ضرب الاجل اولیه پرنده را شکست دهید و 100 دلار در پاسهای TC Sessions پس انداز کنید: SaaS 2021 – TechCrunch

آیا این فقط ما هستیم یا تقویم همه به عامل 9 پیچ خورده است؟ ما نمی توانیم باور کنیم که فقط 34 روز به TC Sessions باقی مانده است: SaaS 2021 در 27 اکتبر با سرعت بالا شروع می شود. اگر هنوز پاس خود را ندارید ، ساعت پس اندازهای اولیه پرندگان به سرعت در حال خاموش شدن است. زمان آن است که آن کار سریع را در بالای لیست کارهای خود قرار دهید.

گذرگاه اولیه خود را برای TC Sessions SaaS 2021 خریداری کنید-و 100 دلار برای خود صرفه جویی کنید-قبل از قیمت 1 اکتبر ساعت 11:59 بعد از ظهر منقضی می شود (PT)به

برای یک روز کامل با تمرکز بر SaaS و اکوسیستم در حال گسترش سریع آن آماده شوید. ما در حال صحبت کردن در مورد روندهای نوظهور ، نکات و توصیه هایی هستیم که می توانید در استارتاپ خود-در حال حاضر ، زمانی که بیشترین نیاز را دارید-و فرصت های شبکه ای در سطح جهانی پیاده سازی کنید.

دستور کار رویداد را بررسی کنید و استراتژی روز خود را شروع کنید. ما هنوز در حال افزودن ارائه ها ، برکوت ها و مصاحبه های بیشتر با صاحب نظران صنعت ، سرمایه گذاران و سرمایه گذاران هستیم. در جریان باشید – برای به روزرسانی در اینجا ثبت نام کنید.

داده ها منبع حیات تقریباً همه چیز هستند ، به ویژه SaaS. در مورد چگونگی استفاده ، مشاجره و به اشتراک گذاری سیل نمایی اطلاعات – بدون گمراه شدن – بحث های زیادی خواهید یافت. به این سه پنل داده محور نگاهی بیندازید.

داده ها ، داده ها در همه جا: همانطور که شرکت ها برای مدیریت و به اشتراک گذاری حجم زیادی از داده ها تلاش می کنند ، جای تعجب نیست که Databricks ، که محصول اصلی آن دریاچه داده است ، برای آخرین دور تامین مالی خود بالغ بر 28 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. ما قصد داریم با مدیرعامل علی قدسی در مورد اینکه چرا استارت آپ او بسیار داغ است و چه چیزی بعد از آن صحبت می کند صحبت کنیم.

انبار داده – بنیاد پشته داده مدرن: مجموعه داده های مدرن با پیشرفت فناوری جدید هر روز به سرعت در حال تغییر است. با این حال ، معماری در اطراف انبار داده ها در حال ساخت است. در این گفتگوی پانل ، Chandra Gangireddy (Allbirds) ، Ben Gotfredson (Snowflake) ، Adam Gross (قبلا از Heroku) و Soumyadeb Mitra (RudderStack) در مورد اینکه چرا این معماری جدید ظهور کرده است ، چه فناوریهای خاصی باعث ایجاد این روند و داده ها می شود. مجموعه آینده به نظر می رسد

چگونه استارتاپ ها داده ها را به طلای نرم افزاری تبدیل می کنند: عصر داده های بزرگ پشت سر ما است. استارتاپ های پیشرو SaaS امروزه به جای جنگیدن برای کمک به مشتریان در جمع آوری اطلاعات ، با داده کار می کنند. ما با رهبران سه استارتاپ مبتنی بر داده صحبت خواهیم کرد: Jenn Knight (AgentSync) ، Bar Moses (Monte Carlo) و Dan Wright (DataRobot). آنها در مورد چگونگی ایجاد بازارهای جدید برای درک بینش در مورد نحوه استفاده شرکت های SaaS از داده ها برای ایجاد شرکت های جدید ، حمله به مشکلات جدید و البته افزایش مقیاس بحث خواهند کرد.

در TC Sessions خیلی چیزهای بیشتری در حال رخ دادن است: SaaS 2021. به جامعه خود بپیوندید و با آن ارتباط برقرار کنید و استارتاپ خود را در مقابل حرکتگران و فعالان که می توانند به شما در شروع ، افزایش و موفقیت کمک کنند ، دریافت کنید. با صرفه جویی 100 دلار شروع کنید – کارت پرواز زودهنگام خود را خریداری کنید قبل از افزایش قیمت ها در 1 اکتبر ساعت 11:59 بعد از ظهر (PT)به

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: SaaS 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه