صرفه جویی 100 دلاری با گذراندن زود هنگام در TC Sessions: Space 2021-TechCrunch

ما دومین کنفرانس TC خود را برگزار می کنیم: فضا که به استارتاپ های فضایی اختصاص دارد در 14-15 دسامبر. بله ، این رویداد دو روز به طول می انجامد تا در صنعتی به سرعت در حال رشد است که نه تنها شامل اکتشافات فراتر از جو ما ، بلکه همچنین رشد عظیم داده های فضایی است که در اینجا در terra firma قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای یادگیری ، ایجاد شبکه و ایجاد فرصت ، به یک جامعه جهانی از پیشگامان فضایی بپیوندید. می توانید چند دلار نیز پس انداز کنید. یک گذرگاه زود هنگام برای TC Sessions: Space 2021 بخرید و 100 دلار در قیمت پذیرش صرفه جویی کنید.

فضا یکی از پیچیده ترین و گرانترین راه اندازی های عمودی است-از همکاری های دولتی-خصوصی گرفته تا شرکت های پرتاب تجاری تا صور فلکی ماهواره ای که حجم عظیمی از داده های جدید و بسیار دقیق را برای استفاده تجاری ارائه می دهد-آگاه ماندن و پیشی گرفتن از فناوری بسیار مهم است. و روند سرمایه گذاری

رویدادهای TechCrunch همیشه شامل رهبران و بینندگان برتر می شود. به عنوان مثال ، پیتر بک از آزمایشگاه موشکی ، لیزا کالاهان از شرکت لاکهید مارتین ، دیو لیمپ آمازون و کتی لودرز از ناسا تنها چند نفر از سخنرانان سال گذشته بودند.

امسال استثنا نخواهد بود. در حالی که هنوز کاملاً برای به اشتراک گذاشتن ترکیب کامل آماده نیستیم ، خوشحالیم که به شما می گوییم که Bessever-Venture Partner’s Tess Hatch در ماه دسامبر به ما ملحق می شود. تمرکز اصلی او؟ فناوری مرزی – به ویژه تجاری سازی فضا ، هواپیماهای بدون سرنشین ، وسایل نقلیه خودران و آینده کشاورزی و فناوری غذا. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا بفهمیم او چه چیزی باید به مکالمه اضافه کند.

بعد از اکتشافات فضایی چه می شود؟ چگونه ستاره ها را ایمن می کنیم تا فضا را برای همه کشورها ایمن و در دسترس قرار دهیم؟ آیا هوش مصنوعی اخلاقی مطرح می شود و اگر چنین است ، کجا؟ بسیاری از سوالات و متخصصان زیادی برای پاسخ به آنها در TC Sessions: Space 2021 منتظر شما هستند.

جلسات TC: Space 2021 در 14-15 دسامبر برگزار می شود. در میان همکاران خود با فضا متمرکز شوید تا شبکه شوند ، یاد بگیرند ، کاوش کنند و مرزهای فضا را پیش ببرند. مرز کیف پول خود را زیر پا نگذارید-همین حالا یک گذرگاه زود هنگام خریداری کنید و 100 دلار پس انداز خواهید کرد.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: Space 2021 است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه