طرفداران بازی تاج و تخت در حال دریافت اسپین آف جدیدی بر اساس شخصیت های Dunk و Egg هستند

در میان بسیاری از اعلامیه‌ها در جریان رویداد مطبوعاتی دیسکاوری برادران وارنر، این شرکت فاش کرد که یک پیش درآمد جدید بازی تاج و تخت به نام «شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین» را به رنگ سبز نشان داد.

تاریخ انتشار هنوز اعلام نشده است، اما این نمایش در نهایت در مکس، سرویس پخش جدید WBD، پخش خواهد شد.

“شوالیه هفت پادشاهی” بر اساس مجموعه رمان های “دانک و تخم مرغ” جورج آر آر مارتین ساخته شده است. این سریال در وستروس اتفاق می‌افتد و ماجراهای یک شوالیه به نام سر دانکن بلند (دانک) و یک جوان آگان پنجم تارگرین (تخم مرغ) را دنبال می‌کند. دانک لرد فرمانده آینده گارد پادشاه است و اگ روزی پادشاه خواهد شد.

اسپین آف تقریباً 100 سال قبل از رویدادهای «بازی تاج و تخت» رخ می دهد، زمانی که تارگرین هنوز تخت آهنین را در اختیار دارد. در همان جهان “آواز یخ و آتش” اتفاق می افتد.

از زمانی که جورج آر آر مارتین در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی در سال 2016 اسپین آف را پیشنهاد کرد، طرفداران داستان های Dunk و Egg سال ها منتظر شنیدن بیشتر در مورد این سریال بودند. شایعات بیشتری از سریال “شوالیه هفت پادشاهی” در سال 2020 منتشر شد.

پروژه Greenlit Max تنها دومین اسپین آف Game of Thrones است که به سرویس استریم راه پیدا می کند. «خانه اژدها» به طور متوسط ​​در هر قسمت 29 میلیون بیننده آمریکایی داشت و اکنون برای فصل دوم در حال تولید است.

علاوه بر «شوالیه هفت پادشاهی»، WBD همچنین بسیاری از اسپین‌آف‌های هیجان‌انگیز دیگر را اعلام کرد که از IP محبوب مشتق شده‌اند. این شامل مجموعه‌ای از هری پاتر، مجموعه‌های اسپین‌آف بتمن با عنوان «پنگوئن»، مجموعه‌ای درام بر اساس فرنچایز The Conjuring، مجموعه‌ای کمدی بر اساس تئوری بیگ بنگ و موارد دیگر است.