسته کننده) ، به نام چند مورد.

Heyflow می گوید سس خاص آن این است که این یک بازی بدون کد واقعی است-که به نظر می رسد آن را برای کاربران بازاریابان ، مدیران محصول و صاحبان مشاغل مناسب می کند ، در حالی که به مهندسین اجازه می دهد تا بر روی آن کد سفارشی بسازند- به نام ‘جریان کلیک’. (“بر خلاف Airkit ، ما این را بیشتر به عنوان گسترش به سازمان ها می بینیم و نه به عنوان یک ورود” ، پیشنهاد می کند.)

همچنین تصور می کند که رابط های chatbot – در حالی که جای خود را دارند – برای پشتیبانی مشتری مناسب تر از منطقه هدف تبدیل مشتری است ، و به گفته خود “برای تبدیل ترافیک به ثبت نام ، سرنخ و فروش” بهینه نشده است.

در حالی که ، در Heyflow vs Typeform ، نشان می دهد که محصول آن قابل سفارشی تر است – و همچنین پرچم هایی را که در تجزیه و تحلیل و ردیابی می پزند ، نشان می دهد که آن را به عنوان جزئیات دیگری که به مشتریان خود در ایجاد “تجربیات واقعاً متمایز” کمک می کند ، اعلام می کند.

این استارتاپ تاسیس شده در سال 2020 SaaS خود را به عنوان اشتراک می فروشد-نه رایگان ، اما یک دوره آزمایشی رایگان از نسخه اصلی وجود دارد که معمولاً 33 یورو در ماه هزینه دارد (برای نسخه Pro Plus به 151 یورو در ماه افزایش می یابد).

این وعده که قادر به ادغام این “کلیک های جذاب” بدون نیاز به تایپ یک خط کد است ، به این معنی است که Heyflow می تواند (و عمدتا) به عنوان یک راه حل مستقل در هر استارتاپ مورد استفاده قرار می گیرد – که می گوید به مشتریان امکان دسترسی به “پیچیده تر” را می دهد عملکرد طرح بندی »(مانند ظروف تو در تو).

اما تیم تأیید کرد که می توان آن را با کپی و چسباندن چند خط کد به یک وب سایت ادغام کرد.

بنیانگذاران داستین جکس (گوگل سابق) و امیر بوننکامپ (قبلا Medwing ، BCG Digital Ventures) هستند.

از زمانی که Heyflow محصول خود را در ژانویه سال جاری به بازار عرضه کرد ، آنها می گویند که “رشد سریعی” داشته اند و “صدها” مشتری پولی به دست آورده اند-از سازمان های کوچک گرفته تا شرکت های بیمه در بیش از 15 کشور جهان.

می افزاید که افزایش بذر به حمایت از بازار و تلاش برای توسعه محصول ادامه می دهد.

“ما توانستیم اولین مشتریان خود را به پیش محصول تبدیل کنیم. بنابراین از روز اول ، ما در حال توسعه محصول با مشتریان خود هستیم ، به این معنی که ساخت و فروش برای ما دست به دست هم می دهد. بنابراین ، بودجه جدید به طور مساوی بر روی محصول و رشد به دنبال یک رویکرد عمودی سرمایه گذاری می شود ، از صنایع شروع می شود که در حال حاضر بیشترین رشد را برای ما ایجاد می کنند. خدمات ، استخدام ، بازاریابی و تبلیغات (با موارد استفاده شامل: جریانهای ورود و ثبت نام ؛ جریانهای تولید سرب ؛ جریانهای حفظ مشتری).

دکتر آنتون وایتز ، شریک اصلی پروژه A ، در مورد دور اول در اظهارنظر پشتیبان ، افزود: “سیستم عامل های بدون کد بسیار شتاب می گیرند ، زیرا آنها فرصت های بزرگی را برای شرکت های کوچکتر بدون ظرفیت مهندسی قابل توجه ارائه می دهند. ماموریت امیر و داستین بر این است که یک محصول کشش و رها کردن بصری را بسازند که به کاربران آنها کمک می کند تا مشتریان بهتری را جذب ، تبدیل و سوار کنند. Heyflow اولین تقاضای مشتاق را در بازار مشاهده کرد – و ما به شدت معتقدیم که می تواند به یک رهبر واضح در فضا تبدیل شود. “