سورا بعنوان آخرین شخصیت DLC Super Smash Bros. Ultimate انتخاب شد – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 5 اکتبر 2021. ما به شما هشدار دادیم که تعدادی از استارتاپ های فناوری قرار است در Q4 عمومی شوند. که به حقیقت می پیوندد. اما ما همچنین اخبار بازی های ویدئویی ، اخبار رمزنگاری شده و انواع خوبی ها را در زیر داریم. بیایید آن را انجام دهیم! – الکس

TechCrunch Top 3

  • فیس بوک خاموش ، تلگرام بالا: در خاموشی خجالت آور فیس بوک دیروز ، سرویس پیام رسان رقیب تلگرام اعلام کرد که حدود 70 میلیون کاربر جدید جذب کرده است. آن را به یاد بیاورید همه خدمات فیس بوک از کار افتاده بود ، به این معنی که واتس اپ نیز مدتی در آنجا کار می کرد. در دیگر اخبار فیس بوک ، یک افشاگر از ردیف کارکنان سابق این شرکت امروز در مقابل سنای آمریکا شهادت داد.
  • IPO SZN: همگان چکمه بپوشید ، ما S-1 را برای کاوش در نظر داریم. بله ، امروز TechCrunch حفر شد به پرونده های IPO از Udemy (یک اسب شاخدار edtech) و باند پرواز را اجاره کنید (یک اسب شاخ کرایه مد DTC). Udemy باید به تعیین آهنگ برای اولین بار در edtech قبل از Byju کمک کند ، در حالی که Rent the Runway نمایانگر بازار مستقیم مصرف کننده در درجه کمتری است.
  • آخرین جنگنده در Super Smash Bros. Ultimate این است: سورا؟ ظاهرا؟ اگر حق رای دادن Kingdom Kingdom را بازی نکرده اید ، این برای شما معنی ندارد. اما طبق تجزیه و تحلیل TechCrunch ، این یک معامله بزرگ بود. بنابراین ، در اینجا شما ، بر اساس تقاضای عمومی!

و از طرف خدمه TechCrunch Experts ، “ما به دنبال معرفی فروشگاههای بزرگ توسعه نرم افزار هستیم که با استارتاپ ها کار می کنند. » بنابراین اگر شما هستید ، پیوند را بزنید!

استارتاپ ها/VC

شروع پوشش امروز استارتاپ ما ، دو کلاس شتاب دهنده برای مطالعه شما. TechCrunch 23 شرکت را که بخشی از جدیدترین گروه Alchemist هستند و 14 شرکت را که از گروه میزگرد کارآفرینان راه اندازی شده اند ، نوشت. ما عاشق کلاس شتاب دهنده در اینجا در وبلاگ هستیم ، بیشتر به این دلیل که آنها اغلب دیدگاه جالبی در مورد جایی که بنیانگذاران مشکلات شایسته شرکت را برای حل پیدا می کنند ، ارائه می دهند.

  • راه اندازی اشکال قدیمی دولت در فضا: این برداشت من از اخبار مبنی بر اینکه امارات متحده عربی (امارات) می خواهد یک کاوشگر در کمربند سیارک ها راه اندازی کند ، است. من طرفدار هرگونه پرتاب فضایی هستم ، مگر آنهایی که از کشورهای مذهبی رسمی و پادشاهان هستند.
  • Appsmith برای سرویس برنامه داخلی متمرکز بر OSS 8 میلیون دلار جمع آوری می کند: بازار ساخت نرم افزاری که به شرکت ها در ایجاد برنامه های داخلی کمک می کند ، بزرگ و رقابتی است. و یک بازیکن جدیدتر صبح امروز با اعلام اینکه سرمایه جدیدی برای رویکرد منبع باز خود ایجاد کرده است ، موج می زند. Appsmith هنوز پروژه خود را تجاری نکرده است ، اما با بودجه جدید و پیکاپ قابل توجه از جامعه منبع باز ، شرکتی است که می تواند تماشا کند.
  • پادکاسل 7 میلیون دلار برای خدمات پادکست کامل جمع آوری می کند: در حالی که ایجاد یک بسیار آسان است بد پادکست ، ایجاد یک در واقع نسبتاً پیچیده و دشوار است خوب پادکست خوشبختانه برای همه افرادی که هنوز پخش صوتی اپیزودیک خود را شروع نکرده اند ، Podcastle فقط سرمایه زیادی برای خدمات پادکست همه کاره خود (“ضبط ، تولید و انتشار ،” در TechCrunch) جمع آوری کرد. بنابراین ، اکنون شما هیچ بهانه ای برای داشتن صدای ضعیف و ویرایش نادرست ندارید.
  • سرمایه متضاد 20 میلیون دلار برای صندوق دوم افزایش می دهد: ناتاشا ماسکارنهاس خود ما امروز درباره یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر جدید ، دومی از Contrast Capital ، نوشت. او می نویسد که بنیانگذار اریک تارچینسکی “متوجه وجود شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر کارآفرینان در دانشگاه ها شد.” بنابراین ، تارچینسکی برای ماهیگیری در آن حوضچه خاص رفت. این باید بسیار خوب پیش رفته باشد ، زیرا Contrast اکنون با یک قسمت دوم پول نقد LP برای سرمایه گذاری بازگشته است.
  • دوگانگی 30 میلیون دلار برای کمک به شرکت ها برای به اشتراک گذاری امن داده ها جمع آوری می کند: این روزها امنیت سایبری تنها یک معامله بزرگ نیست زیرا VC ها در این فضا سرمایه گذاری می کنند. این یک مشکل بزرگ است زیرا دنیای دیجیتال هنوز پر از حفره است و بردارهای حمله بیشتر از ستاره های آسمان بی شمار هستند. دوگانگی – راه اندازی ، آهنگ عالی نیست – ما می خواهیم از رمزنگاری یکنواخت برای ایجاد ابزارهایی استفاده کنیم که “به اشتراک گذاری داده ها و همکاری شرکت ها بدون آسیب رساندن به اطلاعات حساس را برای شرکت ها آسان تر می کند”.

یافتن تناسب محصول-بازار ، از مراحل اولیه تا رشد

هیچ لحظه جادویی وجود ندارد که یک استارتاپ به تناسب بازار محصول برسد: بدون چراغ چشمک زن ، بدون آژیر خطر ، بدون سقوط بادکنک از سقف.

دارل اترینگتون ، ویراستار اخبار ، که با سه VC درباره موضوع TechCrunch Disrupt مصاحبه کرده است ، می نویسد: “به ویژه برای بنیانگذاران اولین بار ، ارزیابی تناسب بازار محصول در مرحله ای که عمدتا پیش بینی می شود به همان اندازه هنر باشد.”

  • هدر هارتنت ، سرمایه گذاری انسانی
  • دیوید تاکر ، گریلوک
  • ویکتوریا تریگر ، فلیکس

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • فیسبوک پخش جریانی مشترک را برای همه سازندگان ارائه می دهد: در حالی که فیس بوک به دلایل دیگری ، در اخبار است ، این شرکت هنوز مشغول ساختن چیزهایی است. از جمله آماده سازی زمینه برای اجازه دادن به پخش کننده های بیشتر به صورت جفت.
  • TechCrunch سخت افزار جدید Surface را دوست دارد: زمان داستان! در اولین دوره حضورم در TechCrunch ، من به ردموند پرواز کردم تا بتوانم ابتدا سخت افزار Surface را ببینم. من یک دوربین TechCrunch همراه داشتم تا چند عکس بگیرم. و در نبوغ بی نهایت من ، میلیون عکس گرفت قسم می خورم که فقط دو یا سه مورد آن کاملاً مبهم نبودبه وقتی به خانه رسیدم و متوجه شدم تقریباً از وحشت سیاه شدم. خبر خوب امروز این است که همکار من متیو برنز در واقع می تواند عکس بگیرد. خبر بهتر این است که او عکس های زیادی از Surface Pro 8. جدید گرفته است و از همه بهترین خبر؟ او آن را دوست داشت ، بنابراین رقابت جدیدی برای نیازهای محاسباتی شما وجود دارد.
  • اپل می خواهد کد نویسی را به بچه ها بیاموزد: 1-800-kode-for-kids چیزی است که من می خواهم این قطعه را عنوان کنم. عایشه ملک در واقع حس خوبی دارد ، بنابراین با چیزی کمی هوشیارتر رفت. صرف نظر از این ، برنامه اپل “همه می توانند زبان آموزان اولیه را کد نویسی کنند” به این معنی است که حتی بسیاری از افراد می توانند یاد بگیرند که چگونه فراموش کنند که در کجا نقطه ویرگول را قرار می دهند.
  • در اخبار دیگر ، لطفاً از عایشه به خدمه TechCrunch خوش آمدید او را در توییتر دنبال می کند!
  • و ، برای بستن ما ، Robinhood سرانجام پشتیبانی تلفن 24/7 را راه اندازی کرد: که خبر بزرگی برای شرکت معاملات سهام و ارزهای رمزنگاری شده است که در طول عمر کوتاه و پر سرعت خود توجه معامله گران خرده فروشی و نهادهای نظارتی را به خود جلب کرد.

معرفی کارشناسان TechCrunch: مشاوره نرم افزاری

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

TechCrunch Experts در حال گسترش به عمودی دیگر است! درست مانند بازاریابی رشد ، بسیاری از استارتاپ ها توسعه نرم افزار خود را برون سپاری می کنند. در اینجا می توانید بیشتر در مورد آن دلایل بخوانید. ما می خواهیم بدانیم با کدام مشاور نرم افزاری برای هر چیزی از UI/UX تا معماری ابری کار کرده اید. اینجا به ما اطلاع دهید.

برای شروع پوشش خبری ما برای این موضوع جدید ، میراندا هالپرن با جاشوا داویدسون از Chop Dawg مصاحبه کرد: “آژانس برنامه Chop Dawg در مورد کمک به راه اندازی استارتاپ ها در دراز مدت.”

با گسترش مشاوره نرم افزاری (و سرانجام سایر خدمات عمودی برای استارتاپ ها) ، از طریق نظرسنجی موجود ، بازاریابان رشد را حفظ می کنیم ، که می توانید آنها را در اینجا پر کنید.

مانند همیشه ، با ارائه توصیه ها ، ما آنها را به صورت عمومی به اشتراک می گذاریم تا استارتاپ ها بتوانند متخصص مورد نیاز خود را پیدا کنند.