سرویس رزرو خط جدید “جن” دیزنی در 19 اکتبر در Walt Disney World راه اندازی می شود-TechCrunch

جدیدترین سرویس دیجیتال دیزنی ، Disney Genie ، در 19 اکتبر در Walt Disney World Resort راه اندازی می شود. این سرویس که برای اولین بار در ماه آگوست رونمایی شد ، به روز رسانی ابزارهای رزرو اولیه شرکت برای پارک های دیزنی است ، که به مهمانان اجازه می دهد برنامه سفر خود را برنامه ریزی و به روز کنند ، برای محبوب ترین جاذبه ها زمان رزرو کنند و به صورت اختیاری دسترسی به خطوط سریع را خریداری کنند. ورودی های “Lightning Lane” ، چه a la carte در جاذبه های برتر و چه از طریق افزونه “Genie+”.

این سرویس می گوید جایگزین سرویس های قدیمی FASTPASS ، FastPass+ و Disney MaxPass دیزنی می شود ، زیرا Disney Genie در سراسر Walt Disney World Resort و Disneyland Resort راه اندازی می شود.

در هسته تجربه دیزنی جن یک برنامه ریزی هوشمند برای سفر وجود دارد که یک سفرنامه شخصی را براساس سفرها ، جاذبه ها ، یا تجربه های غذایی و سرگرمی که مهمانان می خواهند در پارک ها انجام دهند ، ترسیم می کند. این بدان معناست که کاربران جن می توانند روز خود را نه تنها بر اساس جاذبه های اصلی ، بلکه همچنین علایق عمومی خود سفارشی کنند-مانند این که آیا آنها نیاز به استفاده از ملاقات و خوشامدگویی پرنسس در روز خود دارند یا ترجیح می دهند بهترین کوکتل ها را در آنجا جستجو کنند. به عنوان مثال بارهای پارک

اعتبار تصویر: دیزنی (انتخاب علایق خود در برنامه)

قبل از جن ، مهمانان حداکثر سه بار قبل از بازدید از پارک از طریق سیستم زمان بندی FastPass+ رزرو می کنند و پس از استفاده از سه رزرو اول ، می توانند رزرو خود را از طریق برنامه My Disney Experience رزرو کنند. اما این سیستم رایگان ، رزرو کردن در مسافرتهای بالا را با مشکل مواجه کرد ، زیرا از مسافران تفریحی دیزنی که می توانستند 60 روز قبل رزرو کنند ، استفاده می کرد ، در حالی که دیگران 30 روز فرصت داشتند. همچنین همه رزروهای برتر (معروف به جاذبه های درجه 1) را برای رزرو اولیه در دسترس قرار نداد.

دیزنی جن قصد دارد به برخی از این مسائل بپردازد ، اما با پرداخت هزینه. این امر با واکنش شدید طرفداران دیزنی روبرو شد که احساس می کنند هزینه سفرهای دیزنی خود را به اندازه کافی پرداخت کرده اند و نمی خواهند هزینه های بیشتری به آنها اضافه شود. در واقع ، نسبت ویدیوی اعلام شده ویدئویی تا زمان نگارش مقاله 12000 دوست نداشتن و فقط 948 پسندیدن دارد. با این حال ، دسترسی سریع به خط اصلی به جاذبه های اصلی یک پارک ، اصلی ترین رقیب رقبای پارک موضوعی دیزنی است – و می تواند به کسانی که برنامه های فشرده تری دارند اطمینان حاصل کند که همه کارها را انجام می دهند.

https://www.youtube.com/watch؟v=u9fP50klEPE

با راه اندازی WDW Genie در 19 اکتبر ، مهمانان می توانند از بین دو گزینه پولی یکی را انتخاب کنند – دسترسی فردی به حداکثر 2 خط Lightning Lanes یا انتخاب گسترده تر Genie+.

دیزنی می گوید سواری های زیر برای گزینه a la carte در دسترس هستند: Seven Dwarfs Mine Train and Space Mountain at Magic Kingdom ، Remy’s Ratatouille Adventure and Frozen Ever After in Epcot ، Star Wars: Rise of the Resistance و Mickey & Minnie’s Runaway Railway در Disney هالیوود استودیو و آواتار پرواز گذرگاه و اعزام اورست در پادشاهی حیوانات دیزنی.

در حالی که انتخاب دو گزینه می تواند به تسریع زمان انتظار شما کمک کند ، ممکن است شامل گزینه های سواری ضروری شما نباشد.

در همین حال ، دیزنی جن+ در مجموع 40+ جاذبه را در چهار پارک در بر می گیرد ، از جمله بسیاری دیگر از سواری های درجه 1. در صورت موجود بودن ، 15 دلار در روز برای هر بلیط در Walt Disney World Resort و 20 دلار در روز در بلیط در Disneyland Resort قیمت گذاری می شود.

اعتبار تصویر: دیزنی

دیزنی می گوید قیمت a la carte بر اساس تاریخ ، جاذبه و پارک متفاوت خواهد بود. در حالی که دیزنی محدوده خاصی را برای هر سواری اعلام نکرده است ، نمونه هایی را ارائه کرده است. در آن آمده است که ورودی Lightning Lane به Remy’s Ratatouille Adventure برای هر نفر 9 دلار در 19 اکتبر و 11 دلار برای هر نفر در 23 اکتبر خواهد بود. اما در همان تاریخها ، ورودی Lightning Lane به Expedition Everest – Legend of the Forbidden Mountain فقط 7 دلار برای هر شخص ، در حالی که جنگ ستارگان: ظهور مقاومت 15 دلار برای هر نفر خواهد بود.

با اخبار امروز راه اندازی 19 اکتبر در والت دیزنی World Resort ، این شرکت همچنین جزئیات نحوه ادغام این ویژگی در برنامه My Disney Experience را توضیح می دهد. این برنامه دسترسی به بلیط ها ، نقشه های پارک ، زمان نمایش ، سفارش آنلاین غذا و موارد دیگر را ارائه می دهد.

اعتبار تصویر: دیزنی

امروزه بسیاری از گردشگران به برنامه های شخص ثالث مانند برنامه های TouringPlans.com یا سایر توسعه دهندگان مستقل ، و همچنین وبلاگ های طرفداران دیزنی مراجعه می کنند تا نکاتی را درباره نحوه برنامه ریزی مسیر خود در یک پارک مشخص دریافت کنند تا مطمئن شوند همه جاذبه های اصلی را مشاهده می کنند. و رویدادها اما جن قول می دهد با استفاده از درک شرکت از مواردی مانند زمان انتظار و سایر تغییرات پارک – مانند سواری هایی که موقتاً تعطیل شده اند یا سایر تأخیرها ، مستقیماً سفر خود را برای شما در اولویت قرار دهد. این گزینه داخلی می تواند به طور بالقوه بر درآمد حاصل از مشاغل شخص ثالث که برای رفع نیازهای برنامه ریزی پارک بوجود آمده است ، تأثیر بگذارد.

علاوه بر این ، بر خلاف برنامه های ثابت ، تجربه جن با روزهای کاربر و تغییرات برنامه غیر منتظره آنها مطابقت خواهد داشت – مانند نیاز به بازگشت به هتل برای خوابیدن بچه های کوچک ، استراحت ناگهانی میان وعده ، یا تصمیم گیری در مورد اینکه می خواهید دو بار چیزی سوار شوید. همانطور که برنامه های خود را تنظیم می کنید ، جن برنامه سفر شما را نیز به روز می کند. و این جنبه از خدمات به صورت رایگان ارائه می شود ، حتی اگر برای ورود سریع به خط پول پرداخت نمی کنید.

دیزنی هنوز زمان عرضه دیزنی جن را در Disneyland Resort اعلام نکرده است ، اما پیشتر اعلام کرده بود که در پاییز امسال وارد می شود.