ضربتی در برابر راه اندازی بوت – TechCrunch

ناتاشا و مری آن و الکس همه در این هفته تحت هدایت راهنما بودند کریس و رحمت، این بدان معناست که ما تیم کامل را در اختیار داریم. و صحبت كردن در حال حاضر ، مری آن به طور هفتگی به نمایش جمعه می پیوندد. او سالها با هم دوست بوده است و همکار دو بار دیگر برای ناتاشا و الکس بوده است و نمی توانیم بیشتر هیجان زده باشیم.

این اخبار شخصی را کنار بگذاریم ، در اینجا مختصر برنامه امروز است!

  • دورهای تأمین مالی در بازارهای لجستیک و مادون قرمز: این هفته با جمع بندی منابع مالی خود به دنیای فیزیکی رفتیم. BridgeLinx بزرگترین دور Seed در تاریخ پاکستان را گرد هم آورد ، Releaf در نیجریه کارهای فوق العاده جالب در زمینه فناوری پیشرفته انجام می دهد و دور بزرگ استورد از اوایل هفته ما را به آتلانتا آورد.
  • و اوه پسر دارد آتلانتا یک هفته فرصت داشتبه TechCrunch در سه ماهه اخیر به جمع آوری کمک های استارتاپی فوق العاده در شهر پرداخت و البته یکی از استارتاپ های داخلی آن چند روز پیش به مبلغ 12 میلیارد دلار به Intuit فروخته شد. ما یک … داشتیم تعداد کمی در مورد معامله Intuit-Mailchimp ، حتی اگر سعی کردیم از قلمرویی که قبلاً قدم گذاشته ایم دور شویم. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بحث ، Business Insider در مورد نحوه واکنش برخی از کارکنان Mailchimp به این قرارداد نوشت.
  • از آنجا به سراغ داستان اخراج رفتیم. Casper ، شرکت تشک DTC که اکنون عمومی است ، یک دور دیگر از اخراج را داشت که سه مدیر C-suite را قطع کرد. این ما را در مورد چگونگی تأثیر به روزرسانی های ردیابی اپل بر استارتاپ های این گروه به طور گسترده تر و اگر تعداد بیشتری از کارکنان در آینده در نظر است ، وارد گفتگو کرد.
  • و سپس IPO هایی برای بحث وجود داشتبه ناتاشا از طریق اخباری مبنی بر اینکه Quizlet ممکن است به زودی عمومی شود ، با ما صحبت کرد ، به این معنی که ما مجبور بودیم یک دقیقه با edtech چت کنیم. در پایان گفتگوی Going Public یادداشت هایی در مورد Toast و Freshworks وجود داشت. الکس برای شوخی لنگش عذرخواهی نمی کند ، ما عجله داریم اضافه کنیم.

اختلال در هفته آینده رخ می دهد ، بنابراین اگر چرخه اخبار جالب می شود ، انتظار برخی تغییرات احتمالی در ترکیب عادی نمایشگاه Equity را داشته باشید. آغوش!

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PDT ، چهارشنبه و جمعه صبح در 7:00 صبح PDT کاهش می یابد ، بنابراین در پادکست های Apple ، Overcast ، Spotify و همه بازیگران مشترک ما شوید.