شارژ EV به شبکه پیچیده است، اما کالیفرنیا در حال آماده شدن برای باز کردن راه است

یک لایحه جدید ایالتی ممکن است سوزن شارژ V2G را حرکت دهد

اگر تو داری پنل های خورشیدی روی پشت بام شما، اضافه کردن باتری نیز منطقی است، بنابراین در صورت از دست دادن برق، درجاتی از خودکفایی خواهید داشت. در واقع، داشتن چنین سیستم ذخیره سازی ایده خوبی است، حتی اگر نیروی خود را تولید نکنید. به این ترتیب، وقتی برق ارزان است، می‌توانید باتری‌ها را شارژ کنید و از انرژی ذخیره‌شده در زمانی که برق به‌طور چشمگیری گران است و جیوه به سمت آسمان می‌آید، مانند یک مهمانی در اواسط تابستان و صدای باس کم شده، استفاده کنید.

از نقطه نظر استراتژی قدرت توزیع شده، برای همه منطقی است که ذخیره انرژی محلی خود را داشته باشند. اما بعید است افرادی که انرژی خورشیدی، بادی یا در برخی موارد برق آبی در املاک خود ندارند، صرف خرید دیوارهای برق عظیم و گران قیمت کنند.

با این حال، یک راه‌حل بعید برای این موضوع وجود دارد: بسته‌های باتری عظیمی که مردم قبلاً در وسایل نقلیه الکتریکی خود دارند، و سنای کالیفرنیا در حال بررسی لایحه‌ای است که امیدوار است از نوار قرمز مرتبط با شارژ V2G (خودرو به شبکه) جلوگیری کند.

V2G پتانسیل باورنکردنی دارد: حدود 1 میلیون وسیله نقلیه برقی پلاگین در کالیفرنیا وجود دارد. اگر ما (کوکورانه) فرض کنیم که همه آنها خودروهای برقی نیسان لیف با بسته باتری 50 کیلووات ساعتی هستند که با 50 درصد شارژ نگه داشته می شوند و همه آنها داوطلبانه برق را به شبکه تحویل دهند تا زمانی که به 20 درصد برسد، ما 15 کیلووات ساعت در دسترس خواهیم داشت. وسیله نقلیه، برابر یک میلیون

«نصب اینورتر باید برای دارندگان وسایل نقلیه بسیار ساده باشد. در غیر این صورت، افراد کافی از آن عبور نخواهند کرد.» کودی اسمیت، مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران کامو انرژی

این نیرو برای برق رسانی به بیش از 600000 خانه برای یک روز کافی است (با فرض مصرف متوسط ​​715 کیلووات ساعت در ماه). و ما می‌توانیم این بازه زمانی را با درخواست از مردم برای مصرف انرژی کمتر (اجرای AC و غیره) به شدت افزایش دهیم.

با این حال، واقعیت طبق معمول یک مشکل کوچک آزاردهنده است: 600000 خانه تنها 4 درصد از خانوارهای کالیفرنیا را تشکیل می دهند و بزرگترین قطع برق ثبت شده در منطقه حدود 2.5 میلیون خانه را از بین برد. V2G راه حلی برای پایان دادن به همه بحث ها در مورد مدیریت انرژی نخواهد بود. از سوی دیگر، یک استراتژی توزیع برق با هدف خانوارها، جوامع یا حتی ایجاد انعطاف‌پذیری برای کل شبکه احتمالاً ارزش تلاش برای آن را دارد، به‌ویژه با توجه به قطع‌های نیمه منظم برق که در کالیفرنیا شروع به دیدن آن‌ها کرده‌ایم، که معمولاً به آن مرتبط هستند. آتش سوزی جنگلی یا آب و هوای شدید

بیایید در مورد برخی از چالش‌های موجود در شارژ V2G و اینکه چرا سنای کالیفرنیا مشتاق مشارکت در آن است صحبت کنیم.

نسبت به شارژ V2G واکنش نسبتاً زیادی وجود دارد. برخی استدلال می‌کنند که ضمانت‌های خودروها بر حسب مایل‌های پیموده شده بیان می‌شود و استفاده از باتری‌های خودرو برای هر چیزی به جز نیروی محرکه می‌تواند باعث ایجاد برخی ابهامات در آنجا شود. فروش خودروهای دست دوم نیز به همین صورت است. اگر یک تسلا با 20000 مایل روی آن بخرید، انتظار ندارید که 50 درصد مواقع انرژی خانه را تامین کند و وضعیت باتری ها بسیار بدتر از مسافت پیموده شده خودرو باشد.