سه فناوری اقلیمی که هر سرمایه‌گذار باید در کارنامه خود داشته باشد

فیلدهای کمی هستند به سرعت فناوری آب و هوا در حال تغییر است. در پنج سال گذشته، دستخوش یک دگرگونی اساسی شده است و از یک منطقه خاص به یک بخش وسیع پر از جایگاه های امیدوارکننده شکوفا شده است. با این تنوع، ریسک و فرصت به وجود می آید.

و انتخاب ها بنابراین، بسیاری از انتخاب ها. با توجه به اینکه جهان به دنبال اصلاح تقریباً هر گوشه از اقتصاد جهانی است، به نظر می رسد عرضه بی پایانی از استارت آپ ها برای سرمایه گذاری وجود دارد. هیچ راهی برای ایجاد یک لیست قطعی وجود ندارد، اما در اینجا سه ​​زمینه وجود دارد که شایسته نگاه دقیق تر است.

افزایش هوازدگی سنگ

با توجه به اینکه انسان‌ها در مسیری برای عبور از میزان «ایمن» گرمایش جهانی در کمتر از پنج سال قرار دارند، حذف کربن توجه زیادی را به خود جلب کرده است. راه‌های زیادی نیز برای انجام آن وجود دارد: از فیلترهای کربنی بزرگ و جلبک‌های تقویت‌شده تا سنگ‌ها. بله، سنگ.

چندین نوع سنگ به طور طبیعی دی اکسید کربن را از جو بیرون می کشند و آن را به یک ماده معدنی پایدار تبدیل می کنند. مشکل این است که این فرآیند خیلی کند اتفاق می افتد که نمی تواند تأثیری بر مقادیر عظیم کربنی که ما به اتمسفر پمپاژ کرده ایم داشته باشد.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای سرعت بخشیدن به این فرآیند، قرار دادن سنگ بیشتر در معرض اتمسفر با خرد کردن آن به تکه‌ها و پخش کردن آن در یک منطقه وسیع است. این ممکن است خیلی جذاب به نظر نرسد، اما برای کشاورزان است.

کشاورزان در حال حاضر پول زیادی را برای اصلاح خاک خرج می کنند که شامل همه چیز از کودهای مصنوعی گرفته تا کمپوست و کود است. در مناطق خاصی با خاک های اسیدی، کشاورزان سنگ آهک خرد شده را نیز برای افزایش pH در منطقه استفاده می کنند.