سطح اشتراک برتر اپل وان در 3 نوامبر در 17 کشور جدید عرضه می شود – TechCrunch

اپل در تاریخ 3 نوامبر، بسته اشتراک All-in-one Apple One Premier خود را به 17 کشور جدید گسترش می دهد. این سرویس در برزیل، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، مالزی، مکزیک، نیوزلند، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئیس و امارات متحده عربی در دسترس خواهد بود.

در این کشورها، Apple One Premier شامل Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade، Apple Fitness+ و 2TB فضای ذخیره سازی iCloud خواهد بود. بسته را می توان بین حداکثر شش عضو خانواده به اشتراک گذاشت. شایان ذکر است که Apple News+ مانند ایالات متحده، کانادا، استرالیا و بریتانیا بخشی از Apple One Premier در این کشورها نخواهد بود (News و News+ در حال حاضر در این بازارهای جدید در دسترس نیستند). با این توسعه آینده، Apple One Premier در مجموع در 21 کشور در دسترس خواهد بود.

اپل باندل های اشتراک خود را در اکتبر سال گذشته راه اندازی کرد و هدف آن این بود که یک فروشگاه برای همه نرم افزارها و نیازهای خدمات کاربر باشد. طرح های فردی و خانوادگی Apple One در حال حاضر در 100 کشور و منطقه موجود است.

گسترش Apple One Premier در حالی انجام می شود که غول فناوری قصد دارد سرویس اشتراک Fitness+ خود را در این کشورها در 3 نوامبر نیز راه اندازی کند.