شرکت بیمه برزیلی Justos 35.8 میلیون دلار در سری A تحت رهبری Ribbit Capital – TechCrunch جمع آوری کرد.

عادل، یک استارتاپ که می گوید اولین شرکت بیمه در برزیل است که از داده ها برای تعیین نرخ استفاده می کند ، 35.8 میلیون دلار از سری A منابع مالی تحت رهبری Ribbit Capital جمع آوری کرده است.

صندوق آمریکای لاتین سافت بانک و GGV به عنوان سرمایه گذاران جدید، علاوه بر حامیان فعلی Kaszek، BigBets، مدیر عامل Nubank David Velez و مدیر عامل Kavak، Carlos Garcia Ottati شرکت کردند.به

در ماه مه، جاستوس یک افزایش بذر 2.8 میلیون دلاری را اعلام کرده بود که شامل مشارکت بود Kaszek ، یکی از بزرگترین و فعالترین شرکتهای VC در آمریکای لاتین ، و مدیران عامل چندین اسب شاخدار از جمله Assaf Wand ، مدیرعامل و بنیانگذار بیمه Hippo ؛ سرجیو فوریو ، بنیانگذار و مدیر عامل Creditas ؛ پاتریک سیگریست ، بنیانگذار iFood و فریتز لنمن ، مدیرعامل ClassPass. مدیران ارشد رابینهود، استرایپ، وایز، کارتا و کپیتال وان نیز پول را در این دور قرار داده بودند.

کارآفرینان سریالی Dhaval Chadha ، Jorge Soto Moreno و Antonio Molins بنیانگذار Justos هستند و اخیراً در شرکتهای مختلف مستقر در سیلیکون ولی از جمله ClassPass ، Netflix و Airbnb کار کرده اند. این سه نفر که از قضا هیچ کدام برزیلی نیستندهنگام بازی فوتبال در یک تیم آماتور در سان فرانسیسکو ملاقات کرد.

این واقعیت که Justos هنوز به طور رسمی محصول خود را عرضه نکرده است و قبلاً چنین گروه بزرگی از سرمایه گذاران برجسته را جذب کرده است قابل توجه است. به گفته مدیر عامل چادا ، راه اندازی آن “قریب الوقوع” است و این شرکت در حال حاضر 12000 “پیشرو” در لیست انتظار خود دارد. تا کنون ، آزمون رانندگی و برنامه نقل قول را راه اندازی کرده است و قبل از راه اندازی رسمی ، داده های آزمون رانندگی را جمع آوری کرده است.

روند اخذ بیمه در کشور ، با هر حساب ، روند کندی است. دریافت پوشش اولیه تا 72 ساعت و دریافت بیمه نامه نهایی دو هفته زمان می برد. کارآفرینان می گویند بیمه گذاران همچنین برای حل و فصل دعاوی مربوط به خسارت و خسارت خودرو در اثر تصادف وقت می گذارند. آنها همچنین متهم می شوند که قیمت گذاری اغلب عادلانه یا شفاف نیست.

هدف Justos بهبود کل فرآیند بیمه خودرو در برزیل با اندازه‌گیری نحوه رانندگی افراد برای کمک به قیمت‌گذاری بیمه‌نامه‌هایشان است. مانند Root اینجا در ایالات متحده، Justos قصد دارد داده‌های کاربران را از طریق تلفن‌های همراه آنها جمع‌آوری کند تا بتواند «با دقت و قاطعیت بیشتری انواع مختلف ریسک را قیمت‌گذاری کند». به این ترتیب ، این استارتاپ ادعا می کند که می تواند برنامه هایی را ارائه دهد که تا 30 cheaper ارزان تر از برنامه های سنتی است و هر ماه ، با توجه به الگوهای رانندگی ماه گذشته هر مشتری ، تخفیف می دهد.

چادا در زمان آخرین افزایش حقوق شرکت به من گفت: «ما با استفاده از حسگرهای تلفن همراه خود، میزان رانندگی ایمن مردم را اندازه‌گیری می‌کنیم. “این به ما امکان می دهد بیمه ارزان تری را به کاربرانی که رانندگی خوبی دارند ارائه دهیم ، در نتیجه تعصبات ذاتی مدل های قیمت گذاری مورد استفاده شرکت های بیمه سنتی را کاهش دهیم.”

Justos همچنین قصد دارد از هوش مصنوعی و بینایی رایانه ای برای تجزیه و تحلیل و پردازش سریعتر ادعاها و یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل تصویر و ایجاد ربات هایی که به تسریع پردازش ادعاها کمک می کند ، استفاده کند.

این شرکت همچنین دارای یک جزء خوب اجتماعی است. این استارتاپ موافقت کرده است که در سال اول از پنج سازمان غیرانتفاعی حمایت کند: Instituto Ayrton Senna (آموزش و پرورش)، AACD (ناتوانی)، Gerando Falcões (فرصت اقتصادی)، Casa 1 (LGBTQ) و Conexsus (توسعه پایدار در آمازون).

قصد دارد سود خود را محدود کند تا بخشی از مبلغی که برای پرداخت مطالبات استفاده نمی شود ، در اولین سال فعالیت خود به آن موسسات اهدا شود.

این شرکت می‌گوید: «شرکت‌ها دیدگاه مخرب بیمه‌گر را تقویت می‌کنند، که همانطور که از نامش پیداست، هدفش ایجاد یک رابطه شفاف‌تر با مشتریان و کمک مؤثر به بهبود جامعه است.»

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود برای ادامه استخدام و توسعه منطقه خود استفاده کند عملیات و همچنین راه اندازی سایر خطوط بیمه. این استارتاپ دارای تیمی 30 نفره با هدف داشتن 50 کارمند تا پایان سال و 200 نفر تا پایان سال 2022 است.

نیک شالک ، شریک اصلی Ribbit Capital ، گفت که شرکت او در Justos سرمایه گذاری کرده است “به دلیل فرصت بزرگ بازار و توانایی و توانایی فنی تیم.”

“با بیش از 20 سال تجربه در سیلیکون ولی به عنوان کارآفرین و در Netflix، Airbnb و ClassPass، ما معتقدیم که تیم Justos موقعیت خوبی برای اختراع مجدد بیمه در آمریکای لاتین با تمرکز بر ایجاد ارزش مشتری، کاهش قیمت ها و گسترش بازار دارد.” او از طریق ایمیل نوشت.