سرویس خواندن بدون مزاحمت Scroll در حال خاموش شدن و تبدیل شدن به ویژگی Twitter Blue-TechCrunch است

بدون حواس پرتی سرویس خواندن Scroll تقریباً در 30 روز خاموش می شود و به ویژگی Twitter Blue تبدیل می شود ، توییتر در ایمیلی به TechCrunch تأیید کرد. توییتر Scroll را در ماه مه خرید و اعلام کرد که قصد دارد Scroll را به عنوان یک ویژگی برتر در پلتفرم خود ارائه دهد. هنگامی که Scroll به عنوان یک سرویس مستقل خاموش می شود ، به عنوان بخشی از Twitter Blue به «مقاله های بدون آگهی» تبدیل می شود.

در نامه ای که به مشترکان کنونی Scroll گفته می شود ، “در صورت تمایل برای ادامه خواندن مقالات سریع و بدون آگهی ، در حالی که از روزنامه نگاری در سایت های مورد علاقه خود پشتیبانی می کنید ، مشترک Twitter Blue شوید.”

در حال حاضر ، Scroll به مشترکان پولی امکان مرور بدون آگهی در وب سایت های متعدد ، از جمله USA Today ، Buzzfeed News ، The Atlantic ، The Verge و موارد دیگر را با 5 دلار در ماه ارائه می دهد. استفاده از Scroll مشابه استفاده از نمای خواننده است ، زیرا تبلیغات ، ردیاب ها و سایر ناخواسته های وب سایت حذف می شوند تا خوانندگان بتوانند روی محتوا تمرکز کنند. بخشی از اشتراک ماهانه به منظور تأمین هزینه محتوایی است که مشترکان می خوانند.

هنگامی که دو شرکت خرید خود را اعلام کردند ، Scroll پذیرش مشترکان جدید را متوقف کرد و به بتا خصوصی رفت ، زیرا تیم برای ادغام آن در توییتر کار می کرد. در مورد مشترکان فعلی ، مشخص نیست که این سرویس در چه زمانی در Twitter Blue در دسترس خواهد بود و آیا انتقال مستقیم وجود خواهد داشت یا خیر. این دو شرکت قول داده اند که اطلاعات بیشتری را در هفته های آینده ارائه دهند.

توییتر قبلاً اشاره کرده بود که وقتی مشترکین از Scroll through Twitter استفاده می کنند ، بخشی از درآمد اشتراک آنها به حمایت از ناشران و نویسندگان ایجاد کننده محتوا اختصاص می یابد. غول رسانه های اجتماعی اعلام کرده بود که مشترکان ممتاز می توانند از اسکرول برای خواندن آسان مقالات رسانه های خبری و محصول خبرنامه خود توییتر ، Revue استفاده کنند ، یکی دیگر از خریدهای اخیر که قبلاً در توییتر ادغام شده است.

شایان ذکر است که Twitter Blue در حال حاضر فقط در کانادا و استرالیا در دسترس است. این اشتراک به کاربران توییتر امکان دسترسی به ویژگی های برتر ، از جمله ابزارهای سازماندهی بوک مارک ها و ویژگی “Undo Tweet” را می دهد ، که به نظر می رسد نزدیک ترین چیزی است که توییتر در رابطه با دکمه “ویرایش” که مدت ها درخواست شده بود ارائه می دهد. Twitter Blue همچنین دارای ویژگی حالت خواننده است که قبلاً توییتر اشاره کرده بود که به برنامه های آن برای Scroll ارتباطی ندارد. اگرچه برخی ممکن است انتظار دیگری برای این ویژگی داشته باشند ، اما حالت خواننده بیشتر از برنامه های شخص ثالث مانند Thread Reader ، در مقایسه با ارائه قوی تر مانند Scroll ، جایگزین برنامه های شخص ثالث است.

در کانادا و استرالیا ، اشتراک Twitter Blue در حال حاضر به ترتیب 3.49 دلار کانادا یا 4.49 دلار استرالیا هزینه دارد. مشخص نیست که آیا قیمت Twitter Blue با این ادغام آینده افزایش می یابد یا خیر.