شرکت کشاورزی رباتیک Iron Ox 53 میلیون دلار جمع آوری کرد – TechCrunch

استارتاپ کشاورزی مستقل مستقر در منطقه خلیج Iron Ox این هفته مبلغ 53 میلیون دلار اعلام کرد. سری C ، که توسط Breakthrough Energy Venture هدایت می شود ، مجموع بودجه این شرکت را تا 98 میلیون دلار به ارمغان می آورد.

Iron Ox یکی از تعداد زیادی از شرکتهایی است که به دنبال ایجاد انقلابی در کشاورزی در قرن 21 است ، در حالی که نگرانی ها در مورد افزایش جمعیت ، تغییرات آب و هوایی ، کمبود نیروی کار و تعدادی دیگر از نگرانی های فزاینده افزایش یافته است. راه حل ها از مزارع سرپوشیده در مقیاس بزرگ گرفته تا روباتیک صحرایی طراحی شده برای رویکرد بیشتر و بازی که با تنظیمات سنتی تر عمل می کند.

این استارتاپ از رویکرد خود به عنوان “سیستم حلقه بسته” یاد می کند. این در واقع یک گلخانه روباتیک پر از فناوری برداشت اختصاصی است. این شرکت هیچ ادعای عجیب و غریبی از نظر عملکرد ندارد ، زیرا می گوید که کمابیش به آنچه از مزرعه سنتی بدست می آورید مربوط می شود ، اما در حال تلاش برای انجام این کار با اثرات زیست محیطی بسیار کوچکتر است – و مدلی که کمتر است تغییرات فصلی نسبت به کشاورزی استاندارد را در نظر بگیرید.

Iron Ox می گوید سیستم آن حدود 90 less آب کمتری نسبت به کشاورزی سنتی مصرف می کند. این نوع سیستم ها همچنین داده ها را در هر قسمت از فرآیند ادغام می کنند و مقدار قابل توجهی اطلاعات در مورد محصولاتی که برای بهبود عملکرد در آینده رشد می کنند ، جمع آوری می کنند.

“سرمایه گذاران در سطح جهانی می دانند که مهمترین تلاش بشریت معکوس کردن تغییرات آب و هوایی است. براندون الکساندر ، بنیانگذار و مدیرعامل ، براندون الکساندر ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت ، در بیانیه ای گفت: برای رسیدن به آنجا ، ما نمی توانیم به محصولات پایدار و پایدار بسنده کنیم-و نمی توانیم از مصرف کنندگان بخواهیم که در مورد مزه ، راحتی یا ارزش مصالحه کنند. “ما از فناوری برای به حداقل رساندن مقدار زمین ، آب و انرژی مورد نیاز برای تغذیه جمعیت در حال رشد استفاده می کنیم. تا زمانی که ما به مأموریت بلندمدت خود مبنی بر منفی سازی کربن در بخش تولید دست پیدا نکنیم ، تیم متوقف نخواهد شد. “

این شرکت می گوید این دور به منظور مقیاس گذاری تولید ، گسترش عملیات در ایالات متحده ، افزایش تحقیق و توسعه و استخدام تعداد بیشتری از افراد خواهد بود.