سرویس جدید آمازون به کاربران امکان خرید اقلام فیزیکی در بازی ها و اپلیکیشن ها را می دهد

آمازون در حال راه اندازی یک تجربه خرید همه جانبه جدید به نام “Amazon Anywhere” است، این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد. این سرویس، بازار آنلاین آمازون را به بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های موبایل می‌آورد، که با بازی واقعیت افزوده جدید نیانتیک Peridot شروع می‌شود.

با Amazon Anywhere، این شرکت به کاربران برنامه های بازی، موبایل و واقعیت افزوده اجازه می دهد بدون نیاز به ترک بازی یا برنامه، محصولات فیزیکی را از آمازون کشف و خریداری کنند. بازیکنان Peridot اکنون می توانند حساب آمازون خود را به بازی پیوند داده و یک تی شرت خریداری کنند. برای زمینه، Peridot یک شبیه‌ساز حیوان خانگی است، اما کاملاً در واقعیت افزوده (AR) اتفاق می‌افتد. شما می توانید با پریدوت های خود تغذیه، بازی کنید، راه بروید، پرورش دهید و معاشرت کنید.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: «پس از پیوند یکپارچه حساب آمازون خود به Peridot، می‌توانید محصولات با برند Peridot مانند تی‌شرت، هودی، لوازم جانبی تلفن و بالش‌های پرتابی حاوی آثار هنری موجودات جادویی بازی را پیدا کنید. “جزئیات آشنای محصول، تصاویر، در دسترس بودن، واجد شرایط بودن Prime، قیمت و تاریخ تحویل تخمینی را همانطور که در فروشگاه های آمازون مشاهده می کنید، خواهید دید.”

هنگامی که دکمه «خرید» را انتخاب کردید، می‌توانید با استفاده از حساب آمازون پیوندی خود بدون ترک بازی، آن را بررسی کنید. محصولات مانند هر خرید دیگری از آمازون برای شما ارسال می شود و می توانید سفارشات را از طریق برنامه آمازون پیگیری و مدیریت کنید.

آمازون خاطرنشان می کند که اکثر خریدها در دنیای مجازی در حال حاضر به خرید ارز مجازی و اقلام دیجیتالی درون بازی محدود می شود، اما می خواهد شروع به ارائه گزینه خرید محصولات فیزیکی به کاربران کند، به همین دلیل است که این پیشنهاد جدید را راه اندازی کرده است.

اطلاعیه امروز نشان می دهد که آمازون به دنبال گسترش دامنه فعالیت خود فراتر از بازار آنلاین خود با تعامل با کاربران به روش های جدید است. در اوایل سال جاری، این شرکت سرویس Buy with Prime خود را به بازرگانان مستقر در ایالات متحده گسترش داد. این سرویس که به تاجران شخص ثالث اجازه می‌دهد مزایای Prime مانند ارسال رایگان و بازپرداخت برنامه‌های خود را ارائه دهند، در ابتدا فقط برای آن دسته از تاجرانی در دسترس بود که قبلاً از Fulfillment by Amazon (FBA) برای رسیدگی به حمل و نقل و تدارکات خود استفاده می‌کردند.