شرکت Gaia Capital Partners در پاریس با نام تجاری Revaia ، اولین صندوق رشد 250 میلیون یورویی را بست – TechCrunch

صندوق سرمایه گذاری VC مستقر در پاریس Gaia Capital Partners نام خود را به Revaia تغییر داد و بسته شدن اولین صندوق رشد خود را 250 میلیون یورو اعلام کرد. این شرکت گفت که از هدف اولیه خود یعنی 200 میلیون یورو فراتر رفته است و صندوق “ESG متمرکز” خواهد بود.

Revaia همچنین ادعا می کند که بزرگترین صندوق VC تأسیس شده توسط زنان در اروپا است ، اگرچه TechCrunch نتوانسته است آن را در زمان انتشار تأیید کند.

به عنوان Gaia Capital Partners ، Revaia اولین صندوق خود را در اواخر سال 2019 راه اندازی کرد ، مجموعه ای که در حال حاضر شامل ده سرمایه گذاری است ، از جمله Aircall ، به تازگی به ارزش تک شاخ دست یافته است. سایر سرمایه گذاری ها شامل Epsor (پاریس: Epsor طرح های پس انداز و بازنشستگی کارکنان را طراحی و توزیع می کند) ، GetAccept (SF: یک راه حل فعال فروش همه جانبه که به نمایندگان فروش B2B در بستن معاملات از راه دور کمک می کند) ، گوهری (لندن: مدیریت پول کودکان برنامه) ، Planity (پاریس: یک بستر رزرو آنلاین برای سالن های زیبایی و مو) ، به جنگل خوش آمدید (پاریس: یک شرکت رسانه ای چند کانالی) و Yubo (پاریس: یک پلت فرم اجتماعی برای نسل Z).

آلیس آلبیزاتی ، بنیانگذار Revaia در بیانیه ای گفت: “هنگامی که ما این شرکت را تاسیس کردیم ، مصمم بودیم که مطابق با اعتقادات خود یک استراتژی سرمایه گذاری ایجاد کنیم-تمرکز بر شرکت های اروپایی با جاه طلبی های بالا اما بدون هیچ گونه سازش برای پایداری- و با هدف پر کردن شکاف بین بازارهای خصوصی و عمومی. سرمایه گذاری ما فراتر از انتظارات اولیه ما بوده است. “

این شرکت در حال حاضر دارای دفتر در پاریس و برلین و همچنین در نیویورک و تورنتو حضور دارد

سرمایه گذاران نهادی این صندوق شامل شرکت های بیمه ای مانند Generali ، Allianz و Maif ، صندوق های بازنشستگی ، سایر سرمایه گذاران نهادی مانند Bpifrance ، و همچنین بیش از 50 دفتر خانوادگی و Angels هستند.

الینا برربی ، یکی از بنیانگذاران Revaia ، گفت: “ما از سرمایه گذاران و کارآفرینان خود بسیار سپاسگزاریم که به ما اعتماد کردند ، زیرا ما مجموعه تولیدات خود را تسریع کردیم. این بسته شدن اولین صندوق ما یک نقطه عطف بزرگ است. این یک پایه محکم است که از آن می توانیم رهبران آینده فناوری اروپا را با بلندپروازی ها و برنامه های پایداری خود پشتیبانی کنیم ، همچنین تیم خود را گسترش داده و بین المللی کنیم در حالی که یک پلت فرم ایجاد ارزش قوی ایجاد می کنیم. “

روایا گفت که صندوق جدید سرمایه گذاری را آغاز کرده است و “دو سرمایه گذاری جدید باید به زودی اعلام شود”.

این شرکت می گوید قصد دارد در حدود 15 شرکت سرمایه گذاری کرده و در سراسر اروپا گسترش یابد.

همچنین با سرمایه گذار پایدار بازار Sycomore Asset Management مشارکت می کند.