سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی همانند سایر بازارهای VC دنبال می شود: Up – TechCrunch

به عنوان جهانی بازار سرمایه گذاری های نوپا از نظر دلارهای سرمایه گذاری شده در سال جاری به اوج خود می رسد و حجم معاملات در مناطق مختلف افزایش می یابد ، شرکت ها در حال حرکت هستند.

داده های CB Insights و Stryber نشان می دهد که سرمایه گذاران شرکتی بیش از هر زمان دیگری در معاملات شرکت می کنند ، حتی اگر فعالیت های معاملاتی سرمایه گذاری خطرپذیر (CVC) در سراسر جهان به طور یکنواخت انجام نشود.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


به یک معنا ، تعجب آور نیست که CVC معاملات خود را در اندازه افزایش می بیند – بازار جهانی سرمایه گذاری خطرپذیر مدتی است به سمت معاملات بزرگتر و دلار بیشتر حرکت کرده است. اما س questionsالات درون ارقام چشمگیر نهفته است: سرمایه گذاران شرکت چگونه خود را با بازار سریع و پرهزینه سرمایه گذاری خطرناک تطبیق می دهند؟ ما همچنین می خواستیم بدانیم آیا CVC منابع معامله خود را تکان می دهد و آیا تنش کلاسیک سرمایه گذاری بین سرمایه گذاری استراتژیک و استقرار سرمایه برای بازده مالی ، شاهد تغییر ترکیب تمرکز است.

برای کمک به ما در درک اطلاعاتی که در اختیار داریم ، The Exchange با ما تماس گرفت مت گلدشتاین از M12، صندوق نوآوری سونیژنرال تسوچیکاوا و WIND Ventures‘برایان والش (TechCrunch آخرین پوشش لباس CVC WIND Ventures را در اینجا پوشش داده است.)

بیایید با داده ها صحبت کنیم و سپس به ظرافت پشت اعداد بپردازیم.

رونق در ارزش معاملات

اندازه گیری دقیق فعالیت CVC بسیار جالب است. هنگامی که ما در مورد ارزش معاملات سرمایه گذاری خطرپذیر بحث می کنیم ، به عنوان مثال ، چه چیزی مهم است و چه چیزی مهم نیست ، سلیقه ای است. به عنوان مثال ، نحوه رفتار با صندوق چشم انداز SoftBank. آیا معاملاتی که منجر می شود و شامل مشارکت سرمایه گذاری خطرپذیر برای فعالیت های بزرگتر VC برای یک دوره معین می شود؟ سرمایه گذاری هایی که توسط صندوق های متقابل هدایت می شوند چطور؟

صرف نظر از آنچه که انتخاب می کنید ، داده های کل سرمایه گذاری خطرپذیر همیشه شامل دلارهایی است که توسط نهادهای غیر سرمایه گذاری سرمایه گذاری شده است. بنابراین شما بهترین کاری را که می توانید انجام دهید. CVC همین مشکل را دارد ، تقویت شده است. از آنجا که CVC ها اغلب در معاملات مشارکت دارند ، بجای اینکه آنها را هدایت کنند ، به ویژه در مراحل بعدی سرمایه گذاری استارتاپی امروز ، جمع آوری سرمایه گذاری مشارکتی شرکت های خاص دشوار است. بنابراین ما به همان شیوه ای که با شمارش کل داده های سرمایه گذاری ، از جمله معاملاتی که یک سرمایه گذار خاص در آنها مشارکت داشته است ، پیش می رویم.

کامل ، نه اما این سازگار است ، چیزی که ما احتمالاً بیشتر به آن اهمیت می دهیم. همه اینها نشان می دهد که وقتی داده های معامله و دلار زیر را مشاهده می کنیم ، CB Insights به صراحت خاطرنشان می کند که برای اهداف خود ، “” بودجه با پشتوانه CVC “و” معاملات با پشتیبانی CVC “به مشارکت سرمایه گذاری شرکت های بزرگ در این دورهای تأمین مالی اشاره می کند.”

به اندازه کافی عادلانه طبق گزارش CB Insights H1 2021 CVC ، CVC ها در 78.7 میلیارد دلار در فعالیتهای مالی در نیمه اول سال 2021 مشارکت داشتند ، که برای یک دوره نیم ساله رکورد بود. این رقم دلار از حدود 2099 معامله در سراسر جهان گرفته شده است. دقیقاً اینکه این ارقام چقدر قوی هستند از مقیاس مطلق آنها مشخص نیست.