سهام فناوری با شروع Q4 کاهش می یابد. سهام نرم افزار ، سقوط 5 درصدی فیس بوک – TechCrunch

نقطه مقابل سنگها چیست؟

سهام شرکت های فناوری امروز در ایالات متحده به شدت کاهش یافته است ، و Nasdaq Composite سنگین در معاملات بعد از ظهر 2.4 falling کاهش یافت.

در داخل صنعت بزرگتر فناوری ، اوضاع حتی بدتر است. صندوق رایانش ابری WisdomTree ، که اساساً راهی برای تجارت کل شاخص Bessemer Cloud است ، حدود 5 درصد کاهش یافته است. فهرست ابری Bessemer مجموعه ای از شرکت های نرم افزاری عمومی را دنبال می کند که خدمات خود را عمدتا از طریق روش های میزبانی شده (SaaS) یا درخواستی (API) ارائه می دهند.

TechCrunch چندان به روزرسانی معاملات روزانه را برای شما به ارمغان نمی آورد ، اما از آنجایی که این تغییرات در پی کاهش شدیدتر اتفاق می افتد ، آسیب شروع به انباشته شدن می کند.

Nasdaq 7.7 off از بالاترین سطح خود کاهش یافته است. آن نیست که بد این حتی یک اصلاح فنی نیست ، حرکتی که به 10 درصد کاهش از اوج های اخیر نیاز دارد. بازار خرس ، به عنوان یادآوری ، یک است 20٪ اصلاح از اوج های اخیر

بازار SaaS و ابر در بدترین وضعیت قرار دارد و با کاهش 13 درصدی امروز کاهش یافته است. شرکت های نرم افزاری عمومی در حال اصلاح هستند و اگر روزهای دیگری مانند امروز در راه باشد ، به سمت بازار خزانه در حال حرکت هستند.

البته کارهای بیشتری هم وجود دارد سهام شرکت غول اجتماعی فیس بوک پس از اینکه این شرکت در هفته های اخیر یک دور خبری تنبیه کننده را پشت سر گذاشت ، حتی بیش از 5 درصد کاهش یافت. یک افشاگر که مطالب داخلی فیس بوک را فاش کرد ، آخر هفته ظاهر شد و منجر به دور دیگری از پوشش شد که فیس بوک دوست داشت آن را فراموش کند.

سپس ، امروز ، مجموعه خدمات فیس بوک – فیس بوک ، مسنجر ، اینستاگرام ، واتس اپ – به دلیل مشکلی در سرورهای آن از بین رفت.

سهام فیس بوک در حدود 15.5 درصد از بالاترین سطح اخیر کاهش یافته است و امپراتوری زاکربرگ را حتی در وضعیت بدتری از SaaS قرار داده است. این با وجود بازار صعودی تبلیغات است.

به طور کلی ، این راهی نیست که بازار سهام می خواست اولین هفته معاملات کامل خود را در Q4 آغاز کند. و از آنجا که ما انتظار داریم چند IPO دیگر تا پایان سال 2021 پیش بیاید ، این یک شروع شوم برای آخرین پیشنهاد عمومی در سال است.