سلاح مخفی SecureSave: سوزه اورمان

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این نمایش چهارشنبه ماست، جایی که به یک فرد مجرد می پردازیم، به کار آنها فکر می کنیم و بقیه را باز می کنیم. این هفته، مری ان با نویسنده شماره یک نیویورک تایمز پرفروش، تهیه کننده، رهبر افکار مالی شخصی و مجری پادکست Women & Money، سوزه اورمان، روی میکروفون رفت. ما در حال پیگیری اولین استارت‌آپ نه چندان غافلگیرکننده سوزه با SecureSave هستیم، این که این شرکت چه کاری انجام داده است و سوزه چگونه در مورد محافظت از کارمندان در اقتصاد امروز فکر می‌کند.

در اینجا چیزی است که ما وارد آن شدیم:

  • پول کمی که بسیاری از آمریکایی ها برای مواقع اضطراری پس انداز کرده اند و SecureSave چگونه می خواهد آن را تغییر دهد
  • چگونه ممکن است تورم پس‌انداز را برای مردم سخت‌تر کند، در حالی که پول کمتری برای انجام این کار دارند
  • ما مثل همیشه با یک دور پرسش و پاسخ “رعد و برق” به پایان رسیدیم که در آن سوزه سلاح مخفی خود را برای موفقیت فاش کرد.

برای بنیانگذاران استارت‌آپ که گوش می‌دهند، امروز آخرین فرصت شما برای درخواست برای استارتاپ Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 است! تا زمانی که هنوز می توانید آن برنامه ها را پر کنید و مری آن و الکس جمعه برمی گردند تا هفته خود را با یک مهمان ویژه به پایان برسانند.

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید وب سایت Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!