سرپرستان لیست پخش Spotify از سوء استفاده مداوم که بازیگران بد را بر مهمانی های بی گناه ترجیح می دهد شکایت دارند – TechCrunch

تعدادی از سرپرستان لیست پخش Spotify شکایت دارند که شرکت پخش کننده موسیقی به مساله مداوم سوءاستفاده از لیست پخش توجه نمی کند ، که باعث می شود بازیگران بدی لیست پخش را گزارش دهند که برای مشاهده بهتر لیست پخش خود ، لیست های پخش شده را دنبال کرده اند. در حال حاضر ، لیست های پخش ایجاد شده توسط کاربران Spotify را می توان در برنامه به دلایل مختلف – مانند محتوای جنسی ، خشونت آمیز ، خطرناک ، فریبنده یا نفرت انگیز ، و سایر موارد گزارش کرد. هنگامی که گزارشی ارسال می شود ، لیست پخش موردنظر بلافاصله فراداده آن از جمله عنوان ، توضیحات و تصویر سفارشی حذف می شود. هیچ فرآیند بازبینی داخلی وجود ندارد که تأیید کند گزارش قبل از حذف فراداده ها قانونی است.

بازیگران بد آموخته اند که چگونه از این سیستم برای مزیت خود استفاده کنند. اگر مشاهده کنند که لیست پخش رقیب دارای تعداد بیشتری از کاربران خود است ، رقبای خود را گزارش می دهند به این امید که لیست پخش آنها رتبه برجسته تری در نتایج جستجو داشته باشد.

به گفته سرپرستان تحت تأثیر این مشکل ، هیچ محدودیتی در تعداد گزارش هایی که این بازیگران بد می توانند ارائه دهند وجود ندارد. سرپرستان شکایت دارند که لیست پخش آنها روزانه و اغلب چندین بار در روز گزارش می شود.

مشکل جدید نیست. سالهاست کاربران از سوءاستفاده از لیست پخش شکایت دارند. یک موضوع در انجمن انجمن Spotify در مورد این مشکل اکنون عملاً حدود 30 صفحه عمق دارد و بیش از 330 رای جمع آوری کرده است. قربانیان این نوع آزار و اذیت ها نیز بارها و بارها در مورد سیستم خراب Spotify در رسانه های اجتماعی پست کرده اند تا آگاهی مردم از این مشکل را به صورت عمومی افزایش دهند. به عنوان مثال ، یکی از متصدیان سال گذشته اشاره کرد که لیست پخش آنها بیش از 2000 بار گزارش شده است و گفت که تقریباً هر دقیقه یک ایمیل جدید در مورد گزارشات دریافت می کنند. این یک مشکل رایج است و به نظر می رسد بازیگران بد از ربات ها برای ارسال گزارش خود استفاده می کنند.

بسیاری از سرپرستان می گویند که بارها با Spotify برای کمک در این زمینه تماس گرفته اند و هیچ کمکی به آنها نشده است.

سرپرستان فقط می توانند به ایمیل های گزارش Spotify برای درخواست تجدیدنظر در حذف پاسخ دهند ، اما همیشه پاسخی دریافت نمی کنند. وقتی از Spotify در این مورد کمک می خواهند ، این شرکت فقط می گوید که روی راه حلی کار می کند.

در حالی که Spotify ممکن است حسابی را که از سیستم سوءاستفاده کرده تعلیق کند ، هنگامی که یک گزارش نادرست تلقی می شود ، بازیگران بد به سادگی حساب های جدیدی ایجاد می کنند تا سوء استفاده را ادامه دهند. سرپرستان انجمن های انجمن Spotify پیشنهاد کردند که راه حل آسان برای سوء استفاده از ربات ها این است که حساب ها قادر به گزارش لیست های پخش نشوند تا زمانی که حساب های آنها 10 ساعت پخش موسیقی یا پادکست را جمع آوری نکرده باشند. این می تواند به شما اطمینان دهد که آنها قبل از کسب اجازه گزارش سوء استفاده ، یک شخص واقعی بوده اند.

یکی از متصدیان ، که صدها لیست پخش را در اختیار دارد ، گفت که مشکل به حدی بدتر شده است که آنها یک برنامه iOS ایجاد کردند تا به طور مداوم لیست های پخش خود را برای این نوع سوء استفاده نظارت کرده و هرگونه ابرداده را پس از تشخیص حذف حذف بازگردانند. دیگری دارای کد برای نظارت بر ایمیل های گزارش شده است و از API Spotify برای رفع خودکار فراداده های خود پس از گزارش های غلط استفاده می کند. اما همه متصدیان این توانایی را ندارند که برنامه یا اسکریپتی را برای مقابله با این وضعیت بسازند.

اعتبار تصویر: Spotify (تصویر جریان گزارش)

TechCrunch از Spotify پرسید که قصد دارد در مورد این مشکل چه کاری انجام دهد ، اما این شرکت از ارائه جزئیات خاص خودداری کرد.

“به عنوان یک عمل ، ما به غیرفعال کردن حساب هایی که گمان می کنیم از ابزار گزارش ما سوء استفاده می کنند ، ادامه می دهیم. ما همچنین به طور فعال در تلاش هستیم تا فرآیندهای خود را برای رسیدگی به هر گونه گزارش مشکوک سوء استفاده کنیم. “

این شرکت گفت که در حال حاضر چندین پیشرفت مختلف را برای جلوگیری از سوء استفاده انجام می دهد ، اما نمی گوید که این آزمایشات شامل چه مواردی می شود یا اینکه آزمایشات داخلی یا خارجی بوده اند. همچنین نمی تواند هیچ گونه حساسیت بالایی در مورد زمان بروزرسانی سیستم گزارش خود با این اصلاحات ارائه دهد. هنگامی که تحت فشار قرار گرفت ، این شرکت گفت که به طور معمول جزئیات مربوط به اقدامات امنیتی خاص را به طور عمومی به اشتراک نمی گذارد ، زیرا انجام این کار می تواند سوء استفاده از سیستم های خود را مثرتر کند.

اغلب ، لیست های پخش توسط هنرمندان و برچسب های مستقل تنظیم می شوند که به دنبال ارتقاء خود و کشف موسیقی خود هستند ، اما بلافاصله کار آنها حذف می شود ، بدون هیچ گونه فرآیند بازبینی که می تواند گزارش های مشروع سوء استفاده از ربات ها را مرتب کند.

سرپرست ها شکایت می کنند که Spotify درخواست کمک آنها را برای مدت طولانی رد کرده است و پاسخ مبهم و غیر متعهدانه Spotify در مورد راه حل آینده فقط این شکایات را بیشتر تایید می کند.