شورولت سیلورادو 2022 دارای ارتقاء فناوری ، تریلر هندزفری و پرچمدار جدید آفرود ZR2 می شود-TechCrunch

جنرال موتورز پنجشنبه از شورولت سیلورادو 2022 ، یک وانت تمام عیار که ارتقاء عمده ای از فناوری را دریافت کرد ، از جمله سیستم کمک راننده پیشرفته Super Cruise هندزفری خود و یک سیستم اطلاعات سرگرمی با خدمات گوگل تعبیه شده و فضای داخلی بازسازی شده ، رونمایی کرد. تریم جدید پرچمدار ، کامیون برقی ZR2 نصب شده در خارج از جاده ، نیز به خط سیلورادو پیوست.

تازه سازی سیلورادو پیش از حمله خودروهای برقی جنرال موتورز ، که شامل کامیون های شورلت و GMC خواهد بود ، پیش می آید. GM قصد دارد تحویل دهد 30 خودروی برقی جدید تا سال 2025 وارد بازارهای جهانی می شود و تا سال 2035 به آلایندگی کامل صفر منتقل می شود. جنرال موتورز گفت که تریم های جدید سیلورادو در بهار 2022 به نمایندگی ها می رسد.

نمای بیرونی شور سیلورادو نیز دارای طراوت شده است که شامل جلوپنجره جدید و چراغ های جلوی روز می شود که هنگام بالا آمدن یا دور شدن راننده از خودرو تحریک می شود. اما تغییر واقعی را می توان در کابین – و سخت افزار و نرم افزار کامیون – پیدا کرد.

  شورولت سیلورادو ZR2 2022 شورولت سیلورادو ZR2 2022

شورولت سیلورادو ZR2 2022 و چراغ های جلو جدید. اعتبار تصویر: GM

Chevy سیلورادو را در تریم های LT ، RST ، LT Trail Boss ، ZR2 ، LTZ و High Country ارائه می دهد ، که همگی به صورت استاندارد با موتور 2.7 لیتری توربوشارژ عرضه می شوند که گشتاور را 20 درصد تا 420 پوند افزایش می دهد و حداکثر دارد. رتبه تریلر 9500 پوند در پیکربندی دو چرخ محرک. جنرال موتورز همچنین تغییراتی را ایجاد کرده است تا تغییرات را برطرف کرده و به رانندگان قدرت بیشتری بدهد.

این خودروساز همچنین موتور 3.0 لیتری توربوشارژ Duramax توربوشارژ خود را بهبود بخشید تا حداکثر کشش آن 13،300 پوند در پیکربندی دو چرخ محرک باشد. دو پیشرانه دیگر ، 5.8 لیتری V8 و 6.2 لیتری V8 نیز ارائه می شوند.

کابین داخلی به منظور جادارتر شدن آن تغییر یافته است و شامل صفحه لمسی 13.4 اینچی و استاندارد جدید خوشه ابزار دیجیتال با قابلیت تنظیم 12.3 اینچ است. مالکان همچنین می توانند یک آینه دوربین عقب و یک صفحه نمایش سر بالا را اضافه کنند.

شورولت سیلورادو

اولین شورولت سیلورادو ZR2 2022. اعتبار تصویر: GM

در نهایت ، فضای داخلی Silverado در رنگ های جدید ، طرح صندلی و مواد درجه یک ارائه می شود. برای مدل های تزئینی با صندلی های سطل ، کنسول مرکزی جدید دارای کنترل کننده شیفت الکترونیکی است.

الکساندر اسکارتزینی ، طراح داخلی شورولت کامیون ، آن را مدرن تر و تصفیه شده “با اشاره به تأثیر کوروت در DNA طراحی آن”.

همه چیز گوگل

با حرکت به عمق بیشتر داخل خودرو ، معروف به سرگرمی اطلاعات ، کاربران گوگل یا به طور خاص Android Automotive را در قلب سیستم عامل می یابند. این بدان معناست که دستیار Google ، Google Maps و Google Play همه در صفحه اطلاعات سرگرمی یکپارچه شده اند.

سیستم عامل Android Automotive نباید با Android Auto که یک رابط ثانویه است و در بالای یک سیستم عامل قرار دارد اشتباه گرفته شود. Android Auto برنامه ای است که روی تلفن کاربر اجرا می شود و به صورت بی سیم با سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو ارتباط برقرار می کند. هر دو Android Auto و همتای Apple CarPlay آن در Silverado جدید ارائه می شوند. جنرال موتورز گفت که این سیستم با آمازون الکسا نیز کار می کند.

در همین حال ، سیستم عامل Android Automotive از سیستم عامل تلفن همراه منبع باز خود که بر روی لینوکس اجرا می شود ، مدل شده است. اما به جای اجرای تلفن های هوشمند و تبلت ها ، گوگل آن را تغییر داد تا خودروسازان بتوانند از آن در اتومبیل های خود استفاده کنند. گوگل برای مدتی نسخه منبع باز این سیستم عامل را به خودروسازان ارائه کرده است. در سال های اخیر ، خودروسازان با شرکت فناوری همکاری کرده اند تا سیستم عامل اندروید خود را با تمام برنامه ها و سرویس های Google تعبیه کنند.

رانندگی بدون دست

همه تریم های سیلورادو با شش ویژگی ایمنی فعال به صورت استاندارد عرضه می شوند که شامل ترمز اضطراری خودکار ، کمک نگه داشتن خط و هشدارهای تصادف در جلو ، هشدار در صورت خروج خودرو از خط خودرو ، نشانگر فاصله زیر ، چراغ های بلند اتوماتیک و ترمز پیاده رو جلو است.

تغییر بزرگ ، افزودن فناوری کمکی راننده Super Cruise خودروساز خودروساز است که در تریم High Country گزینه ای در دسترس خواهد بود. نکته مهم این است که از این سیستم می توان حتی در زمان دنبال کردن استفاده کرد. اگر کامیون یدک می کشد ، برخی از ویژگی های Super Cruise مانند تغییر خط اتوماتیک و تغییر خط در صورت تقاضا محدود می شود.

سوپر کروز از ترکیبی از داده های نقشه لیدار ، GPS با دقت بالا ، دوربین ها و حسگرهای رادار و همچنین سیستم توجه راننده استفاده می کند که شخص پشت فرمان را برای اطمینان از توجه آنها کنترل می کند. بر خلاف سیستم کمک راننده اتوپایلوت تسلا ، کاربران Super Cruise نیازی به دست داشتن روی فرمان ندارند. با این حال ، چشمان آنها باید مستقیما رو به جلو باشد.

در حالی که جنرال موتورز از زمان معرفی آن در سال 2017 به طور مداوم Super Cruise را بهبود بخشیده است ، سالها به مارک لوکس کادیلاک محدود شده و به بزرگراه های تقسیم شده محدود شده است. این امر در سال 2019 هنگامی که GM اعلام کرد قصد دارد آن را در مدلهای بیشتر و موارد استفاده ، تغییر دهد ، تغییر کرد. این سیستم را می توان در بیش از 200 هزار مایل از جاده های ایالات متحده و کانادا فعال کرد.

سیلورادو سایر ویژگی های کمک تریلر را ارائه می دهد ، از جمله یکی که به رانندگان در مورد نقاط کور خود هشدار می دهد.