سرمایه گذاری های روباتیک صعودی ببر – TechCrunch

در روز سه شنبه ، ببر Global نه تنها یک دور مالی بزرگ ، بلکه نقش خود را در 26 میلیون دلار سری A برای Ambi و 50 میلیون دلار دیگر برای Locus Robotics اعلام کرد. این شرکت آنقدر در زمینه سرمایه گذاری دیر فعال بوده است که هیچ یک از این شرکت ها در خبرنامه روزانه ما “دور ببرهای امروز” الکس را شکست نداده اند (این افتخار برای شرکت فن آوری اندونزیایی Xendit به دور 150 میلیون دلاری رسید).

این منصفانه است که بگوییم ببر در مورد رباتیک به عنوان یک گروه بسیار سرسخت است. دورهای دیگر در ماه های اخیر شامل 36.7 میلیون دلار برای رباتیک سریع و 100 میلیون دلار برای Path-هر دو سری B. همه دورها در دنیای رباتیک سرگردان هستند و دامنه وسیعی را زیر چتر بزرگتر رباتیک نشان می دهند. Ambi و Locus هر دو در فضاهای لجستیک/تحقق فعالیت می کنند (هرچند مشکلات مختلف را برطرف می کنند) ، در حالی که Path و Rapid به ترتیب با ساخت و ساز و تولید سروکار دارند.

اعتبار تصویر: برایس دوربین/TechCrunch

فراموش نکنید که ثبت نام کنید تا نسخه خبرنامه رایگان آینده Actuator به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

مطمئناً این بیت اخیر نشان می دهد که علاقه در این زمینه چقدر متنوع بوده است. بدون شک همه صنایع فوق تأثیر کافی در طول همه گیری برای تسریع چشمگیر علاقه به اتوماسیون داشتند.

اعتبار تصویر: Locus Robotics

این همچنین بیان می کند که انبار/جنبه تحقق چیزها کمی عشق بیشتری به دست می آورد. علاوه بر انواع کلی بیماری همه گیر ، این واقعیت وجود دارد که همه به دنبال راهی برای رقابت با آمازون هستند. خرده فروش در حال حاضر دارای خفگی عظیمی در مورد این دسته ها است و خود را در زمینه اتوماسیون از طریق مجموعه ای از خریدها شروع بزرگی کرده است. این صنعتی است که هر مزیت رقابتی معنای زیادی دارد و شرکت هایی مانند Locus امیدوارند که این کد را بشکنند.

در ماه فوریه ، این شرکت 150 میلیون دلار سرمایه عظیم جمع آوری کرد و تایگر به عنوان رهبری مشترک در آن حضور داشت. و این هفته ، این شرکت با 50 میلیون دلار دیگر بازگشت. رویکرد Locus نسبت به این دسته انعطاف پذیری بیشتری نسبت به شرکت هایی که نیاز به نوعی بازسازی اولیه دارند ارائه می دهد. این گزینه از نظر قیمت و بازه زمانی جذاب است و برای سازمان هایی که به دنبال کمک روباتیک فصلی هستند بسیار منطقی تر است-همین امر برای مدل قیمت گذاری روباتیک به عنوان خدمات شرکت.

اعتبار تصویر: رباتیک Ambi

Ambi ، که چندین ماه پیش در یکی از این ستونها اولین نام TechCrunch را دریافت کرد ، در انتخاب و مکان یابی/مرتب سازی روبات ها تخصص دارد. این شرکت در ماه آوریل از مخفی کاری بیرون آمد و در حال حاضر پذیرش محکمی دارد.

جیم لیفر ، مدیر عامل شرکت ، در بیانیه ای گفت: “Ambi Robotics فناوری پیشرفته هوش مصنوعی را با رابط کاربری جذاب ترکیب می کند تا نقش” جابجایی اقلام “را به” کنترل کننده ربات “تبدیل کند. “با بودجه سری A خود ، ما قادر خواهیم بود شرکت های بیشتری را قادر سازیم تا به همکاران خود کمک کنند تا در کنار روبات ها هماهنگ کار کنند.”

اعتبار تصویر: خاکستری برکشایر

بر اساس رویکرد اولیه برای اتوماسیون انبارها ، Berkshire Grey این هفته سیستم Robotic Pick and Pack (RPP) خود را طراحی کرد که برای بسته بندی کالا در بسته های حمل و نقل طراحی شده است. این سیستم قبلاً در محل اصلی گلدن SoftBank Logistics در Ichikawa ، ژاپن مستقر شده است.

در اینجا استیو جانسون COO آمده است:

ما معتقدیم سیستم RPP ما اولین راه حل تجارت الکترونیکی رباتیک است که می تواند فرآیند انتخاب و بسته بندی سفارشات مستقیم برای مصرف کنندگان در زمینه پوشاک ، لوازم آرایشی ، بهداشت و زیبایی ، تجهیزات ورزشی ، غذا و کالاهای عمومی را به طور کامل خودکار کند-این سرعت را تغییر می دهد و کارایی انبارها و مراکز تکمیل در سراسر جهان. Berkshire Grey RPP در رسیدگی به سفارشات برتری دارد – هوش مصنوعی طیف وسیعی از SKU ها را اداره می کند و این کار را با دقت انجام می دهد – حتی استانداردهای دقیق دقیق کیفیت مصرف کنندگان ژاپنی را برآورده می کند.

اعتبار تصویر: بوستون دینامیکس

در همین حال ، Boston Dynamics به روزرسانی Spot را اعلام کرد که ویژگی های مستقل اضافی را برای ربات چهارپا به ارمغان می آورد. به طور خاص ، به روز رسانی Spot Release 3.0 برای بهبود قابلیت جمع آوری داده های ربات طراحی شده است. در هر BD:

ماموریت هایی را برای Spot برای جمع آوری عکس ها ، تصاویر حرارتی ، ابرهای نقطه ای و دیگر داده های مهم برنامه ریزی کنید. پردازش آن داده ها به سیگنالهای ارزشمند در لبه با مدلهای بینایی رایانه. و بارگذاری های سفارشی برای ارسال این سیگنال ها به سیستم های موجود ایجاد کنید ، بنابراین به راحتی می توانید همه داده های خود را در یک مکان برای تجزیه و تحلیل و بررسی قرار دهید. انتشار نقطه 3.0 حس پویایی را برای همه در دسترس قرار می دهد.