شرکت اتست 60 میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند تا رویکرد بدون کد خود را به تحقیقات-نظرسنجی-به‌عنوان-خدمت- که از 110 میلیون مصرف‌کننده در 49 کشور بهره می‌برد – TechCrunch گسترش دهد.

نظرسنجی‌ها مدت‌هاست که توسط تیم‌های بازاریابی و سایر تصمیم‌گیرندگان کسب‌وکار برای یادگیری نحوه تیک زدن مشتریان استفاده می‌شود. اما کنار هم قرار دادن آنها می تواند پرهزینه باشد، اجرای آنها در مقیاس سخت باشد، و در پایان روز، فقط به اندازه داده هایی که در آنها قرار می گیرد معتبر هستند. امروز، یک استارت‌آپ لندنی به نام Attest، که راه‌حلی مبتنی بر ابر، بدون کد و داده‌های بزرگ ساخته است که معتقد است پاسخی به این چالش‌ها می‌دهد، در پی رشد بی‌سابقه کسب‌وکار در این کشور، 60 میلیون دلار بودجه رشد را اعلام کرد. یکی دو سال گذشته

جرمی کینگ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت، می‌گوید که رویکرد مبتنی بر یادگیری ماشینی آن در برابر بسیاری از بازیگران فعلی در زمینه تحقیقات بازار آنلاین مورد توجه قرار گرفته است – صدها مورد از Kantar و SurveyMonkey گرفته تا Qualtrics و بسیاری از آنها وجود دارد. بیشتر – زیرا نتایج سریعتر و دقیق تری ارائه می دهد.

او در مصاحبه ای گفت: «راز تاریک این است که اکثر تحقیقات آنلاین کیفیت بسیار پایینی داشته اند. گرفتن یک ساختمان مختصر به پنج معمار. جاه طلبی اتست دور شدن از آن و ایجاد چارچوبی بسیار سازگارتر و در نتیجه قابل اعتمادتر برای تحقیقات بازار است.

“ما در تلاش هستیم تا آن را تا جایی که بتوانیم خوب کنیم. این هنوز کامل نیست، اما حداقل ما در حال تلاش هستیم، و بیشتر تحقیقات آنلاین رک و پوست کنده اصلاً تلاش نمی کنند. او همچنین روش شرکت را به عنوان “خودکشی شفاف” توصیف کرد. این صحبتی است که در واقع بسیار صادقانه به نظر می رسد، و با این حال به نظر می رسد که با نام های بزرگ زیادی برخورد کرده است. لیست مشتریان آن شامل Microsoft، Santander، Walgreens/Boots، Klarna، Brew Dr. Kombucha، Fabletics، eToro و Publicis، در میان دیگران.

این سرمایه‌گذاری از سوی سرمایه‌گذاران بازگشته NEA و Kismet، همراه با سایر حامیان ناشناس انجام می‌شود، و Attest گفت که مجموع جمع‌آوری‌شده تا به امروز را به 85 میلیون دلار می‌رساند. سرمایه‌گذاران دیگر در این شرکت عبارتند از Oxford Capital و Episode 1 (که در سال 2019 یک دور 3.1 میلیون دلاری را رهبری کردند).

اتست ارزش آن را فاش نمی کند، اما داده های PitchBook نشان می دهد که در آگوست سال جاری، زمانی که به نظر می رسد این دور اخیر واقعاً بسته شده است، این ارزش کمتر از 273 میلیون دلار پس از پول بوده است.

همانطور که ممکن است از یک استارت‌آپ که در دنیای داده‌ها کار می‌کند انتظار داشته باشید، Attest نقاط داده بسیار قانع‌کننده‌ای دارد.

این استارت‌آپ پایگاه داده عظیمی را ایجاد کرده است که از صدها پنل فردی، گروه‌های کاربری و موارد دیگر جمع‌آوری شده است که در مجموع ۱۱۰ میلیون مصرف‌کننده در ۴۹ کشور جهان را شامل می‌شود. وعده آن این است که هر کاربری (بدون نیاز به تخصص فنی) می‌تواند در عرض چند دقیقه نظرسنجی ایجاد کند تا هر بخش از کاربرانی را که می‌خواهد از آن مجموعه بزرگ‌تر هدف قرار دهد و اگر زودتر نباشد، در 24 ساعت پاسخ خواهد گرفت.

در این نتایج، Attest داده ها را از نظر تعداد پاسخ و یکپارچگی با استفاده از مجموعه پیچیده ای از الگوریتم ها به عنوان بخشی از آنچه کینگ به عنوان یک فرآیند 15 مرحله ای توصیف می کند، تضمین می کند که با فرمول بندی سؤالات، منبع یابی مخاطبان، پردازش داده ها و ارائه آن در تجسم ها شروع می شود. که برای فردی که تحقیق می کند مفید است. قیمت آن بر اساس مدل فریمیوم است، که در آن کسانی که در سطوح پولی هستند، اساسا اعتباراتی را خریداری می کنند که بر اساس یک اعتبار برابر با یک پاسخ در هر سوال استفاده می شود. قیمت این اعتبارات بین 40 تا 60 سنت متغیر است.

کینگ گفت که اتست به کاربرانی که پول پرداخت می‌کنند تکیه نمی‌کند، نه قرار دادن نظرسنجی در دروازه‌های دسترسی، و نه ایجاد کمپین‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی اجرا می‌شوند و بر اساس پرسیدن سوالاتی که به طور غیرمستقیم با جمعیت‌شناسی شما ترسیم شده‌اند (هولناک ‘شما کدام Brat Packer دهه 1980 هستید؟ ?’). کینگ می‌گوید اینها دروازه‌هایی برای داده‌های با کیفیت پایین هستند، زیرا مردم معمولاً فقط روی آنها کلیک می‌کنند تا آنها را از مسیر خارج کنند. در عوض، بر آن الگوریتم‌هایی تکیه می‌کند که تا حدی برای این طراحی شده‌اند که بفهمند کدام نوع از مخاطبان برای پاسخ دادن به سؤالاتی که می‌پرسید مفیدتر و پذیرا هستند. همانطور که گفته شد، این سؤالات ساختمانی همچنین می توانند در صورت نیاز به کمک برای یافتن سؤالات مفید، با افراد واقعی در Attest کار کنند.

نظرسنجی‌ها و موضوع بزرگ‌تر «تعامل مصرف‌کننده» در چند سال گذشته موضوعی داغ بوده است، نه حداقل به دلیل نقش‌هایی که به طور بالقوه در زمینه‌هایی مانند جمع‌آوری داده‌ها ایفا می‌کنند و اینکه چگونه این داده‌ها در نهایت ممکن است به کاربر خاص برخی بر این باورند که فیس‌بوک و همچنین سایر شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی که مدل‌های کسب‌وکار خود را بر اساس تعامل ایجاد کرده‌اند، بدون در نظر گرفتن کیفیت یا ماهیت رسانه، باید در مورد چگونگی ایجاد تجربیات و تغییر الگوریتم‌ها برای ارائه محتوای جذاب‌تر پاسخ دهند. در سوال.

کینگ می‌گوید که کاری که Attest انجام می‌دهد یک گام بزرگ است که از همه آن‌ها حذف شده است: اگرچه در قسمت پشتی پر از پیچیدگی و فناوری است، در قسمت جلویی آن‌ها قدیمی‌تر و مستقیم‌تر هستند و هدفشان این است که مثلاً بفهمند آیا زیتون برتولی است یا خیر. روغن باید در نهایت تمیز شود و اعتراف کنیم که اصل ایتالیایی نیست، بلکه در واقع اسپانیایی است.

در بازاری که تخمین زده می‌شود 80 میلیارد دلار باشد، زیرا داده‌ها بیشتر به یک پشتیبان و در برخی موارد جایگزینی برای شهود اساسی در تصمیم‌گیری تجاری تبدیل می‌شوند، کینگ گفت که شرکت شاهد تقاضای فزاینده‌ای برای بررسی‌های بیشتر در پلتفرم خود بوده است. و به همین دلیل است که سرمایه گذاران نیز علاقه مند هستند.

کالین برایانت، یکی از شرکای NEA، در این باره گفت: «سرمایه گذاری امروز بر تعهد ما به Attest و اعتقاد ما به تیم درخشان و فناوری نوآورانه آنها تأکید می کند، که دسترسی به بینش مصرف کنندگان با کیفیت بالا را برای برندهای سراسر جهان در چنین مقیاس هیجان انگیزی متحول می کند. بیانیه. «در شرایط فعلی، نیاز به استفاده از رفتار مصرف‌کننده هرگز بالاتر از این نبوده است، و ما دیدیم که چگونه Attest رشد برندها را در سراسر همه‌گیری تسهیل کرده است. ما پیش‌بینی می‌کنیم که تقاضا برای داده‌های مصرف‌کننده تنها قوی‌تر شود.»

Asheque Shams، شریک عمومی Kismet، افزود: «Attest در مسیری قرار دارد که از همه شرکت‌های متصدی در فضای تحقیقات بازار سبقت می‌گیرد، و چشمش به بزرگ‌ترین جوایز است. ما یک شرکت سرمایه گذاری استارت آپی هستیم که مأموریت داریم به شرکت های فناوری که به سرعت در حال رشد هستند کمک کنیم تا به بزرگترین پتانسیل خود دست یابند، بنابراین ما بسیار هیجان زده هستیم که با جرمی و تیم همکاری کنیم.