طراحی لبخند دیجیتال در دندانپزشکی زیبایی – دیجیدن

یکی از مواردی که باید دندانپزشک زیبایی به آن ها توجه کند، بهبود وضعیت لثه ها است که در طراحی لبخند با کامپیوتر نقش ویژه ای ایفا می کند. DSD می تواند تاثیر بصری یک سخنرانی را با گنجاندن اسلاید از موارد مختلف افزایش دهد. در هر زمان، اعضای تیم می توانند به نمایش اسلاید دسترسی داشته باشند تا در خصوص درمان ارائه شده پیگیری و تجزیه و تحلیل ها انجام گیرند. مجموعه شخصی اسلاید ها از موارد درمانهای گذشته نیز می توانند با همکاران به اشتراک گذاشته شوند، و مناسب ترین موارد را می توان به یک نمایش اسلاید برای ارائه سخنرانی از درمان تبدیل کرد.

علاوه بر این ، مجموعه ای از اسلاید ها از درمان های گذشته می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا در طول مشاوره بیمار از آن استفاده شود. DSD می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی برای ایجاد انگیزه در بیمار، همچنین ابزار آموزشی برای کمک به توضیح مسائل مربوط به درمان، و یک ابزار ارزیابی با مقایسه قبل و بعد از عکس ها مورد استفاده قرار گیرد. امروزه با تکنولوژی های مدرن و جدید نظیر کد کم روکش دندان با بالاترین دقت و در زمان کوتاه ساخته شده و قابل استفاده برای بیمار است.

از ابزارهای خاص در زمینه طراحی لبخند دیجیتال می توان به انواع نرم افزارها و استفاده از فناوری های دیجیتال دیگر نظیر کد کم، لیزر دندان و … در استفاده از این فناوری، تصاویر سه بعدی داخل دهان طراحی و ساخته می شوند. بیمار به هیچ عنوان تمایلی به استفاده از براکت های ارتودنسی ندارد. اما شاید بیشتر نگرانی بیمار از این جهت باشد که برای لمینت باید بخش نازکی از مینای دندان تراش داده شود و این برای همه افراد خوشایند نیست هر چند که مطمئن باشند به ظاهری زیبا دسترسی پیدا می کنند. پزشکان می توانند درمان های انجام شده سال ها پیش را دوباره بازدید کنند و از نتایج گذشته اطلاعات کسب کنند.

نوعي از روکش های تمام سراميک می باشد که طول عمر بسيار بالا و زيبايی فوق العاده و طراحی لبخند دیجیتالی کيفيت مطلوب دارند. در اصل، هماهنگ شدن این دو خصلت با یکدیگر از جمله اصول زیبایی در طراحی لبخند به حساب می آید. بسیاری از بیماران در اثر آسیب، بیماری یا سایر مواردی که سلامت دندان را به خطر می اندازند، ظاهر زیبای دندان خود را از دست می دهند و نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتالی چیست لطفا از صفحه ما بخواهید.