سونی استودیوی بازسازی و بازسازی Bluepoint Games – TechCrunch را خریداری کرد

سونی Bluepoint Games را خریداری کرد ، استودیوی مستقر در آستین که بیشتر برای بازسازی شناخته شده است ارواح شیطانی و سایه کولوسوسبه شرایط مالی این قرارداد فاش نشده است. شایعات مبنی بر خرید سونی از Bluepoint در همان زمان که شرکت خریداری کرد شروع به انتشار کرد بازگشتی توسعه دهنده Housemarque در اواخر ژوئن. سونی نگفت که آیا Bluepoint همچنان تلاش خود را برای بازسازی عناوین گذشته متمرکز می کند یا اینکه اکنون که بخشی از خانواده استودیو پلی استیشن است ، بر روی IP کاملاً جدید کار می کند.

مارکو Thrush ، رئیس Bluepoint Games می گوید: “PlayStation دارای چنین فهرست بازی های نمادین است و برای ما هیچ چیز بهتر از آوردن برخی از شاهکارهای بازی به بازیکنان جدید نبوده است.” “تبدیل شدن به بخشی از استودیو پلی استیشن به تیم ما این قدرت را می دهد که سطح کیفیت را حتی بیشتر افزایش داده و تجربیات تأثیرگذارتری را برای جامعه پلی استیشن ایجاد کند.”

با اعلام قرارداد امروز ، سونی سه استودیو در سال گذشته خریداری کرد. اگر خرید 2019 آن را در نظر بگیرید ، این تعداد در بیش از دو سال به چهار نفر افزایش می یابد مرد عنکبوتی توسعه دهنده Insomniac Games. این یک تغییر قابل توجه برای شرکتی است که قبلاً در خرید توسعه دهندگان خارجی بسیار کندتر بود تا ترکیب اصلی حزب خود را تقویت کند. اما در سال گذشته تغییرات زیادی رخ داده است. معامله اخیر مایکروسافت برای خرید شرکت مادر Bethesda ZeniMax Media به معنای بسیاری از بازی های مورد انتظار مانند استارفیلد دیگر به پلی استیشن نمی آییم سونی برای پیش بردن نیاز به استعدادی دارد که در Bluepoint وجود دارد.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.