شپرد 6.2 میلیون دلار برای مبارزه با بازار بیمه ساخت و ساز جمع آوری می کند – TechCrunch

Shepherd ، یک استارتاپ insurtech که بر بازار ساخت و ساز تمرکز کرده است ، یک دور 6.15 میلیون دلاری به رهبری Spark Capital را بسته است. این رویداد تامین مالی پس از آن صورت می گیرد که این استارتاپ دور جدیدی را در ماه فوریه به رهبری Susa Ventures برگزار کرد ، که در آخرین رویداد جمع آوری کمک های Shepherd نیز شرکت کرد.

به طور کلی ، Shepherd با موضوع ارائه دهندگان بیمه های نو بیمه بیشتر به سایر شرکت ها فروش دارد تا به مصرف کنندگان. استارتاپ های Insurtech که به مصرف کنندگان خدمات ارائه می دهند ، سال ها از سرمایه سرمایه گذاری خطرناک برخوردار بودند و تنها برای اولین بار در عموم مردم با خوش بینی اولیه مواجه شدند و به دنبال آن قیمت سهام کاهش یافت.

اما شرکت هایی مانند Shepherd – و Blueprint Title در اوایل این هفته – در مورد دیگر نقاط جهان بیمه برای حمله به شرط بندی می پردازند. برای شپرد ، بازار ساخت و ساز هدف آن است ، صنعتی که قصد دارد با پوشش بدهی اضافی شروع به کار کند.

جاستین لوین ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت ، به TechCrunch گفت که پیمانکاران در زمینه ساخت و ساز دارای تعدادی الزامات بیمه هستند ، از جمله مسئولیت کلی ، خودروهای تجاری و غیره. اما پروژه های عمرانی اغلب به پوشش مسئولیت بیشتری نیاز دارند ، که به عنوان سیاست های اضافی یا چتر فروخته می شود.

Shepherd با هدف قرار دادن بازار میانی فضای ساخت و ساز-از نظر شرکت ها سالانه 25 تا 250 میلیون دلار پروژه انجام می دهند-می خواهد از فناوری به عنوان راهی برای کمک به مشتریان استفاده کند.

لوین گفت که پیشنهاد شرکت او دو بخش اصلی خواهد داشت. اولین چیزی است که شما انتظار داشتید ، یعنی یک تجربه دیجیتالی کامل برای مشتریان. مدیرعامل ، پیشنهاد دیجیتالی خود را به سهام میز برای دنیای بیمه متصل کرد. ما موافقیم. اما وقتی شرکت نیمه دوم خود را در نظر می گیرد ، یعنی همکاری با ارائه دهندگان فناوری ساخت و ساز برای کمک به تصمیم گیری های پذیره نویسی ، شرکت جالب تر می شود.

این استارتاپ با Procore همکاری کرده است ، به عنوان مثال ، شرکتی که در تجارت خود سرمایه گذاری کرده است.

مفهوم تکیه بر شرکتهای نرم افزاری شخص ثالث برای کمک به اتخاذ تصمیمات پذیره نویسی منطقی است-شرکتهایی که از نظر تکنیکها و روشهای جدید از تکنولوژی بیشتری برخوردار هستند ، همانند شرکتهایی که این کار را انجام نمی دهند ، دارای حق بیمه پذیری نیستند. به طور کلی ، داده های بیشتر تصمیمات پذیره نویسی بهتری را می گیرد. پیوند دادن به نرم افزاری که به عملکرد شرکت های ساختمانی کمک می کند از این منظر منطقی است.

مدیرعامل Procore با TechCrunch موافقت می کند و می گوید که مشتری اولیه مشاغلش گفته است که محصول آن “یک راه حل مدیریت ریسک است که به عنوان نرم افزار مدیریت ساخت و ساز پنهان شده است”. هرچه ریسک بیشتری مدیریت شود ، نسبت زیان شپرد کمتر ممکن است در طول زمان ثابت شود و به این ترتیب بتواند در قیمت بهتر رقابت کند.

در مورد قیمت ، لوین فکر می کند که بازار بیمه ساخت و ساز در حال حاضر دچار مشکل است. افزایش هزینه های تسویه حساب باعث شده است تا برخی از کتابهای بیمه قدیمی در این فضا با ضررهای بزرگتر از پیش بینی شده مواجه شوند و برخی از ارائه دهندگان را مجبور به افزایش قیمت کند. نظر لوین این است که توانایی Shepherd برای ورود به بازار بدون کتاب تجاری قدیمی به او کمک می کند تا نرخ های رقابتی ارائه دهد.

پوشش مازاد بر مسئولیت “گوه” ای است که شپرد قصد دارد از آن برای ورود به بازار بیمه ساخت و ساز استفاده کند ، به گفته خود ، قصد دارد محصولات دیگر را به موقع عرضه کند. به گفته مدیرعامل ، این استارتاپ ابتدا به پوشش مسئولیت مازاد حمله می کند ، زیرا این مکان بیشترین درد را در بازار بزرگ بیمه ساختمان دارد.

صادقانه بگویم ، TechCrunch بازار راه اندازی بیمه های نوین B2B را جذاب می داند. سیاست های فروش به مصرف کنندگان مجموعه خاصی از هزینه کالاهای فروخته شده (COGS) را دارد-که البته بر اساس نوع پوشش متفاوت است-و اغلب هزینه های سرسام آوری را برای بازار ایجاد می کند. علاوه بر این ، هزینه های جذب مشتری (CAC) می تواند در هنگام برابری با مارک های ملی با بودجه هنگفت ، مشکل ساز باشد. شاید بازار بیمه کسب و کار برای شرکت های فناوری جدید سودآورتر باشد. سرمایه گذاران خطرپذیر مطمئناً مایل به قرار دادن آن شرط خاص هستند.

ناتالی سندمن سرپرست این معامله برای اسپارک بود و به TechCrunch گفت که وقتی برای اولین بار با Shepherd برخورد کرد روی پروژه دیگری کار می کرد ، اما وقتی تمرکز خود را تغییر داد ، بر شرکت او تأثیر منفی گذاشت. این سرمایه گذار می گوید ایده آوردن داده های جدید به فرایند بیمه ساخت و ساز ساختمان ممکن است به شرکت در تصمیم گیری هوشمندانه کمک کند. در دنیای بیمه ، انتخاب بهتر بیمه پذیری به معنای پوشش سودآورتر است. که به معنای جریانات نقدی بیشتر در آینده است. و همه می دانیم که این به معنای ایجاد ارزش است.