شرکت های سازمانی و هوش مصنوعی مولد: فقط به دنبال؟

دبلیو
به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

این هفته در حال غواصی هستم عمیق تر به معنای یا عدم معنی هوش مصنوعی مولد برای خریداران سازمانی. من همچنین نکاتی در مورد اینکه چرا ممکن است شرکت شما بخواهد مانند Figma باشد و اینکه چگونه طرف سرمایه‌گذاری بازار با دورهای نزولی تنظیم می‌شود، دارم. – آنا

پتانسیل هنوز باز نشده است

زمانی که The Exchange به گزارش وضعیت هزینه‌های نرم‌افزار ابری Battery Ventures نگاه کرد، با تمرکز بر آنچه عنوان وعده داده بود شروع کردیم: داده‌های تازه در مورد هزینه‌های نرم‌افزار ابری. و معلوم شد که دلگرم کننده تر از آنچه ما انتظار داشتیم بود.

سپس به یک خبر خوب دیگر برای بنیان‌گذاران نگاه کردیم: اینکه استارت‌آپ‌هایی که فناوری می‌سازند برای خودکارسازی وظایف و افزایش سریع بهره‌وری ممکن است بتوانند رکود را کاهش دهند. این بر اساس یک نقطه داده گزارش است که نشان می دهد اتوماسیون در بین اولویت های بودجه سازمانی افزایش یافته است.

اما در پس ذهنم، همچنان به برخی از نظرات گزارش در مورد هوش مصنوعی مولد فکر می‌کردم – و نه فقط به این دلیل که برداشت‌های عالی در مورد این موضوع از آن زمان تاکنون در همه جا حاضر شده است.

در هر صورت، می توانید دیدگاه باتری در مورد هوش مصنوعی مولد را محافظه کارانه بنامید، اما این ناعادلانه خواهد بود. به هر حال، شرکت VC فقط یافته‌های نظرسنجی Q1 خود را که پاسخ‌های 100 مدیر اجرایی C-suite (CXO) را که حدود 30 میلیارد دلار هزینه را مدیریت می‌کردند، جمع‌آوری می‌کرد.