ساقیب شیخ مایکروسافت ، پیشرو در Seeing AI ، در 1-2 دسامبر به Sight Tech Global باز می گردد-TechCrunch

در مراسم افتتاحیه سال گذشته Sight Tech Global ، یک رویداد مجازی که به کاربردهای هوش مصنوعی و فناوری مرتبط با دسترسی به افراد نابینا اختصاص داشت ، یکی از محبوب ترین جلسات متعلق به ثاقب شیخ بود. مهندس مایکروسافت برنامه تلفن همراه Seeing AI را تأسیس و هدایت می کند ، که شامل خدمات قابل توجهی است که برای افراد نابینا مفید است ، از خواندن اسناد و نشانه ها ، تا شناخت دوستان ، اقلام خواربار ، اسکناس های ارزی و حتی کاوش عکس ها با لمس.

ما خوشحالیم که شیخ در Sight Tech Global امسال دوباره ظاهر می شود. هم اکنون برای رویداد مجازی رایگان در تاریخ 1-2 دسامبر ثبت نام کنید.

شیخ کار خود را “مکالمه بین جامعه نابینایان و مهندسان/دانشمندان مایکروسافت – توصیف چالش های روزانه مشتریان ما و استفاده از فناوری های نوظهور برای ایجاد راه حل های جدید” توصیف می کند.

در سال گذشته ، تیم شیخ ویژگی هایی را با سرعت زیادی اضافه کرده است. اخیراً آنها یک تجربه واقعیت افزوده صوتی برای کمک به کاوش در یک محیط ناآشنا ایجاد کرده اند. اشیاء موجود در جهان را تشخیص داده و آنها را در فضای سه بعدی قرار می دهد. هنگام استفاده از هدفون ، مواردی از موقعیت خود در اتاق اعلام می شود ، مانند کلمه “صندلی” که از خود صندلی آمده است. به عنوان مثال ، کاربران می توانند چراغ های صوتی مجازی را برای ردیابی موقعیت درب روی اشیا قرار دهند و از حسگر مجاورت مجاورت برای احساس طرح کلی اتاق استفاده کنند.

همه اینها با ترکیب آخرین پیشرفت های AR ، بینایی رایانه و سنسور لیدار iPhone 12 Pro امکان پذیر می شود.

در Sight Tech Global ، شیخ در مورد کار تیم Seeing AI برای ترکیب این فناوری های قابل توجه که نویدبخش استقلال افراد با از دست دادن بینایی است ، بحث خواهد کرد و آخرین گام های تیم را در راستای این تجربه واقعیت افزوده صوتی شرح می دهد و چشم اندازی را برای آینده ترسیم می کند. عوامل کمکی

همین حالا ثبت نام را فراموش نکنید. Sight Tech Global رایگان ، مجازی و جهانی است.

Sight Tech Global محصول مرکز ویستا برای نابینایان و کم بینایان است. ما از حامیان فعلی Ford ، Google ، Humanware ، Microsoft ، Mojo Vision ، Facebook و Vispero سپاسگزاریم. اگر مایل به حمایت از رویداد هستید ، لطفاً با ما تماس بگیرید. همه درآمدهای حمایتی به مرکز غیر انتفاعی نابینایان و کم بینایان ویستا تعلق می گیرد که 75 سال است در منطقه سیلیکون ولی خدمت می کند.

اگر با دیدن هوش مصنوعی شیفته شدید ، از این ویدئوی فوق العاده لذت ببرید که بخشی از زندگی یک نوازنده نابینا را که هر روز به دیدن هوش مصنوعی وابسته است ، به تصویر می کشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=DybczED-GKE