شبکه اجتماعی Peanut با شروع یائسگی بادام زمینی – TechCrunch ، زنان بیشتری را در بر می گیرد

بادام زمینی ، یک برنامه شبکه اجتماعی برای زنان ، در ابتدا زنان را در مراحل اولیه سفر مادرانه به یکدیگر وصل کرد. اما با گذشت سالها ، این شبکه برای حمایت از زنان در مراحل دیگر زندگی گسترش یافت. در حال حاضر ، این امر شامل یائسگی نیز می شود – مرحله ای از زندگی که تقریباً نیمی از جمعیت جهان را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما در آنجا فرصتهای کمی وجود دارد که زنان بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند و یاد بگیرند.

میشل کندی ، بنیانگذار و مدیرعامل Peanut توضیح می دهد: “ما مدتهاست در مورد این مرحله زندگی فکر می کنیم ، از لحاظ اینکه چگونه بسیار کم است.” “تا سال 2025 ، یک میلیارد زن در آن دوران یائسگی خواهند بود … و با این حال ، وقتی به چیزهایی که در آنجا وجود دارد و از نظر اجتماعی قابل دسترسی هستند فکر کنید. [networking]و پشتیبانی – به معنای واقعی کلمه هیچ چیز وجود ندارد. “

کندی می گوید این شرکت با مشاهده مواردی که زنان قبلاً در مورد برنامه در مورد آن بحث می کردند ، فرصت را در این بازار مشاهده کرد.

اگرچه این برنامه از لحاظ تاریخی به زنان جوان که به تازگی ازدواج و خانواده خود را آغاز کرده بودند منحرف شده بود ، تعدادی از زنانی بودند که به دلیل سرطان سینه یا برخی بیماری های دیگر یائسگی را تحت جراحی یا شیمیایی قرار داده بودند. این امر آنها را در دوران یائسگی زودرس یا زودرس قرار داد و آنها شروع به بحث در مورد تأثیر آن بر زندگی آنها کردند – به ویژه به عنوان والدین جوان. همچنین زنانی بودند که احساس می کردند ممکن است شروع به یائسگی کرده باشند اما به دلیل سن بسیار پایین پزشکان نگرانی خود را برطرف کرده اند. آنها می خواستند در مورد علائم خود با دیگران صحبت کنند که دچار چنین شرایطی شده اند. برخی دیگر ، در سنین بالاتر و یائسگی بودند و در جستجوی اجتماع بودند.

اعتبار تصویر: بادام زمینی

برای پرداختن به این بازار ، بادام زمینی با راه اندازی یائسگی بادام زمینی در حال گسترش است ، یک فضای اختصاصی در این برنامه که در آن زنان می توانند با افرادی که در یک مرحله مشابه زندگی هستند ملاقات کنند – خواه این زنان قبل از یائسگی ، یائسگی یا یائسگی باشند.

زنان می توانند از طریق ویژگی جدیدتر اتاقهای صوتی زنده Peanut ، Peanut Pods ، به گروه ها بپیوندند ، س questionsال بپرسند و مشاوره بگیرند یا حتی به مکالمات صوتی زنده ای که توسط متخصصان میزبانی می شود بپیوندند. و آنها می توانند از ویژگی همسان سازی برنامه برای کشف سایر زنانی که از نظر جمعیتی مشابه هستند ، استفاده کنند ، جایی که می توانند با استفاده از پیام یا ویدئو چت کنند.

کندی خاطرنشان می کند که موضوع یائسگی موضوعی است که زنان در طول تاریخ در مورد آن سکوت کرده اند و اغلب در سکوت به دلیل کمبود منابع در دسترس آنها در مورد شبکه های آنلاین و گروه های پشتیبانی ، از آن رنج می برند.

او می گوید: “مردان هرگز این را برای ما نمی سازند ، بنابراین ما باید آن را برای خودمان بسازیم.” “ما باید آنچه را که می خواهیم و آنچه نیاز داریم بسازیم.”

اعتبار تصویر: بادام زمینی

این گسترش ممکن است گروه وسیع تری از زنان را به بادام زمینی برساند. امروزه میانگین سن مصرف کنندگان بادام زمینی حدود 32 سال است ، اما جوامع متمرکز بر یائسگی ممکن است زنان را در سن 49 سال به بالا ، علاوه بر کسانی که در سنین پایین تر تجربه می کنند ، به دلایل دیگر جذب کند.

متأسفانه برای بادام زمینی ، همه سرمایه گذاران این فرصت را برای رفع نیازهای زنان یائسه نمی بینند. در حقیقت ، کندی در یک تماس تلفنی اخیر گفت که به نظر می رسد یکی از سرمایه گذاران از این توسعه ناراحت شده است و خاطرنشان کرد که آنها واقعاً “نسخه نمایشی سن پایین” را دوست داشته اند. کندی گفت این نظر او را از بین برد.

او درباره زنان جدید بادام زمینی که اکنون شامل آنها می شود ، گفت: “آنها زنانی هستند که در مرحله ای از زندگی خود هستند که احتمالاً درآمد قابل دسترسی بیشتری دارند.” “آنها از بسیاری جهات بیشتر کاربران محسوب می شوند. آنها آنقدر پر پرواز نیستند آنها 30 برنامه روی تلفن خود ندارند و برنامه هایی که در تلفن خود دارند واقعاً روی آنها سرمایه گذاری شده است. این برای من شگفت آور است که کسی در جامعه سرمایه گذاری چنین نظری بدهد. “

Peanut هنوز از کاربران خود درآمدزایی نمی کند و قصد ندارد با تبلیغات این کار را انجام دهد ، در عوض ، برنامه شرکت این است که در نهایت مدل freemium را معرفی کند که در آن زنان برای باز کردن مجموعه ای از ویژگی های برتر هزینه می پردازند – مدلی که در برنامه دوستیابی به خوبی کار می کرد. در جایی که کندی به عنوان معاون مدیرعامل سابق در برنامه دوستیابی Badoo و عضو هیئت مدیره افتتاحیه در Bumble ریشه دارد.

این ویژگی جدیدترین مجموعه گسترده ای است که در طول این سالها ایجاد شده است – از جمله انجمن های پرسش و پاسخ ، صفحات بادام زمینی ، گروه های بادام زمینی و اخیراً ، Peanut Pods – که به Peanut کمک کرده است تا به یک جامعه آنلاین تبدیل شود که به بیش از 2 میلیون کاربر خدمات ارائه می دهد. برنامه Peanut به صورت بارگیری رایگان در iOS و Android در دسترس است ، در حالی که پیش نمایش جوامع آن در وب موجود است.